Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis rogma: hulp nodig! roadtrip 2013 NWUSA
Reis rogma: hulp nodig! roadtrip 2013 NWUSA
Beste forumleden,
Na al veel op het forum gelezen te hebben, nu ook een account aangemaakt! Eindelijk even tijd om jullie de vraag te stellen om mij te helpen, bij het maken van een uitdagende en kwalitatieve itinerary volgend jaar zomer richting NW USA. Door de immense mogelijkheden en de megalijst van plaatsen die ik allemaal zou willen bezoeken, heb ik denk een beetje last van een ‘informatie overkill’, en zie ik het niet helemaal helder meer qua mogelijkheden en ‘ to do’ dingen.
Vandaar hoop ik op jullie kennis om er een gedenkwaardige reis van te maken!
Even wat informatie vooraf, wij zijn een jong stel uit Utrecht, zijn ervaren reizigers. En houden van het avontuur; ticket boeken en ‘ we zien het wel’ zeg maar. Maar nu het om de USA gaat wil ik toch wel wat grondiger te werk gaan, we houden erg van hiken in de natuur, en mooie steden bezoeken we ook graag, Maar bijv ook varen/glaciers beklimmen/pretpark etc etc. Verder zullen met een auto gaan reizen en zijn voornemens om te beginnen in Seattle en te eindigen in San Francisco (tickets gevonden rond de 650).
Er zijn een aantal parken die we sowieso aan willen doen;
Mnt Rainier
Olympic np
Glacier
Yellowstone
Grand Teton
Yosemite
En nog wat opties eventueel;
North Cascades
Vancouver
Banff?
Jasper?
Sequoia?
Nog meer?
Alvast bedankt!
Na al veel op het forum gelezen te hebben, nu ook een account aangemaakt! Eindelijk even tijd om jullie de vraag te stellen om mij te helpen, bij het maken van een uitdagende en kwalitatieve itinerary volgend jaar zomer richting NW USA. Door de immense mogelijkheden en de megalijst van plaatsen die ik allemaal zou willen bezoeken, heb ik denk een beetje last van een ‘informatie overkill’, en zie ik het niet helemaal helder meer qua mogelijkheden en ‘ to do’ dingen.
Vandaar hoop ik op jullie kennis om er een gedenkwaardige reis van te maken!
Even wat informatie vooraf, wij zijn een jong stel uit Utrecht, zijn ervaren reizigers. En houden van het avontuur; ticket boeken en ‘ we zien het wel’ zeg maar. Maar nu het om de USA gaat wil ik toch wel wat grondiger te werk gaan, we houden erg van hiken in de natuur, en mooie steden bezoeken we ook graag, Maar bijv ook varen/glaciers beklimmen/pretpark etc etc. Verder zullen met een auto gaan reizen en zijn voornemens om te beginnen in Seattle en te eindigen in San Francisco (tickets gevonden rond de 650).
Er zijn een aantal parken die we sowieso aan willen doen;
Mnt Rainier
Olympic np
Glacier
Yellowstone
Grand Teton
Yosemite
En nog wat opties eventueel;
North Cascades
Vancouver
Banff?
Jasper?
Sequoia?
Nog meer?
Alvast bedankt!
- AnnInBC
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: hulp nodig! roadtrip 2013 NWUSA
Mijn eerste vraag aan jullie is, hoeveel tijd hebben jullie voor de reis? Aan de hand hiervan zou je eventueel het Canada deel ook mee kunnen doen, heb je niet zo heel veel tijd dan zou ik mij beperken tot het USA gedeelte.
Groetjes,
Ann
Groetjes,
Ann
1e en belangrijkste tip: Schrap de Canadese parken en bewaar die voor een volgende reis.
Met een rondreis langs die parken kun je moeiteloos een complete vakantie vullen. (ik zie dat Ann me net voor is met een soortgelijke opmerking)
2e tip: Zet je route eens uit in Google maps en kijk naar rijafstanden en rijtijden zodat je een idee hebt hoeveel tijd je kwijt bent aan rijden.
Die afstanden zijn namelijk groter dan je je misschien realiseert
3e tip: Zet eens een van dag-tot-dag planning op dit forum. Dat leest voor iedereen gemakkelijker en de dingen die niet kunnen of niet kloppen vallen dan eerder op.
Tips en op-en aanmerkingen komen dan vanzelf
Met een rondreis langs die parken kun je moeiteloos een complete vakantie vullen. (ik zie dat Ann me net voor is met een soortgelijke opmerking)
2e tip: Zet je route eens uit in Google maps en kijk naar rijafstanden en rijtijden zodat je een idee hebt hoeveel tijd je kwijt bent aan rijden.
Die afstanden zijn namelijk groter dan je je misschien realiseert
3e tip: Zet eens een van dag-tot-dag planning op dit forum. Dat leest voor iedereen gemakkelijker en de dingen die niet kunnen of niet kloppen vallen dan eerder op.
Tips en op-en aanmerkingen komen dan vanzelf
Ook om een goed beeld te krijgen van rijafstanden/tijden voor een route http://www.randmcnally.com/. Als ik in de vs ben koop ik altijd de roadmap dan kan je tijdens je vakantie op elk moment je route aanpassen evt. koop je gewoon bij de target/walmart je kan het ook hier kopen maar dat is een stuk duurder.
Ik zie dat je veel parken gaat bezoeken. koop bij het eerste beste park een national park pass kost zo,n 80 dollar geloof ik want anders blijf je entree betalen!!
En inderdaad maak een dag tot dag planning!
Veel succes met plannen
Ik zie dat je veel parken gaat bezoeken. koop bij het eerste beste park een national park pass kost zo,n 80 dollar geloof ik want anders blijf je entree betalen!!
En inderdaad maak een dag tot dag planning!
Veel succes met plannen
1999 NY, NV, UT, CO, AZ, CA, IL
2001 FL
2003 NV, UT, CO, WY, CA, AZ
2007 CA, NV, UT, AZ
2010 NY
2011 FL
2012 FL
2001 FL
2003 NV, UT, CO, WY, CA, AZ
2007 CA, NV, UT, AZ
2010 NY
2011 FL
2012 FL
even snel een day to day gemaakt, en in google uitgezet (alleen plakken hier lukt niet helemaal)
1 NLD-Seattle
2 Seattle Dag korter?
3 Seattle
4 Seattle-Olympic
5 Olympic Beste route/volgorde in deze driehoek?
6 Olympic-Mnt Rainier
7 Mnt Rainier
8 Mnt Rainier
9 Mnt Rainier-Vancouver
10 Vancouver
11 Vancouver-North Cascades Moeite waard Vancouver/North Cascades?!
12 North Cascades
13 North Cascades-Glacier Lange rit
14 Glacier
15 Glacier-Yellowstone Dag langer Glacier?
16 Yellowstone
17 Yellowstone
18 Yellowstone-Gran Teton Dag langer Yellowstone?
19 Grand-Teton
20 Grand Teton via Craters of the Moon-yosemite Lange rit
21 Yosemite
22 Yosemite
23 Yosemite
24 Sequioa Sequioa eruit?!
25 Sequioa
26 San Francisco
27 San Francisco
28 San Francisco-NLD
Te krap allemaal, dus parken eruithalen?!
of doable?
1 NLD-Seattle
2 Seattle Dag korter?
3 Seattle
4 Seattle-Olympic
5 Olympic Beste route/volgorde in deze driehoek?
6 Olympic-Mnt Rainier
7 Mnt Rainier
8 Mnt Rainier
9 Mnt Rainier-Vancouver
10 Vancouver
11 Vancouver-North Cascades Moeite waard Vancouver/North Cascades?!
12 North Cascades
13 North Cascades-Glacier Lange rit
14 Glacier
15 Glacier-Yellowstone Dag langer Glacier?
16 Yellowstone
17 Yellowstone
18 Yellowstone-Gran Teton Dag langer Yellowstone?
19 Grand-Teton
20 Grand Teton via Craters of the Moon-yosemite Lange rit
21 Yosemite
22 Yosemite
23 Yosemite
24 Sequioa Sequioa eruit?!
25 Sequioa
26 San Francisco
27 San Francisco
28 San Francisco-NLD
Te krap allemaal, dus parken eruithalen?!
of doable?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voor het grootste deel wel te doen, maar Grand Teton - Yosemite is echt veel te ver in 1 dag. Wij deden dat stuk in 2008 met 2 tussenstops (Reno en Burley), met een bezoek aan CotM onderweg.
Daar zul je wat meer tijd voor uit moeten trekken. Ook voor Yellowstone zou ik meer tijd uittrekken. Misschien minder tijd voor North Cascades, en geen Sequoia NP.
Misschien hebben jullie iets aan ons 2006-verslag voor het stuk in Washington, en voor Yosemite en Sequoia. En ons 2008-verslag voor Yosemite - Yellowstone.
In welke tijd van het jaar willen jullie gaan?
Marianne
Daar zul je wat meer tijd voor uit moeten trekken. Ook voor Yellowstone zou ik meer tijd uittrekken. Misschien minder tijd voor North Cascades, en geen Sequoia NP.
Misschien hebben jullie iets aan ons 2006-verslag voor het stuk in Washington, en voor Yosemite en Sequoia. En ons 2008-verslag voor Yosemite - Yellowstone.
In welke tijd van het jaar willen jullie gaan?
Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 13 sep 2012, 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik pik er even 1 dag uit ...................................
En hoeveel tijd wil je die dag nog in Craters of the Moon doorbrengen ?
Kom op jongens, maak eens een serieus schema .................................
Lange rit ................ Dat kun je wel zeggen, ja. Iets van 900 mijl. 16 uur rijtijd.rogma schreef:20 Grand Teton via Craters of the Moon-yosemite Lange rit
En hoeveel tijd wil je die dag nog in Craters of the Moon doorbrengen ?
Kom op jongens, maak eens een serieus schema .................................
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik zou in het noordwesten blijven, en Yosemite en San Francisco schrappen. Waarom niet beginnen in Vancouver en eindigen in Calgary? Dat deden wij in 2011, en is ons uitstekend bevallen.
Dit was onze geplande route:
Vancouver - Olympic NP - Seattle - Mount Rainier - John Day Fossil Beds - Watervallen in Idaho - Grand Teton - Yellowstone - Glacier NP - Calgary.
Mount Rainier hebben we uiteindelijk niet gedaan vanwege slecht weer, en Glacier hebben we geschrapt omdat de GttS road nog niet open was en omdat ik tijdens de reis flink ziek ben geworden. En vanuit Calgary zijn we nog een dagje naar Banff gereden.
Wij hebben relatief veel dagen doorgebracht op verschillende plekken, als je dat iets minder rustig wil is er nog genoeg moois langs deze route te vinden: Columbia river gorge bijvoorbeeld, of Crater Lake, en ook NOrth Cascades is dan goed te doen.
Een andere optie is om te beginnen in Seattle en dan via Vancouver en de Canadese rockies naar Yellowstone te reizen, en te eindigen in Salt Lake City. Yosemite en San Francisco zou ik persoonlijk bewaren voor een trip die meer in die regio ligt.
Ik kan van onze reizen in 2008 (canadese rockies combi met Columbia River Gorge en de kust in Oregon) en 2011 (zie hierboven) een roadbook mailen. Dan krijg je een idee wat er allemaal te zien en te doen is. Als je daarin interesse hebt, geef dan even je e-mailadres door via pb. Op mijn fotosite kun jebij Travel & Trips de foto's van deze reizen bekijken, voor een voorproefje. Van onze reis in 2008 heb ik geen reisverslag gemaakt, maar van onze reis in 2011 wel. Dat vind je hier.
Dit was onze geplande route:
Vancouver - Olympic NP - Seattle - Mount Rainier - John Day Fossil Beds - Watervallen in Idaho - Grand Teton - Yellowstone - Glacier NP - Calgary.
Mount Rainier hebben we uiteindelijk niet gedaan vanwege slecht weer, en Glacier hebben we geschrapt omdat de GttS road nog niet open was en omdat ik tijdens de reis flink ziek ben geworden. En vanuit Calgary zijn we nog een dagje naar Banff gereden.
Wij hebben relatief veel dagen doorgebracht op verschillende plekken, als je dat iets minder rustig wil is er nog genoeg moois langs deze route te vinden: Columbia river gorge bijvoorbeeld, of Crater Lake, en ook NOrth Cascades is dan goed te doen.
Een andere optie is om te beginnen in Seattle en dan via Vancouver en de Canadese rockies naar Yellowstone te reizen, en te eindigen in Salt Lake City. Yosemite en San Francisco zou ik persoonlijk bewaren voor een trip die meer in die regio ligt.
Ik kan van onze reizen in 2008 (canadese rockies combi met Columbia River Gorge en de kust in Oregon) en 2011 (zie hierboven) een roadbook mailen. Dan krijg je een idee wat er allemaal te zien en te doen is. Als je daarin interesse hebt, geef dan even je e-mailadres door via pb. Op mijn fotosite kun jebij Travel & Trips de foto's van deze reizen bekijken, voor een voorproefje. Van onze reis in 2008 heb ik geen reisverslag gemaakt, maar van onze reis in 2011 wel. Dat vind je hier.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Re: Reis rogma: hulp nodig! roadtrip 2013 NWUSA
Bedankt voor reacties!!!
Wat ik had uitgeschreven staat niet vast, maar meer een globale opzet. Waar jullie op kunnen schieten;)
Zelf nu in dubieu wat de beste en doable route is, wel heeft onze voorkeur om ook Yosemite en SF te bezoeken. Ik ga aan de slag met een mogelijke nwe route en zal hem asap plaatsen.
Dus nogmaal thanks en laat maar komen die tips!
grt
Wat ik had uitgeschreven staat niet vast, maar meer een globale opzet. Waar jullie op kunnen schieten;)
Zelf nu in dubieu wat de beste en doable route is, wel heeft onze voorkeur om ook Yosemite en SF te bezoeken. Ik ga aan de slag met een mogelijke nwe route en zal hem asap plaatsen.
Dus nogmaal thanks en laat maar komen die tips!
grt
1 NLD-Seattle
2 Seattle
3 Seattle
4 Seattle-Olympic
5 Olympic
6 Olympic
7 Olympic-Mnt Rainier
8 Mnt Rainier
9 Mnt Rainier
10 Mnt Rainier-????
11 ????
12 Glacier
13 Glacier
14 Glacier-Yellowstone
15 Yellowstone
16 Yellowstone
17 Yellowstone
18 Yellowstone-Grand Teton
19 Grand-Teton
20 Grand Teton via Craters of the Moon-???
21 ????
22 Yosemite
23 Yosemite
24 Yosemite
25 Yosemite
26 San Francisco
27 San Francisco
28 San Francisco-NLD
Bij de vraagtekens heb ik jullie hulp nodig! Ik weet dat het idd lange stukken zijn tussen Mnt Rainier en Glacier & van Grand Teton ri Yosemite, enige tips voor interessante routes/locaties om zegmaar het lange stuk te 'onderbreken'. En wat vinden jullie van de indeling qua dagen in de desbtr parken?
alvast bedankt!
2 Seattle
3 Seattle
4 Seattle-Olympic
5 Olympic
6 Olympic
7 Olympic-Mnt Rainier
8 Mnt Rainier
9 Mnt Rainier
10 Mnt Rainier-????
11 ????
12 Glacier
13 Glacier
14 Glacier-Yellowstone
15 Yellowstone
16 Yellowstone
17 Yellowstone
18 Yellowstone-Grand Teton
19 Grand-Teton
20 Grand Teton via Craters of the Moon-???
21 ????
22 Yosemite
23 Yosemite
24 Yosemite
25 Yosemite
26 San Francisco
27 San Francisco
28 San Francisco-NLD
Bij de vraagtekens heb ik jullie hulp nodig! Ik weet dat het idd lange stukken zijn tussen Mnt Rainier en Glacier & van Grand Teton ri Yosemite, enige tips voor interessante routes/locaties om zegmaar het lange stuk te 'onderbreken'. En wat vinden jullie van de indeling qua dagen in de desbtr parken?
alvast bedankt!
Ziet er een stuk beter uit dit laatste schema.
Je neemt nu voldoende tijd voor de nationale parken zodat je tenminste wat kunt ondernemen in die parken.
Om dag 10 en 11 zou ik me niet zo druk maken. Gewoon kijken hoever je komt op die dagen. In totaal is het van Mt. Rainier naar Glacier iets van 9 -10 uur rijden
Kom je nog interessante dingen tegen onderweg dan stop je en anders niet. Je hebt nu toch 2 dagen om in Glacier te komen, dus je hoeft geen haast te maken.
V.w.b. de route tussen Grand Teton en Yosemite via Craters of the Moon:
Ik zou zeker Twin Falls aandoen. de watervallen aldaar en het plaatsje zelf zijn een leuke onderbreking.
Als je vroeg wegrijdt uit Grand Teton en niet te veel tijd (uurtje of 3) besteedt in Craters of the Moon kun je zelfs in Twin Falls overnachten
Als volgende overnachtingsplaats zou je dan Reno of Carson kunnen nemen
Het stuk tussen Twin Falls en Reno/Crason is kale, dorre woestijn, dus daar moet je gewoon doorrijden (is ook bijna een hele dag rijden)
Dan via Hwy 395 naar het zuiden en bij Lee Vining kun je dan over de Tioga Pass naar Yosemite.
Je neemt nu voldoende tijd voor de nationale parken zodat je tenminste wat kunt ondernemen in die parken.
Om dag 10 en 11 zou ik me niet zo druk maken. Gewoon kijken hoever je komt op die dagen. In totaal is het van Mt. Rainier naar Glacier iets van 9 -10 uur rijden
Kom je nog interessante dingen tegen onderweg dan stop je en anders niet. Je hebt nu toch 2 dagen om in Glacier te komen, dus je hoeft geen haast te maken.
V.w.b. de route tussen Grand Teton en Yosemite via Craters of the Moon:
Ik zou zeker Twin Falls aandoen. de watervallen aldaar en het plaatsje zelf zijn een leuke onderbreking.
Als je vroeg wegrijdt uit Grand Teton en niet te veel tijd (uurtje of 3) besteedt in Craters of the Moon kun je zelfs in Twin Falls overnachten
Als volgende overnachtingsplaats zou je dan Reno of Carson kunnen nemen
Het stuk tussen Twin Falls en Reno/Crason is kale, dorre woestijn, dus daar moet je gewoon doorrijden (is ook bijna een hele dag rijden)
Dan via Hwy 395 naar het zuiden en bij Lee Vining kun je dan over de Tioga Pass naar Yosemite.
een hele mooie reisroute, al mijn favoriete parken erin
maar ik vind het persoonlijk jammer dat Yosemite daar zo helemaal op het einde staat, ben een beetje bang dat wanneer je al Yellowstone, Grand Teton en de andere gaat gedaan hebben, dat je Yosemite niet meer op waarde gaat schatten
het eerste stuk van de route hebben wij dit jaar gedaan
twee volledige dagen in Seattle vind ik veel, zijn dat twee dagen echt in de stad, of ga je bvb een dag gaan walvisvaren?
Wij bleven een volledige dag in Seattle en eigenlijk hadden we de stad best gezien op die ene dag
nu zijn wij ook geen echte stadliefhebbers, dus ja
wij gaan volgend jaar van Yellowstone naar Glacier, en er werd ons door verschillende mensen toch aangeraden die rit in twee te breken
veel plezier met de verdere voorbereidingen
maar ik vind het persoonlijk jammer dat Yosemite daar zo helemaal op het einde staat, ben een beetje bang dat wanneer je al Yellowstone, Grand Teton en de andere gaat gedaan hebben, dat je Yosemite niet meer op waarde gaat schatten

het eerste stuk van de route hebben wij dit jaar gedaan
twee volledige dagen in Seattle vind ik veel, zijn dat twee dagen echt in de stad, of ga je bvb een dag gaan walvisvaren?
Wij bleven een volledige dag in Seattle en eigenlijk hadden we de stad best gezien op die ene dag
nu zijn wij ook geen echte stadliefhebbers, dus ja
wij gaan volgend jaar van Yellowstone naar Glacier, en er werd ons door verschillende mensen toch aangeraden die rit in twee te breken
veel plezier met de verdere voorbereidingen
Kun je doen, maar van Kalispell (bij Glacier) naar Gardiner (noordelijke ingang Yellowstone) is 390 mijl, 6½ uur rijden en dus best in 1 dag te doen.dafkapin schreef:wij gaan volgend jaar van Yellowstone naar Glacier, en er werd ons door verschillende mensen toch aangeraden die rit in twee te breken
Oké, 't is een dagje doorrijden maar je wint er wel 1 dag mee die je uitstekend in bijvoorbeeld Yellowstone kunt besteden.
De totale conglomeratie heeft bijna 4 miljoen inwoners (Seattle zelf ruim 600.000) en die vervelen zich echt niet dood.dafkapin schreef:twee volledige dagen in Seattle vind ik veel. Wij bleven een volledige dag in Seattle en eigenlijk hadden we de stad best gezien op die ene dag
Ook de doorsnee toerist kan zich zonder moeite meerdere dagen vermaken in Seattle.
Als je je trip begint in Seattle en eindigt in San Francisco heb je volgens mij geen andere keus ..............dafkapin schreef:maar ik vind het persoonlijk jammer dat Yosemite daar zo helemaal op het einde staat

het zijn dan ook maar persoonlijke meningen hé, Cees A
en ivm Yosemite op het einde van de route, ik was ruim geslaagd voor mijn examen aardrijkskunde, ik heb gewoon mijn bezorgdheid geuit
en ivm Yosemite op het einde van de route, ik was ruim geslaagd voor mijn examen aardrijkskunde, ik heb gewoon mijn bezorgdheid geuit

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wanneer willen jullie precies gaan? Houden jullie rekening met eventuele sneeuw in het begin van de zomer? Misschien is de route in omgekeerde volgorde ook een idee, afhankelijk van jullie reisdata.
Als de Tioga Pass open is kun je via de oostkant Yosemite binnenrijden. Ik zou dan een overnachting in Lee Vining plannen. Of misschien Bridgeport als jullie ook nog naar Bodie willen. Voor de route had ik al naar ons 2008-verslag verwezen.
Tussen Jackson en Lee Vining zou je een stop kunnen doen, je hebt dan wel 2 lange reisdagen. Twee overnachtingen zoals Cees aangaf is wel mooi, dat geeft je de tijd voor een kijkje in Virginia Ciry, bij Lake Tahoe, Bodie, en Mono Lake.
Marianne
Als de Tioga Pass open is kun je via de oostkant Yosemite binnenrijden. Ik zou dan een overnachting in Lee Vining plannen. Of misschien Bridgeport als jullie ook nog naar Bodie willen. Voor de route had ik al naar ons 2008-verslag verwezen.
Tussen Jackson en Lee Vining zou je een stop kunnen doen, je hebt dan wel 2 lange reisdagen. Twee overnachtingen zoals Cees aangaf is wel mooi, dat geeft je de tijd voor een kijkje in Virginia Ciry, bij Lake Tahoe, Bodie, en Mono Lake.
Marianne
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik neem aan dat jullie op dag 11 in Glacier N.P. aan willen komen. Je kunt dan bijvoorbeeld stoppen in Spokane of Coer D'Alene.
Jackson - Lee Vining via Craters Of The Moon is 16 uur pure reistijd. Ik denk dat je dan te weinig tijd hebt voor COTM. Ik zou COTM weglaten, daarmee win je ook nog eens anderhalf uur reistijd, of kiezen voor een extra overnachting onderweg.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Jackson - Lee Vining via Craters Of The Moon is 16 uur pure reistijd. Ik denk dat je dan te weinig tijd hebt voor COTM. Ik zou COTM weglaten, daarmee win je ook nog eens anderhalf uur reistijd, of kiezen voor een extra overnachting onderweg.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 4075 Weergaves
-