Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
the Palouse: aanrader?
the Palouse: aanrader?
Wij hebben de optie om vanaf de columbia River Gorge (met overnachting daarna in de buurt van Yakima) richting Spokane te gaan. We zitten erover te denken om door de Palouse te gaan.
Ik heb een eerdere forummer hier heel positief op horen reageren. Zijn er meerdere forummers die een trip langs de Palouse scenic highway aanraden? (we kunnen ook door het midden van Washington via de grand Coulee-dam en Davenport). Zo ja, wat zijn naast de steptoe Butte en the palouse Falls echte must-sees of aanraders in dit gebied?
Alvast bedankt
Sebastiaan
Ik heb een eerdere forummer hier heel positief op horen reageren. Zijn er meerdere forummers die een trip langs de Palouse scenic highway aanraden? (we kunnen ook door het midden van Washington via de grand Coulee-dam en Davenport). Zo ja, wat zijn naast de steptoe Butte en the palouse Falls echte must-sees of aanraders in dit gebied?
Alvast bedankt
Sebastiaan
Deze zomer via exit-reizen naar het Noordwesten en west: seattle - olympic - Portland -spokane- Whitefish/Glacier - Helena - Bozeman - Billings - Yellowstone - Salt Lake City - Las Vegas - Los Angeles
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: the Palouse: aanrader?
Misschien was ik diegenen wel die je al eerder positief hoorde, maar positief ben ik zeker! Ik kan een rondrit door Palouse Hills wel aanraden, het is een mooie omgeving! De route naar Palouse Falls is wel enigszins een omweg, de route niet zo bijzonder, de waterval is wel mooi. Ik zou vooral een ritje maken door het landschap. Wij waren er vorig jaar september, en toen was het landschap goudkleurig. Ik zou het ook graag eens zien in de lente, als alles nog groen is. Ik zal hier een paar foto's laten zien, maar als je ze allemaal wil bekijken moet je hier klikken. Een goede website over de Palouse Scenic Byway vind je hier.
Enkele foto's die ik maakte:

Enkele foto's die ik maakte:

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht