Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Watervallen in Glacier NP
Watervallen in Glacier NP
Hallo,
Wij gaan 4 september voor 5 dagen naar Glacier NP. Zijn de watervallen dan nog een beetje de moeite of staan ze zo goed als droog dan?
Wie weet hier iets meer over?
Lilo
Wij gaan 4 september voor 5 dagen naar Glacier NP. Zijn de watervallen dan nog een beetje de moeite of staan ze zo goed als droog dan?
Wie weet hier iets meer over?
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
Re: Watervallen in Glacier NP
Wij waren afgelopen september een aantal dagen in Glacier NP en ik had verwacht dat de watervallen miezerige stroompjes zouden zijn. Ik was dus erg verrast toen bleek dat ze nog zo vol en mooi waren. Wij hebben er van genoten!
Ik weet natuurlijk niet of dit altijd zo is.
Sandra
Ik weet natuurlijk niet of dit altijd zo is.
Sandra
Oke Sandra, we hopen er in elk geval op!
Lilo
Lilo
- Steve & Patty
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Hoi Lilo,
Het is vaak afhankelijk van het voorjaar hoe 'groot' de watervallen nog zijn in die periode. Het afgelopen jaar was er bijzonder veel sneeuwval geweest in de lente, waardoor er nog ruim voldoende smeltwater over de watervallen naar beneden valt. Genieten ga je sowieso toch wel in Glacier
. Veel plezier!
Groetjes,
Steve & Patty
Het is vaak afhankelijk van het voorjaar hoe 'groot' de watervallen nog zijn in die periode. Het afgelopen jaar was er bijzonder veel sneeuwval geweest in de lente, waardoor er nog ruim voldoende smeltwater over de watervallen naar beneden valt. Genieten ga je sowieso toch wel in Glacier
Groetjes,
Steve & Patty
2006 - CA, NV
2010 - CA, NV, ID, MT, WY, UT, AZ
2011 - FL, GA, SC, NC, TN, VA, DC, MD, PA, Ontario, NY
2012 July - CA, NV, ID, WY, MT, AB, BC, WA, OR
2012 September - CA, NV, UT, AZ, CO
2013 - Las Vegas
2016 - CA, UT, WY, MT, AB, BC, WA
2013 - Las Vegas
Hallo Steve en Patty,
Qua watervallen denk ik zo direct aan de Hidden Falls, McDonald falls, Apikuni falls en de weeping wall. Hopelijk valt daar nog wat water naar beneden
Wij vertrekken 4 september en beginnen met 5 nachten Glacier.
De verwachtingen zijn inderdaad hoog gespannen.
Een idee aan welke temperatuur wij ons daar mogen verwachten?
Hebben jullie nog tips voor hikes of mooie dingen die we in Glacier niet mogen missen?
Er staan al veel hikes op ons programma (met dank aan FerryM),
Groetjes,
Lilo
Qua watervallen denk ik zo direct aan de Hidden Falls, McDonald falls, Apikuni falls en de weeping wall. Hopelijk valt daar nog wat water naar beneden
Wij vertrekken 4 september en beginnen met 5 nachten Glacier.
De verwachtingen zijn inderdaad hoog gespannen.
Een idee aan welke temperatuur wij ons daar mogen verwachten?
Hebben jullie nog tips voor hikes of mooie dingen die we in Glacier niet mogen missen?
Er staan al veel hikes op ons programma (met dank aan FerryM),
Groetjes,
Lilo
- Steve & Patty
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Hoi Lilo,
Wij moeten er zelf ook nog naar toe dit jaar, we zijn er in begin juli. Ik weet niet of het in september al weer afkoelt, maar ik kijk van tijd tot tijd eens op mijn iPhone weer app en ik moet zeggen dat het de ene keer 10 graden is en de andere week - 20 graden. Volgens mij kan het weer daar best verraderlijk zijn gedurende elke periode van het jaar...
Dan hebben jullie wat meer tijd in Glacier NP. Wij hebben twee volledige dagen in Glacier NP en twee overnachtingen.
We gaan in ieder geval de Grinell Glacier Trail lopen (" onclick="window.open(this.href);return false;), ik denk dat jullie deze ook niet zullen willen missen? De tweede dag moeten we nog even bezien wat we gaan doen.
Ik heb ook gekeken naar de trips van FerryM en daar is al heel wat leuks uit te halen.
Hebben jullie de documentaire van National Geographic al eens gekeken van Glacier NP? Echt de moeite waard om weer meer van het park te komen en alvast een beetje weg te dromen bij de prachtige natuur
!
http://shop.nationalgeographic.com/ngs/ ... u-ray-disc
Groetjes,
Steve en Patty
Wij moeten er zelf ook nog naar toe dit jaar, we zijn er in begin juli. Ik weet niet of het in september al weer afkoelt, maar ik kijk van tijd tot tijd eens op mijn iPhone weer app en ik moet zeggen dat het de ene keer 10 graden is en de andere week - 20 graden. Volgens mij kan het weer daar best verraderlijk zijn gedurende elke periode van het jaar...
Dan hebben jullie wat meer tijd in Glacier NP. Wij hebben twee volledige dagen in Glacier NP en twee overnachtingen.
We gaan in ieder geval de Grinell Glacier Trail lopen (" onclick="window.open(this.href);return false;), ik denk dat jullie deze ook niet zullen willen missen? De tweede dag moeten we nog even bezien wat we gaan doen.
Ik heb ook gekeken naar de trips van FerryM en daar is al heel wat leuks uit te halen.
Hebben jullie de documentaire van National Geographic al eens gekeken van Glacier NP? Echt de moeite waard om weer meer van het park te komen en alvast een beetje weg te dromen bij de prachtige natuur
http://shop.nationalgeographic.com/ngs/ ... u-ray-disc
Groetjes,
Steve en Patty
2006 - CA, NV
2013 - Las Vegas
2013 - Las Vegas
Hoi Steve en Patty,
Dat weer kan inderdaad alle kanten uit, we zullen het moeten afwachten en het nemen zoals het komt.
Ja, inderdaad die documentaires van National Geographic zijn altijd geweldig he.
Grinnell glacier staat zeker op onze to do lijst. We kijken er echt naar uit.
Veel plezier en veel stapgenot in juli,
Lilo
Dat weer kan inderdaad alle kanten uit, we zullen het moeten afwachten en het nemen zoals het komt.
Ja, inderdaad die documentaires van National Geographic zijn altijd geweldig he.
Grinnell glacier staat zeker op onze to do lijst. We kijken er echt naar uit.
Veel plezier en veel stapgenot in juli,
Lilo
hello,
wij gaan ook in juli naar Glacier NP. De blueray dvd van Nat Geography intressert ons enorm. Maar blijkbaar alleen leverbaar in USA en Canada en alleen afspeelbaar in zone 1 (usa en canada)
Weet iemand of die ook hier (Belgie) verkrijgbaar is ?
wij gaan ook in juli naar Glacier NP. De blueray dvd van Nat Geography intressert ons enorm. Maar blijkbaar alleen leverbaar in USA en Canada en alleen afspeelbaar in zone 1 (usa en canada)
Weet iemand of die ook hier (Belgie) verkrijgbaar is ?
Ik weet niet wanneer jullie precies gaan, maar de Grinnell Glacier Trail gaat in principe pas half juli open.Steve & Patty schreef: Wij moeten er zelf ook nog naar toe dit jaar, we zijn er in begin juli.
We gaan in ieder geval de Grinell Glacier Trail lopen (" onclick="window.open(this.href);return false;), ik denk dat jullie deze ook niet zullen willen missen?
Wij zijn er ook begin juli dit jaar, dus kunnen hem waarschijnlijk ook niet doen helaas.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1797 Weergaves
-
Laatste bericht door KWopreis
-
- 3 Reacties