Morgen vertrekken we naar Rapid City en ik ben wel benieuwd naar aanraders qua restaurants in de volgende gebieden (we vinden meestal zelf ook wel wat, natuurlijk, maar als er persoonlijke ervaringen zijn is dat natuurlijk helemaal leuk):
Rapid City
Badlands National Park
Chadron, Nebraska
Mount Rushmore
Medora, ND
Sheridan, WY
en alles, wat daartussen ligt .
In Interior, SD, net buiten Badlands NP hebben wij in een van de 2 bars (weet geen naam meer, was een sportbar met honderden dollarbiljetten op de muur) een geweldige avond gehad. De barman/eigenaar maakt geweldige pizza's (spicy chicken) en zijn honden doen op verzoek trucjes. Super leuk voor een niets aan de hand-avond!
Bedankt voor de suggesties! We houden ze in gedachten. Verdere ideeen zijn ook welkom. Ik zal er zelf al een aan toevoegen: de Firehouse Brewing Company in Rapid City. Leuk terras en lekker eten!
Mount Rushmore: Alpine Inn in Hill City is een must!
Wij kwamen laat voor lunch (kwart over twee) en konden niets meer krijgen tot vijf uur. Alleen de dessertkaart was beschikbaar, we zijn dus helaas weg gegaan.
Yeehaw schreef:Medora: Little Missouri Saloon and & Dining
Badlands NP: Wall Drug
Fijne vakantie.
Yeehaw.
Dank je, de onderste twee hebben we gezien, maar er niet gegeten. De Alpine Inn was gisteren super druk! Toen hebben we bij de Bumpin Buffalo gegeten, hartstikke leuk tentje. En vanmiddag lunch in de lodge van Badlands NP, niets om over naar huis te schrijven. Missouri Saloon ga ik voor morgen in gedachten houden.
Badlands NP: Wall Drug
Fijne vakantie.
Yeehaw.
Dank je, de onderste twee hebben we gezien, maar er niet gegeten. De Alpine Inn was gisteren super druk! Toen hebben we bij de Bumpin Buffalo gegeten, hartstikke leuk tentje. En vanmiddag lunch in de lodge van Badlands NP, niets om over naar huis te schrijven. Missouri Saloon ga ik voor morgen in gedachten houden.
Zelfde auto, zelfde restaurant .... wat is dat toch? Wij aten ook in de Bumpin Buffalo, inderdaad heel leuk, maar wel erg koud! De airco draaide toen zo hard dat ik er wel uit wou. Ik at daar mijn eerste buffalo-braadworst.
Deze is het uiteindelijk ook niet geworden. Wij zagen daar geen terrasje bij en wilden graag buiten eten. We zijn dus naar de Iron Horse Saloon gegaan en hebben daar op de veranda heerlijk gegeten. Ik had gegrilde gamba's, want ik heb alweer genoeg van alle buffalo steaks en burgers .
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.