Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Filmpje Yellowstone
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Re: Filmpje Yellowstone
Heel erg mooi en proffesioneel gedaan!
Met welk pakket werk jij?? Waarschijnlijk Studio 14 HD van Pinnacle??
Yellowstone is een supermooi park.
Groet,
Ronald
Met welk pakket werk jij?? Waarschijnlijk Studio 14 HD van Pinnacle??
Yellowstone is een supermooi park.
Groet,
Ronald
Bekijk LIVE reisverslag op www.usa-reizen.com vanaf 29 augustus 2011 !!
Dit filmpje is gemaakt met Magix video deluxe.
Omdat studio 14 maar over 2 sporen beschikt kan je dit niet maken met studio.
Nog veel kijkplezier
Ria en Guido
Omdat studio 14 maar over 2 sporen beschikt kan je dit niet maken met studio.
Nog veel kijkplezier
Ria en Guido
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Wij zijn ook enkele malen in het Yellowstone geweest en blijven het het mooiste park van Amerika vinden. Het filmpje en de muziek met nu ook nog de voice-over vind ik klasse. Kennelijk kunnen sommigen alleen reageren door negatieve kritiek te geven of weten de volumeknop niet te vinden
. Smaken verschillen verschillen.

Fotograferen is lastig en filmen ook en vooral met filmen is het monteren ed niet het makkelijkst. Je moet voorkomen dat mensen het saai gaan vinden.
Dit heb je opzich goed voorkomen. Filmen met statief is zeker aan te raden net als fotograferen trouwens. Het beeld oogt rustig in je video.
Alleen als je puur naar een film over Yellowstone kijkt komt de film wat onevenwichtig over. Ik mis buiten de bisons om namelijk de dieren. Het is wel heel veer gesyer en warmwaterbronnen in je film (misschien was dat je bedoeling) Ik was er ook half mei en je stuikelde haast over de beren met name de grizzlies.
Vooral de Circusbear en Porcupinebear waren erg makkelijk te zien en moesten regelmatig door de rangers van de weg worden weggejaagd.
Bij Blacktaillakes hebben dagen lang een grizzly en een behoorlijk groot jong gezeten op 100 meter van de parkeerplaatsen af.
Ook de toch wel aanwezige edelherten miste ik. Maar nogmaals misschien was het je bedoeling een film te maken alleen over de geysers en dan is ie wel geslaagd.
Dit heb je opzich goed voorkomen. Filmen met statief is zeker aan te raden net als fotograferen trouwens. Het beeld oogt rustig in je video.
Alleen als je puur naar een film over Yellowstone kijkt komt de film wat onevenwichtig over. Ik mis buiten de bisons om namelijk de dieren. Het is wel heel veer gesyer en warmwaterbronnen in je film (misschien was dat je bedoeling) Ik was er ook half mei en je stuikelde haast over de beren met name de grizzlies.
Vooral de Circusbear en Porcupinebear waren erg makkelijk te zien en moesten regelmatig door de rangers van de weg worden weggejaagd.
Bij Blacktaillakes hebben dagen lang een grizzly en een behoorlijk groot jong gezeten op 100 meter van de parkeerplaatsen af.
Ook de toch wel aanwezige edelherten miste ik. Maar nogmaals misschien was het je bedoeling een film te maken alleen over de geysers en dan is ie wel geslaagd.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Guido,
Wij hebben sinds kort een tv met internetverbinding, dus op groot scherm jouw film bekeken van Yellowstone. Heel mooi gefilmd en rustig ingesproken.
Complimenten. Wij gaan zelf in september en kunnen zo al een eerste indruk opdoen van Yellowstone.
Zelf werk ik ook met Magix, maar dit krijg ik toch echt niet voor elkaar.
Wij hebben sinds kort een tv met internetverbinding, dus op groot scherm jouw film bekeken van Yellowstone. Heel mooi gefilmd en rustig ingesproken.
Complimenten. Wij gaan zelf in september en kunnen zo al een eerste indruk opdoen van Yellowstone.
Zelf werk ik ook met Magix, maar dit krijg ik toch echt niet voor elkaar.
Enorm leuk gedaan. eigenlijk maar 1 tip, gebruik wat zachte overgangen tussen de verschillende scenes maar voor de rest..petje af !!
Hier kan je zien wat ik bedoel ( gefilmd op onze trip ). Imiddels film in HD, dat scheelt trouwens enorm. Jouw kwaliteit is ook goed. Ook HD ?

Hier kan je zien wat ik bedoel ( gefilmd op onze trip ). Imiddels film in HD, dat scheelt trouwens enorm. Jouw kwaliteit is ook goed. Ook HD ?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 928 Weergaves
-
Laatste bericht door Coyote
-
- 8 Reacties