Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Laborday 2012: Stad of NP?
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Laborday 2012: Stad of NP?
Hoi,
Op 22 augustus gaat onze 4e reis naar de USA beginnen. We vliegen op San Francisco en willen een rondje maken door de staten Oregon, Washington en Noord California.
Zoals ik nu gepland heb komen we in het weekend van Laborday in North Cascades NP. Maar we kunnen ook eerst naar Seattle gaan.
Wat denken jullie? Zou het vanwege het lange weekend juist druk zijn in het NP of in de stad?
Grt. Femke
Op 22 augustus gaat onze 4e reis naar de USA beginnen. We vliegen op San Francisco en willen een rondje maken door de staten Oregon, Washington en Noord California.
Zoals ik nu gepland heb komen we in het weekend van Laborday in North Cascades NP. Maar we kunnen ook eerst naar Seattle gaan.
Wat denken jullie? Zou het vanwege het lange weekend juist druk zijn in het NP of in de stad?
Grt. Femke

Re: Laborday 2012: Stad of NP?
Ik denk dat het in de stad drukker zal zijn. Wij zijn in North Cascades 1 x geweest, en er was toen niet veel volk (was op een gewone weekdag). Toch kregen we de indruk dat er zelden veel volk komt. Zeker ben je natuurlijk nooit.
Lilo
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
Re: Laborday 2012: Stad of NP?
Volgens een kennis in Seattle is het weekend van Labor Day best te doen daar maar op maandag druk verkeer van mensen die het laatste weekend ergens outdoors doorbrengen en dan naar de stad terugkeren. Campgrounds zullen dat weekend vermoedelijk dan ook druk bezocht worden. Ik zou dus zelf eerst naar Seattle gaan en dan North Cascades.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 1973 Weergaves
-
Laatste bericht door Dutchess