Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
1,5 dag in seattle
-
kimmie70
- Amerika-ontdekker
1,5 dag in seattle
Wij vliegen volgende week vanuit Orange County naar Seattle. Daar zijn we maar 1,5 dag. Wat mogen we niet missen?? Ik ken het gebied helemaal niet dus ik ben heel benieuwd. Ik las wat over het rock'n'roll museum. Is dat wat?
Daarna rijden we naar Portland, de kust van Oregon via en Noord California en weer naar huis.
Kimmie
Daarna rijden we naar Portland, de kust van Oregon via en Noord California en weer naar huis.
Kimmie
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Natuurlijk een trip naar boven in de Space Needle. Ik zou lunch in het ronddraaiende restaurant aanraden. Tickets om naar boven te gaan zijn $14 en de lunch een minimum van $25 en je zit heerlijk rustig om je heen te kijken (je krijgt dus essentieel een heerlijk gerecht voor $11).
Pike Place Market mag je niet missen, Ye Olde Curiosity Shop is leuk, het aquarium ook, wij vonden de Underground Tour erg leuk en komisch, je zult je niet vervelen.
Pike Place Market mag je niet missen, Ye Olde Curiosity Shop is leuk, het aquarium ook, wij vonden de Underground Tour erg leuk en komisch, je zult je niet vervelen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
doreennicole
- Amerika-expert
Idd wat Petra zegt, dat zijn de standaard dingen voor als je een of twee dagen in Seattle bent. Afhankelijk van je leeftijd is het misschien ook leuk om richting University District of Capitol Hill te gaan. Dat zijn een beetje de alternatieve jongeren-buurtjes. Superleuk winkelcentrum is University Village.
Wanneer ben je hier?
Doreen
Wanneer ben je hier?
Doreen
SEEING IS BELIEVING
-
kimmie70
- Amerika-ontdekker
wij komen de 27e in de middag aan (met 2 kinderen van 4 en 7).
Mijn schoonzus vliegt vanuit NL met 2 16 jarigen. De 29e vertrekken we in de loop van de middag. We moeten die avond in Portland zijn.
Vanaf daar gaan we de columbia river af naar de kust met een boot van een collega van mijn man. We hebben er zin in.
Mijn schoonzus vliegt vanuit NL met 2 16 jarigen. De 29e vertrekken we in de loop van de middag. We moeten die avond in Portland zijn.
Vanaf daar gaan we de columbia river af naar de kust met een boot van een collega van mijn man. We hebben er zin in.
nielstip: ducktours. Rijdend en varend (amfibisch voertuig) door de stad. En maar keten onderweg. Prachtig !
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 5964 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 12 Reacties