albert18764 schreef:hallo Skanda lekker geweest in parijs.
hoorde van Audrey dat je lekker in het zonnetje zat op een tarrasje in parijs.
Hoi Albert,
Het was idd lekker zonnig in Parijs. Wel koud, we hebben een rondvaart gemaakt en daar waaiden onze oren bijna van het hoofd, haha. Daarna maar snel achter het glas gezeten!
albert18764 schreef:We gaan nu niet op vrijdag weg maar op maandag.
Ik heb de lodge in yellowstone Canyon al besproken want die waren nu wel weer vrij.
Ik heb ook lodge besproken voor twee dagen in Grand Teton colterbay cabins.
Betekent dit dat jullie dan ook korter gaan of komen jullie na het weekend terug? Wel heerlijk dat je nu ook in de parken kunt zitten. Je geniet zo veel meer van de omgeving. In Colter Bay kun je dan ook 's avonds naar een rangertalk. Vonden wij beide keren erg leuk.
albert18764 schreef:Hiervan daan gaan we door naar Salt Lake city.De volgende dag rijden we door naar Zion NP voor 2 nachten en hiervan daan rijden we door naar Bryce voor twee nachten.
Ik vind twee nachten voor Bryce wel veel. In een halve dag kun je een prachtige wandeling maken, door bijvoorbeeld de Navajo loop te doen in combinatie met Queens garden. Ik zou er zelfs voor opteren om helemaal niet in Bryce te overnachten, maar van Zion door Bryce over Highway 12 naar Torrey te gaan en daar te overnachten, maar misschien zijn er nog andere forumleden met tips voor deze omgeving.
albert18764 schreef:dan 3 dagen canyonlands en hotsprings en Canyon NP om vervolgens door te rijden naar Denver.
Wat bedoel je precies hier? Canyonlands NP (één dag voor the needles en één dag voor Island in the sky) en één dag voor Arches neem ik aan? Welke route neem je nu van Moab naar Denver?
Deze week heb ik elke avond afspraken, maar ik kan wel in het weekend afspreken, als je dat wilt. Mich is vrij zaterdag en zondag, dus kunnen we samen komen.
Groetjes, Skanda