Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reisverslag: watervallen, kust en bomen

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Liz
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Reisverslag: watervallen, kust en bomen

Bericht door Liz »

Leuk, ik ga het verslag zeker lezen, want ik vertrek binnenkort ook naar Seattle en omgeving.
Nog nooit in die hoek geweest, dus wel jammer dat ik nu lees dat WA en OR nogal saai/eentonig zijn om te rijden.
Wij hebben lange stukken rijden daar voor de boeg, dus er zal onderweg niet veel te zien zijn, stel ik me zo voor.
John Day Painted Hills gaan we ook bezoeken, en ook nog een gedeelte van Idaho (Hell's Canyon).
We gaan het wel beleven :wink:

Gelukkig hebben we ook nog twee weken Canada op het programma staan, dus afwisseling zullen we zeker hebben.

@Henriëtte: ik vind dat grijs met wit wel rustig lezen. Zo zie je maar dat iedereen dat weer anders ervaart.
16x USA / 30 staten
kalaman
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Liz schreef:wel jammer dat ik nu lees dat WA en OR nogal saai/eentonig zijn om te rijden.
Wij hebben lange stukken rijden daar voor de boeg, dus er zal onderweg niet veel te zien zijn, stel ik me zo voor.
John Day Painted Hills gaan we ook bezoeken, en ook nog een gedeelte van Idaho (Hell's Canyon).
We gaan het wel beleven :wink:

Gelukkig hebben we ook nog twee weken Canada op het programma staan, dus afwisseling zullen we zeker hebben.
nou, zo saai vonden wij dat toch niet hoor. Allicht een beetje afhankelijk welke routes je neemt. We proberen altijd zoveel mogelijk scenic byways in te passen.
Mocht je eventueel nog inspiratie zoeken : wij zijn pas terug van 1,5 week VS (CA-OR-WA) + 1,5 week Canada (AB-BC). Niet alle foto's staan al online maar misschien heb je toch al iets aan het verslag.
Goede reis alvast :thumbup: .
Liz
Amerika-expert

Bericht door Liz »

Goeie tip, dank je wel Kalaman.
Zo te zien gaan wij dezelfde kant op als waar jij bent geweest.
EDIT: toch niet helemaal zie ik nu in je reisverslag, wij zullen de Rockies overslaan (Lake Louise/Jasper, etc.), want daar zijn we vorig jaar al geweest.

Wij mijden zo veel mogelijk de Interstates en richten ons ook -waar mogelijk- op de scenic routes.
Heb nog veel te lezen voordat ik vertrek.
16x USA / 30 staten
kalaman
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Bericht door kalaman »

America's Scenic Byways : http://www.byways.org/
Liz
Amerika-expert

Bericht door Liz »

Ik ken 'm, maar toch bedankt :thumbup:
16x USA / 30 staten
K&N
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door K&N »

We zijn ook net terug van onze trip naar het noordwesten. Ook stukken langs de kust van Oregon en Washington gereden. Zitten inderdaad wel eens een saai stukken tussen. Kregen een tip van een Amerikaan van een tussen weggetje, dus even van de I101 af. was inderdaad prachtig. Als we de kans hadden gingen we vaker van de interstate af. Vaak was de route dan afwisselender. We waren met een camper dus het was niet altijd mogelijk. De volgende keer neem ik een gedetailleerder kaart mee zodat je ook kleinere alternatieve wegen kunt vinden. Misschien heeft iemand nog iets aan ons korte reis verslag.Het uitgebreide reisverslag volgt nog. http://www.mijntioga.nl/knobbesagainusa/12545
Afbeelding
Utah-Wyoming 2009 http://reisverslag2009usa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
San Francisco-Seattle 2013 http://amerika-reisverslag2013.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nikkie1974
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Nikkie1974 »

Leuk verslag K & N, ik heb nog niet alles gelezen, maar heb al wel wat leuke dingen gezien! Wij gaan in september die kant op :D
Daan1
Amerika-ontdekker
Partner van: 4me
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Daan1 »

Wij, Daan en Jeannine gaan van 1 - 26 september ook die kant op . We vliegen op Oakland en gaan dan noordelijk richting omgeving Seattle en pakken altijd zoveel mogelijk de Scenic Byways.
Daan1
Amerika-ontdekker
Partner van: 4me
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Daan1 »

De route die wij gaan doen is : Oakland,Yosemite,South Lake Tahoe,Susanville,Redding,Bend,Hood River,Yakima, Port Angeles, Forks, Astoria, Florence,Crescent City,Santa Rosa, San Fransisco, Oakland.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer