De Badlands had ik eerst wel op het programma staan. Maar zoals altijd moet je keuzes maken. Toen ik wat ging schuiven met de dagen, viel de Badlands dus uit. Jammer, maar je kunt natuurlijk niet alles zien.Bert&Hanny schreef:Coyote,
Mooie reis ga je weer maken zeg. South Dakota hebben we jaren geleden ook gedaan, maar helaas niet zulk mooi weer. De koppen van Mt. Rushmoren hebben we helemaal niet kunnen zien door de mist en we hadden ook geen tijd om er nog een keer heen te gaan. Wat een domper was dat.
Als ik het goed lees ben je niet van plan om naar Wounded Knee en de Badlands te gaan. Wounded Knee zou ik ook overslaan maar de Badlands is erg mooi.
Wij gaan dit jaar na Yellowstone ook naar Vernal voor een bezoek aan Dinosaur en Flaming Gorge. We doen daar o.a. een family raft en paardrijtocht. Ben benieuwd wat jij van dit gebied vindt, je hoort niet zo vaak dat men er naar toe gaat.
Ik ben ook heel benieuwd naar het gebied ten oosten van Yellowstone en rond Vernal. Inderdaad lees je vooral over dit laatste gebied niet zo veel.
In Yellowstone ben ik in 2002 al eens geweest, maar wil er dit jaar nogmaals naartoe. Ik blijf nu 3 nachten in een cabin in Canyon Village, wat volgens mij redelijk centraal in het park ligt.
Roland