Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Karin1978: Rondreis september 2011
Re: Karin1978: Rondreis september 2011
Hallo Allemaal,
Inmiddels ben ik aardig aan de slag gegaan met Googlemaps, hier en daar is de route van onze reis een beetje aangepast.
Graag zouden we jullie advies willen over de route.
Vooral over het laatste deel van de reis. Vanaf Moab weet ik het niet zo goed meer.
Eigenlijk heb ik drie opties in mn hoofd:
1. Vanaf moab naar Sedona daar een paar dagen blijven of
2. Vanaf Moab naar Santa Fe en daar nog wat natuur schoon bekijken of
3. Vanaf Moab via boulder afzakken naar Page en daarna naar de kust
Wat denken jullie? Wat is het mooist, leukst of het meest haalbaarst?
dag 1 Antwerpen - Amsterdam - Seattle
dag 2 Seattle verkennen
dag 3 Boot trip naar San Juan
dag 4 Seattle - Portland, via Aberdeen tot Tillamook 101 509 km 6 uur 4 min
dag 5 Portland - Tot hoever we komen 639 km 6 uur 57 min
dag 6 Twin Falls 475 km 4 uur 57 min
dag 7 Twin Falls - Bonneville Salt Flatts 339 km 3 uur 41 min
dag 8 Bonneville Salt Flatts - Salt Lake City 618 km 6 uur 38 min
dag 9 Salt lake city - Jackson of hoger via lake big bear
dag 10 Yellowstone
dag 11 Yellowstone
dag 12 Yellowstone - Sheridan via Beartooth pass 459 km 5 uur 38 min
dag 13 Sheridan - Custer 429 km 4 uur 33 min
dag 14 Custer -Scottsbluff 263 km 3 uur 3 min
dag 15 Scottsbluff - Estes Park 301 km 3 uur 16 min
dag 16 Estes Park - Moab 635 km 7 uur 4 min
dag 17 Moab
dag 18 Moab
dag 19 Moab -
dag 20
dag 21
dag 22
dag 23 San Diego
dag 24 San Diego
dag 25 San Diego
dag 26 San Diego
dag 27 Los Angeles - Amsterdam
We vertrekken vanaf Los Angeles, eigenlijk willen we niet in LA verblijven de laatste paar dagen. We zijn nog nooit in San Diego geweest, maar hebben er wel positieve verhalen over gehoord. We willen de laatste paar dagen nog lekker genieten van de kust en het fijne klimaat. Het hoeft geen grote stad te zijn, zolang er maar wel wat te beleven is. Weet iemand misschien een alternatief of is San Diego prima? Weet iemand ook de gemiddelde temperatuur van San Diego begin Oktober? Allemaal heel er bedankt alvast!
Inmiddels ben ik aardig aan de slag gegaan met Googlemaps, hier en daar is de route van onze reis een beetje aangepast.
Graag zouden we jullie advies willen over de route.
Vooral over het laatste deel van de reis. Vanaf Moab weet ik het niet zo goed meer.
Eigenlijk heb ik drie opties in mn hoofd:
1. Vanaf moab naar Sedona daar een paar dagen blijven of
2. Vanaf Moab naar Santa Fe en daar nog wat natuur schoon bekijken of
3. Vanaf Moab via boulder afzakken naar Page en daarna naar de kust
Wat denken jullie? Wat is het mooist, leukst of het meest haalbaarst?
dag 2 Seattle verkennen
dag 4 Seattle - Portland, via Aberdeen tot Tillamook 101 509 km 6 uur 4 min
dag 5 Portland - Tot hoever we komen 639 km 6 uur 57 min
dag 6 Twin Falls 475 km 4 uur 57 min
dag 7 Twin Falls - Bonneville Salt Flatts 339 km 3 uur 41 min
dag 8 Bonneville Salt Flatts - Salt Lake City 618 km 6 uur 38 min
dag 9 Salt lake city - Jackson of hoger via lake big bear
dag 10 Yellowstone
dag 11 Yellowstone
dag 12 Yellowstone - Sheridan via Beartooth pass 459 km 5 uur 38 min
dag 13 Sheridan - Custer 429 km 4 uur 33 min
dag 14 Custer -Scottsbluff 263 km 3 uur 3 min
dag 15 Scottsbluff - Estes Park 301 km 3 uur 16 min
dag 16 Estes Park - Moab 635 km 7 uur 4 min
dag 17 Moab
dag 18 Moab
dag 19 Moab -
dag 20
dag 21
dag 22
dag 23 San Diego
dag 24 San Diego
dag 25 San Diego
dag 26 San Diego
dag 27 Los Angeles - Amsterdam
We vertrekken vanaf Los Angeles, eigenlijk willen we niet in LA verblijven de laatste paar dagen. We zijn nog nooit in San Diego geweest, maar hebben er wel positieve verhalen over gehoord. We willen de laatste paar dagen nog lekker genieten van de kust en het fijne klimaat. Het hoeft geen grote stad te zijn, zolang er maar wel wat te beleven is. Weet iemand misschien een alternatief of is San Diego prima? Weet iemand ook de gemiddelde temperatuur van San Diego begin Oktober? Allemaal heel er bedankt alvast!
-
swissdutchie
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Sorry dat ik het zeg Karin, maar ik vind je nieuwste route niet echt een verbetering ten opzichte van de vorige. In tegendeel: Ik snap niet waarom je helemaal naar South Dakota en Estes Park reist, als je daar helemaal geen tijd neemt om ook nog iets van de omgeving / parken te gaan bekijken. Als het meezit heb je bij voorbeeld in Custer de tweede helft van een middag en een paar uurtjes in de ochtend om Custer SP, Mount Rushmore etc. te bekijken. Hetzelfde geldt voor Rocky Mountain NP, waar je dus niet meer dan een middag aan spendeert. En voor je hoofdbestemming van deze reis, Yellowstone, heb je ook niet meer dan 1 1/2 dag over. Erg jammer, want ookal zijn jullie geen wandelaars ben je voor het grondige verkennen van deze parken in mijn ogen toch wat meer tijd nodig. Als ik jullie was, dan zou ik daarom een paar dagen extra voor Yellowstone en Grand Teton uittrekken en de Black Hills en Rocky Mountain NP laten voor wat ze zijn en dus van Yellowstone direct afzakken naar Moab. Maar ja, het is natuurlijk jullie route en dus moeten ook jullie de keuzes maken.
Succes!
Succes!
Hoi Stefan en Karin. Jullie maken wel miles. Op de forums is het al eerder geschreven vergis je niet in de afstanden en beslist niet in de tijd dat het kost. Vaak zijn de wegen bochtig en kun je maar langzaam rijden. In Moab zijn genoeg organisaties waar de het raften op de Colorade kan regelen. Je kan een hele dag maar ook een halve. Wij hebben toen een halve gedaan en dat vonden we prima om een indruk hiervan te krijgen. Mij partner is niet zo gek op water en dit was net wat ze kon verdragen. Vergis je echter niet. Toen wij er waren zijn een paar mensen op eigen houtje gaan raften en toen is er iemand verdronken.
Succes met de verdere planning en misschien heb je ook iets aan ons verslag. Groeten Klaas
Succes met de verdere planning en misschien heb je ook iets aan ons verslag. Groeten Klaas

Utah-Wyoming 2009 http://reisverslag2009usa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
San Francisco-Seattle 2013 http://amerika-reisverslag2013.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bedankt voor jullie reactie's!
Swissdutchie, ik kan je eigenlijk niet anders dan gelijk geven wat betreft Yellowstone.
Dus ik ben de route weer aan het aanpassen en wil in ieder geval 3 volle dagen in Yellowstone besteden.
Wie kan mij vertellen of de kust vanaf Aberdeen tot aan Tillamook mooi is? En dan bedoel ik eigenlijk is het rostachtig net zoals tussen Carmel en Morro Bay?
Is het de moeite om er voor om te rijden?
Swissdutchie, ik kan je eigenlijk niet anders dan gelijk geven wat betreft Yellowstone.
Dus ik ben de route weer aan het aanpassen en wil in ieder geval 3 volle dagen in Yellowstone besteden.
Wie kan mij vertellen of de kust vanaf Aberdeen tot aan Tillamook mooi is? En dan bedoel ik eigenlijk is het rostachtig net zoals tussen Carmel en Morro Bay?
Is het de moeite om er voor om te rijden?
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Wij zijn van Portland naar Longview, dan naar Naselle en via de kuststrook naar Aberdeen gereden.
Eerlijk gezegd vonden wij er niet veel aan.
Het stukje tussen Naselle en Longview was nog wel aardig, maar het stuk langs de kust viel ons tegen , je zag vanaf de weg vrijwel niets van de oceaan. Het is echt niet te vergelijken met highway 1 van SF naar LA.
Het stuk van South Bend naar Abderdeen was ronduit saai en Aberdeen zelf is de meest naargeestige plaats die ik ooit gezien heb.
Wij hebben er spijt van dat we toen deze route gereden hebben.
Ik zou zelf gewoon de highway nemen naar Portland en dan Portland in gaan of een stuk van de mooie Columbia River Gorge bekijken.
Waarom ga je via Bonneville Sand Flats en SLC? Ik ken dat Bonneville Sand Flats niet maar is het zo bijzonder om helemaal voor om te rijden? Salt Lake City vinden de meeste mensen niet zo bijzonder. Je gaat nu helemaal naar beneden naar SLC en daarna weer helemaal omhoog naar Grand Teton. Zo maak je heel wat extra kilometers. Je zit bij Twin Falls al redelijk in de buurt van Grand Teton. Ik zou zelf vanaf Twin Falls direct naar Grand Teton gaan. Dan heb je twee dagen over die je kunt besteden bij Custer en Estes Park, want het je hebt wel erg weinig tijd daar anders.
Marjon
Eerlijk gezegd vonden wij er niet veel aan.
Het stukje tussen Naselle en Longview was nog wel aardig, maar het stuk langs de kust viel ons tegen , je zag vanaf de weg vrijwel niets van de oceaan. Het is echt niet te vergelijken met highway 1 van SF naar LA.
Het stuk van South Bend naar Abderdeen was ronduit saai en Aberdeen zelf is de meest naargeestige plaats die ik ooit gezien heb.
Wij hebben er spijt van dat we toen deze route gereden hebben.
Ik zou zelf gewoon de highway nemen naar Portland en dan Portland in gaan of een stuk van de mooie Columbia River Gorge bekijken.
Waarom ga je via Bonneville Sand Flats en SLC? Ik ken dat Bonneville Sand Flats niet maar is het zo bijzonder om helemaal voor om te rijden? Salt Lake City vinden de meeste mensen niet zo bijzonder. Je gaat nu helemaal naar beneden naar SLC en daarna weer helemaal omhoog naar Grand Teton. Zo maak je heel wat extra kilometers. Je zit bij Twin Falls al redelijk in de buurt van Grand Teton. Ik zou zelf vanaf Twin Falls direct naar Grand Teton gaan. Dan heb je twee dagen over die je kunt besteden bij Custer en Estes Park, want het je hebt wel erg weinig tijd daar anders.
Marjon
Vana @ Dus het stuk kust in de staat Washington is niet echt bijzonder begrijp ik uit je verhaal.
Dan schrap ik dat stuk uit m'n route. Hebben jullie ook het stuk kust in Oregon gereden?
Als ik de kaart bekijk rij je ook niet pal langs de kust. Heeft iemand het stuk tussen Astoria en Tillamook gereden?
We gaan naar Bonneville Salt Flatts om een dag van de world Speedlimite racing mee te maken, mijn vriend wilt dit graag een keertje mee maken.
Vandaar de omweg. Salt Lake City is niet echt een must, ik wil eigenlijk hoger komen tot aan lake Bear. Maar dit is afhankelijk hoe laat we dan weer vertrekken vanaf de race. Vandaar....
Dan schrap ik dat stuk uit m'n route. Hebben jullie ook het stuk kust in Oregon gereden?
Als ik de kaart bekijk rij je ook niet pal langs de kust. Heeft iemand het stuk tussen Astoria en Tillamook gereden?
We gaan naar Bonneville Salt Flatts om een dag van de world Speedlimite racing mee te maken, mijn vriend wilt dit graag een keertje mee maken.
Vandaar de omweg. Salt Lake City is niet echt een must, ik wil eigenlijk hoger komen tot aan lake Bear. Maar dit is afhankelijk hoe laat we dan weer vertrekken vanaf de race. Vandaar....
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wacht 'ns even... Nou moet ik als 'Washingtonian' toch wel even op de bres springen voor "mijn" prachtige staat! Als je van plan bent in één ruk van Seattle via HW 101 op de Olympus Peninsula naar Portland te rijden en je wil er alleen maar doorheen rijden, dan is dat inderdaad tijdverspilling. Je kan dan net zo goed via I-5 naar Portland rijden. Dat is veel directer en je bent daar dan in een goede drie uur. De Olympic Peninsula is een prachtige bestemming en heeft heel veel natuurschoon te bieden, maar zoals al eerder gezegd, je zal toch echt wat zijwegen moeten nemen (het nationale park in en terug) en je auto uit moeten. Plekken als Hurricane Ridge, Rialto Beach, Second/Third Beach en Hoh River Rain Forest vind ik zelf meer dan de moeite waard, maar met elk daarvan ben je minstens een paar uur kwijt. Ook vind ik je inschatting van de totaal benodigde tijd behoorlijk optimistisch. Volgens de kaart is de route misschien 'maar' zo'n 500 km of zo, maar daar zal je toch echt veel langer over doen dan ruim zes uur. Je zou dan zes uur lang ruim 80 km/uur moeten rijden en dan tel ik plas-, eet- en tankpauzes e.d. niet eens mee, en ik kan je verzekeren dat dat echt niet gaat lukken. Ik neem aan dat je HW 101 tegen de klok in rijdt. Om op de Olympic Peninsula te komen moet je dan de veerboot van Seattle naar Bainbridge of van Edmonds naar Kingston nemen (je kunt via Tacoma rijden, maar dat is enorm om). Dat kost al de nodige extra tijd, zeker in het weekend, wanneer het behoorlijk druk kan zijn. Daarnaast is HW 101 vanaf de kruising met HW 104 op de meeste trajecten een gewone tweebaansweg, dus dat gaat ook niet altijd erg snel. Als je de Olympic Peninsula serieus wilt doen, ben je minstens twee (en bij voorkeur meer) dagen kwijt. Als dat geen optie is, zou ik er persoonlijk voor kiezen de Olympic Peninsula in zijn geheel te laten vallen en vanaf Seattle via Mount Rainier National Park (en mogelijk Mount St. Helen) naar Portland te rijden. De Columbia River Gorge op de grens tussen Washington en Oregon is ook heel mooi, maar dat zie ik je niet dezelfde dag doen. Daar zou je extra tijd voor moeten uittrekken.karin1978 schreef:Vana @ Dus het stuk kust in de staat Washington is niet echt bijzonder begrijp ik uit je verhaal.
Dan schrap ik dat stuk uit m'n route.
Voor dag 3 zie ik "Boot trip naar San Juan". Willen jullie naar San Juan zelf of naar een van de andere eilanden van de San Juan Islands? Ik zou zelf kiezen voor Orcas Island. Dat vind ik zelf het interessantste eiland (met Moran State Park en Mount Constitution). Je kunt dat in een dagtrip doen, maar dat wordt wel een hele lange dag. Houd er rekening mee dat de veerboot vanaf Anacortes naar de San Juan Islands maar een beperkt aantal keren per dag vaart en zo'n anderhalf uur onderweg is. Bovendien kan er in het weekend een behoorlijke wachttijd zijn, al zal dat tegen de tijd dat jullie gaan, laat in het seizoen, wat minder aan de orde zijn. Het is dus zaak heel op tijd bij de veerterminal te zijn.
Mijns inziens zijn je ingeschatte rijtijden veel en veel te optimisch. Het is niet realistisch om ervan uit te gaan dat je altijd ruim 80 km/uur zult halen, zeker niet in bergachtige gebieden, nog afgezien van het feit dat je ook regelmatig zult moeten (willen?) stoppen om te tanken, eten, plassen e.d. Daar zou ik terdege rekening mee houden bij het plannen van je route. Over het algemeen vind ik dat jullie wel heel erg veel tijd kwijt zijn met rijden, puur kilometers maken om van punt A naar punt B te komen. Dat zou ik zelf zo jammer vinden, maar dat is natuurlijk ieder zijn keus. Ik zou er zelf eerder voor kiezen een wat kleiner gebied te bestrijken, zodat je overal wat meer tijd kunt doorbrengen en niet constant haast moet hebben, zeker met al het natuurschoon dat jullie gaan zien, maar zoals gezegd moet iedereen dat voor zichzelf uitmaken.
Ten slotte zie ik dat je vier dagen hebt uitgetrokken voor San Diego. Dat lijkt mij persoonlijk wat aan de lange kant. Het is er weliswaar mooi weer (volgens weather.com gemiddeld zo'n 24°C in oktober), maar na een dag of wat zou ik het daar wel gezien hebben. Je zegt dat je de laatste dagen niet in L.A. wilt zitten. Ik weet niet of je daarmee de stad zelf bedoelt of het hele stedelijke gebied daar. Als je niet in L.A. zelf wilt zitten, dan zou je bijvoorbeeld plaatsen als Santa Monica, Pasadena of (wat verder) Santa Barbara kunnen overwegen.
Veel plezier met het plannen van julie route!
Ron (in Seattle, WA)
=======
Don't believe everything you think.
=======
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Oh maar nu trek je toch een verkeerde conclusie. Ik had het zuiver over het stuk van Langview tot Aberden omdat jij daarom vroeg. In je laatste route staat niets over Olympic NP en daarom heb ik het daar niet over gehad. Maar dat is nu nét wel een heel mooi stuk Washington kust. Wij zijn bij Lake Quinault, Hoh Rainforrest, Railato en Ruby Beach, Crescent Lake en Hurricane Ridge geweest en dat is allemaal prachtig. Dat stuk zou ik je zeker aanraden maar dan moet je, net als Dutch in Seattle zegt, wel de tijd voor nemen.Als je alleen over de doorgaande wg rijdt is het een saai stuk.karin1978 schreef:Vana @ Dus het stuk kust in de staat Washington is niet echt bijzonder begrijp ik uit je verhaal.
Zoals je in mijn reisverslag kunt lezen hebben wij niet het stuk kust in Oregon gereden.
En ik ben het wel met Dutch in Seattle eens. Je vergist je erg in de afstanden.
Als ik bijovoorbeeld Sheridan- Beartooth Pass -Yellowstone neem. Theoretisch zal het 5.30 duren. Maar wij deden alleen al over het stuk Beartooth Pass van Red Lodge naar de kruising met de 296 1 uur en 45 minuten (zie hier
Ik zie staan dat je voor Bonnevilles Salt Flats- Salt Lake City 618 km rekent, maar dat is maar 205 km!
Je kunt die dag dus al een heel stuk doorrijden naar Grand Teton.
Ik vind het hele stuk tot aan Yellowstone enorm gehaast, je zit meer in de auto dan dat je wat ziet. Maar als je vriend persé die race wil zien dan kan het niet anders. Jullie hadden dan beter vanaf SLC kunnen vertrekken, maar ik lees dat jullie de tickets al hebben. Als je die race laat voor wat het is hebben jullie veel meer tijd om allerlei moois in Washington State en Orgeon te zien (Zoals de omgeving van Bend bijvoorbeeld, prachtig!)
Als je toch die race wilt zien, dan zou ik de route Portland- Wendover in twee dagen rijden i.p.v 3 Dan heb je een dag extra in het eerste gedeelte en is alles niet zo gehaast.
En ik ga mee in wat anderen al gezegd hebben. Waarom helemaal naar Custer als je geen tijd hebt om iets te doen? Ik zou persoonlijk liever direct van Yellowstone naar RMNP rijden en daar in de omgeving wat meer tijd nemen. Dan heb je ook tijd voor het prachtige Colorado NM (zie hier
Wat je andere vraag betreft voor de route tussen Moab en San Diego is denk ik via Sedona de enige optie. Santa Fe is te veel om en via Capitol Reef kan wel maar dat is zonde om in één keer door die mooie omgeving heen te rijden.
En ja, vier dagen San Diego, mijn keus zou het niet zijn. Niet omdat ik San Diego niet mooi vind, maar ik zou het zonde vinden van alle het andere wat ik dan mis. Op het strand liggen kan je in Spanje ook.
Marjon
Het eerste stuk van de reis heb ik aangepast. Soms ben ik te enthousiast en wil te veel dingen doen in te weinig tijd.
dag 2 Seattle verkennen
dag 4 Seattle - via Portland de 84 gaan volgen (historic columbia River HW), tot hoever weten we niet.
dag 5 Vervolg Historic HW - Twin Falls
dag 6 Twin Falls - Bonneville Salt Flatts
dag 7 Bonneville Salt Flatts - Bear Lake/ Garden city
dag 8 Bear Lake/ Garden city - Jackson
dag 9 Jackson
dag 10 Jackson - Yellowstone
dag 11 Yellowstone
dag 12 Yellowstone
Hoe de reis vergaat weet ik nog niet, eerlijk gezegd ben ik nu aan het twijfelen geslagen. Wel of niet naar custer, nog maar eens goed over nadenken.
Dutch_in_Seattle @
Dit is de boottrip naar San Juan:
http://www.viatorcom.nl/nl/7381/tours/S ... 5113_W0005
Of zijn er leukere boottrips die wat korter duren, maar wel veel van de mooie eilanden laten zien?
Vana @
Als ik nu de racing uit de route zou halen, dan denk ik dat ik een hele boze vriend heb!
Zelf zou ik ook liever het overslaan, maar dat gaat jammer genoeg niet.
Aan het eind heb ik eigenlijk San Diego gekozen voor het mooie weer en omdat we aan de kust willen eindigen.
Het hoeft niet perse San Diego te zijn. LA zijn we de vorige keer door gereden en had niet echt een aantrekkingskracht op ons.
We willen in ieder geval de laatste 4 dagen op dezelfde plaats blijven om wat bij te komen van alle indrukken en een beetje uit te rusten.
Misschien is San Diego daar niet helemaal de plaats voor.
dag 2 Seattle verkennen
dag 4 Seattle - via Portland de 84 gaan volgen (historic columbia River HW), tot hoever weten we niet.
dag 5 Vervolg Historic HW - Twin Falls
dag 6 Twin Falls - Bonneville Salt Flatts
dag 7 Bonneville Salt Flatts - Bear Lake/ Garden city
dag 8 Bear Lake/ Garden city - Jackson
dag 9 Jackson
dag 10 Jackson - Yellowstone
dag 11 Yellowstone
dag 12 Yellowstone
Hoe de reis vergaat weet ik nog niet, eerlijk gezegd ben ik nu aan het twijfelen geslagen. Wel of niet naar custer, nog maar eens goed over nadenken.
Dutch_in_Seattle @
Of zijn er leukere boottrips die wat korter duren, maar wel veel van de mooie eilanden laten zien?
Vana @
Als ik nu de racing uit de route zou halen, dan denk ik dat ik een hele boze vriend heb!
Zelf zou ik ook liever het overslaan, maar dat gaat jammer genoeg niet.
Aan het eind heb ik eigenlijk San Diego gekozen voor het mooie weer en omdat we aan de kust willen eindigen.
Het hoeft niet perse San Diego te zijn. LA zijn we de vorige keer door gereden en had niet echt een aantrekkingskracht op ons.
We willen in ieder geval de laatste 4 dagen op dezelfde plaats blijven om wat bij te komen van alle indrukken en een beetje uit te rusten.
Misschien is San Diego daar niet helemaal de plaats voor.
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Oh maar als je echt op één plaats wilt blijven om wat bij te komen is San Diego wel een hele leuke stad hoor en er zijn ook leuke stranden heb ik begrepen.
En je kunt ook nog Sea World bezoeken en de ZOO en Old Town San Diego. Er is genoeg te doen.
Marjon
En je kunt ook nog Sea World bezoeken en de ZOO en Old Town San Diego. Er is genoeg te doen.
Marjon
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Goh, ik wist helemaal niet dat je dat vanuit Seattle kon doen! Ziet er op zich best interessant uit, en is ook helemaal niet slecht geprijsd.karin1978 schreef:Dutch_in_Seattle @
Moet ik misschien zelf 'ns een keer doen...
Ron (in Seattle, WA)
=======
=======
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 15 Reacties