Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis afstemmen op labour day (6 september)

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
Burst
Amerika-ontdekker

Reis afstemmen op labour day (6 september)

Bericht door Burst »

Ik vraag me af of volgende reisplan verstandig is rond Labour Day 2010 op 6 september in de buurt van Seatlle.
We plannen dan; Vr 3 september aankomen in Seatlle,Za 4 september in Seatlle , Zo 5 september naar Port Angeles, Ma 6 September(L,day) veerpont naar Victoria ,Vancouver Island.
Kan iemand, mogelijk van de locals, iets zeggen over; activiteiten in Seatlle e.o., drukte, drukte op de veerpont. Mogelijke tips...
Over het algemeen: trekken veel mensen er dan op uit?
Groet,

Burst
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Reis afstemmen op labour day (6 september)

Bericht door Isis »

Ik kan je niets zeggen over wat er in Seatle gebeurd, misschien even googlen? Maar mensen hebben over het algemeen een weekeinde vrij en gaan erop uit. In hotels enzo is het vaak druk. Ik zou dat weekeinde iig iets reserveren, afhankelijk of je in de drukte van de stad wil zijn daar of erbuiten iets boeken.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Re: Reis afstemmen op labour day (6 september)

Bericht door Petra/VS »

Dat is het laatste "officiele" lange weekend van de zomer, dus ik zou erop rekenen, dat dingen op en bij het water of in de bergen druk zijn met dagjes/weekend mensen. De stad zelf zal waarschijnlijk juist vrij rustig zijn. Alle winkels zijn op Labor (geen "u" hier ;)) Day gewoon open.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer