Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Yellowstone combineren met West Canada?

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
patricbogaard
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Re: Yellowstone combineren met West Canada?

Bericht door patricbogaard »

Hallo,'

Wij maken momenteel de reis West-Canada en Yellowstone...Wij hebben er bewust voor gekozen om 4 weken met een auto te gaan.
Ten eerste kost het ons nu maar 1x 4 vliegtickets (hoewel we zeker terug gaan ;-), en we vinden twee weken gewoon veel te kort voor zo'n lange reis.
De auto is niet altijd handig (koffers in en uitpakken etc.), maar je kunt wel snel ergens stoppen en zeker nu we in Yellowstone zijn, merken we daar het grote voordeel :-) Hoe vaak we niet langs de weg stoppen om weer wildlife te spotten :-)
Als je zin hebt, moet je ons reisverslag maar eens lezen: http://www.bogaardcanada2010.web-log.nl (is nu in de maak)
Succes met beslissen,
groetjes, Marisol en Patric
Burst
Amerika-ontdekker

Bericht door Burst »

Wij gaan over 4 weeken deze trip maken in de Rockies en NW USA: http://maps.google.nl/maps/ms?hl=nl&ie= ... 3eae72&z=5.

Lijkt dat een beetje op wat jullie doen/plannen?

Burst
tamsso
Amerika-ontdekker

Bericht door tamsso »

Yellowstone en canada zijn samen prima te combineren!
Wij hebben in 2008 een reis gemaakt waarbij we:

orgegon (crater lake np en kustroute)
washington (olympic n.p. en mount rainier np)
Canada(Jasper np, banff np, yoho np, glacier np, kootenay np, waterton lakes np)
Montana en Wyoming (Yellowstone n.p.)

bezocht hebben. Een prachtige reis die ik zeker nog eens over wil doen!
Probeer wel voldoende tijd voor de parken in te plannen. In alle canadese parken, olympic np (bestaat uit 2 delen, kust en land) en Yellowstone kun je je makkelijk 2 dagen per park vermaken. In sommige parken is zelfs dit nog te kort (vooral als je veel wil wandelen!)

succes!
bbeurden
Amerikakenner

Bericht door bbeurden »

Wij zijn 2 weken geleden vertrokken vanuit Vancouver en vanuit daar via o.a. Jasper en Banff naar Yellowstone NP gereden. Daar zijn we nu. De route eindigt in Denver.
De combinatie Canada en US bevalt ons tot nu toe goed. Zie ons live-verslag voor meer details over de route.
Bauke
Zie voor de links naar alle reizen: http://www.bbeurden.nl/
JohanenRené
Amerika-ontdekker

Bericht door JohanenRené »

Hallo allemaal,

sorry dat het zo lang duurde voordat ik reageer. Ik was even druk met wat anders.
Bedankt voor alle reacties. Vooral de blog van Bauke is erg interessant. Hij brengt weer een nieuw gezichtspunt in, door te beginnen met een paar dagen in Vancouver. Tot nu toe ging ik er van uit om zo snel mogelijk na aankomst de camper op te halen en te gaan trekken. Maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet. Weer mooi wat om over na te denken.

René
emielwind
Amerika-newbie

Bericht door emielwind »

Ik ben net terug van mijn huwelijksreis, waarbij we startten in Seattle en dan vertrokken richting Vancouver-Island, en vandaar teruggingen naar Seattle om daar d.m.v. een Mustang cabrio verder te reizen naar Yellowstone om te eindigen in Las Vegas.

Hoogtepunt voor ons was toch wel Vancouver Island! :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer