Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis dinne 2012
Re: Reis dinne 2012
Heeft er iemand ervaring met het Great Basin NP? Is het de moeite om voor om te rijden? Of als je de rest van de gekende parken gezien hebt, eerder overbodig?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij zijn er in 2002 geweest. Ik herinner me vooral dat het warm was, en dat we een hele zware trail omhoog liepen. Je kunt er ook een grot bekijken. Ik zou er niet voor omrijden. Als je een dag over hebt zou ik een extra dag Yellowstone aanraden.
Marianne
Marianne
tja niet echt een dag extra. Tprobleem is dat we van Grand Teton tot Vegas moeten geraken, en ik zoek een middenpunt. Het plan was eerst Salt Lake City, maar daar lijkt mij niet veel aan. Daarom dat ik nog een park aant zoeken was. Weet jij toevallig geen goede stopplaats tussen SLC en LV?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebebn dat stuk in 2004 gereden met een stop in Springdale. Kijk vanuit Grand Teton hoever je komt, iets voorbij SLC heb je ook voldoende mogelijkheden voor een overnachting. Dan zou je op weg naar Las Vegas een stop kunnen maken bij het Kolob-deel van Zion. Of bij Valley of Fire.
Marianne
Marianne
tjah alle 2 al gezien 

Heeft er iemand ervaring met de 'Palouse scenic byway'? http://www.palousescenicbyway.com/
We komen van Mount Rainier, en willen deze route afgaan tot in Coeur d' Alene. Kan iemand een mooie route met de highlights voorstellen? Of stel ik me hier teveel bij voor?
Is Coeur d' Alene trouwens een goede overnachtingsplaats richting Yellowstone, of richt ik me beter meer naar kleine dorpjes na deze Scenic way (als daar zijn: Lewiston, Heyburn State Park, Orofino) Het zijn zowiezo mijn 2 langste rij-dagen, het zou zonde zijn moesten we ergens uitkomen waar echt niets te zien is!
Ander advies om van de Ohanapecosh Camping in Mount Rainier tot Yellowstone te geraken in 2 dagen zijn ook welkom!!
Thx!
We komen van Mount Rainier, en willen deze route afgaan tot in Coeur d' Alene. Kan iemand een mooie route met de highlights voorstellen? Of stel ik me hier teveel bij voor?
Is Coeur d' Alene trouwens een goede overnachtingsplaats richting Yellowstone, of richt ik me beter meer naar kleine dorpjes na deze Scenic way (als daar zijn: Lewiston, Heyburn State Park, Orofino) Het zijn zowiezo mijn 2 langste rij-dagen, het zou zonde zijn moesten we ergens uitkomen waar echt niets te zien is!
Ander advies om van de Ohanapecosh Camping in Mount Rainier tot Yellowstone te geraken in 2 dagen zijn ook welkom!!
Thx!
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
In dit topic vind je in het bericht van Jasmino op 12 juli om 9.38u een link naar een pagina met haar foto's van de Palouse Hills.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
Ondertussen terug van een HEEEEEERlijke reis. Allemaal bedankt voor de vele tips!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 3124 Weergaves
-
Laatste bericht door Bravy
-
- 7 Reacties