Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Rv Camping info advies Wyoming

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
vakantieliefhebber
Amerika-newbie

Rv Camping info advies Wyoming

Bericht door vakantieliefhebber »

advies nodig voor rv campings wyoming

:D We hebben met ons gezin (3 kids van 4, 8 en 13) een A busstyle motorhome gehuurd voor 16 dagen in augustus. Dit is onze tweede trip, twee jaar geleden hebben wij al een supertrip gemaakt o.a. california, utah en een klein deel Colorado.

Deze route heb ik met hulp van tips op het forum gepland voor South Dakota en Wyoming. We komen aan in Denver en maken een driehoek route.

Denver-Hill City (koa camping al gereserveerd)
Hill City via Buffalo naar Cody
Cody naar Jackson
Jackson naar Estes park
Estes park terug naar Denver.

Mijn vraag is, heeft er iemand een tip/ervaring voor een rv camping in omgeving Cody, Jackson en Estes Park.
:? Hoe meer campings ik vind, des te meer raak ik in de war welke te nemen. Wij zoeken full hook up op een toffe camping.

Zelf dacht ik Cody- Koa Cody of Ponderosa Rv
Jackson: Virginian Lodge of Grand Teton Park Rv Resort
Estes Park: Elk Meadow Rv Resort of Yogy Bears Yellystone Park

Kan iemand mij advies geven? Alvast zeer bedankt.
Yellowstone77
Amerika-newbie

Bericht door Yellowstone77 »

Zelf heb ik alleen ervaring met de volgende drie campings in Wyoming:
1. Gateway in Cody
Alle voorzieningen zijn aanwezig, maar de WC's en douches waren zo smerig, dat ik het gevoel had dat ik smeriger na het douchen was, dan daarvoor. Wat wel ideaal was, dat er een tankstation en grote supermarkt op loopafstand waren.
2. Wagonwheel CG in Jackson Hole
Kleine camping met nette douches en WC's. Op een rustige plek in Jackson Hole aan een klein riviertje (aan de kant van Grand Teton).
3. Madison CG in Yellowstone N.P.
Grote camping, douches ontbreken alleen. Natuurlijk wel in het mooiste nationale park. Voedsel en toiletartikelen dienen in een afgesloten box geplaatst te worden i.v.m. beren.
Gast

Bericht door Gast »

Als je Devil's Tower gaat bezoeken in Wyoming dan is daar een hele leuke campground bij, als je aankomt is er een Koa, maar als je even verder het terrein oprijdt van Devil's Tower is daar een hele mooie eenvoudige campground. Je bent daar omringt door prairiehondjes, heel leuk. 's Avonds kregen we bij een kampvuur op die camping de legende te horen van Devil's Tower door een indiaan die parkranger was. Heel indrukwekkend.
Groetjes, Ingrid.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Re: Rv Camping info advies Wyoming

Bericht door Rob »

vakantieliefhebber schreef:advies nodig voor rv campings wyoming

Wij zoeken full hook up op een toffe camping.

Zelf dacht ik Cody- Koa Cody of Ponderosa Rv
Jackson: Virginian Lodge of Grand Teton Park Rv Resort
Estes Park: Elk Meadow Rv Resort of Yogy Bears Yellystone Park

Kan iemand mij advies geven? Alvast zeer bedankt.
Ponderosa in Cody hebben we in 2003 gestaan erg mooie campground (zie reisverslag)
De andere campgrounds kan ik je niet bij helpen.
In Grand Teton NP en Rocky Mountains NP hebben we binnen het park gestaan zonder hook-up.
Gr.
Rob
Inge
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Inge »

Wij hebben in een kamping kabin overnacht op KOA Teton Village in de buurt van Jackson. Hier stonden ook veel RV's. Sommige RV-plekken waren niet al te groot, maar ja hier stonden dan wel mega-grote campers op (type bus met uitschuifbare delen).
Op zich een mooie groene camping; geen zwembad dacht ik. In mijn herinnering hadden ze wel vrij strikte regels.

De ligging vond ik niet zo goed. Nog een flink aantal kilometers buiten Jackson, dus daar kan je niet even heen wandelen. Dat lijkt me met een camper wel lastig.
Vanwege de minder goede ligging zou ik hier niet meer teruggaan (en vanuit kabin-oogpunt: de toiletten lagen te ver van de kabins!).
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer