Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hiawatha trail Idaho
Hiawatha trail Idaho
Is er hier iemand die recent , bv vorige zomer de Hiawatha biketrail gereden heeft? ( Montana/ Idaho)
ik heb eea uitgezocht, YouTube filmpjes gekeken, ChatGPT gevraagd en ik kom een heel eind, maar hoe ik t nu precies moet regelen
( fietshuur, permit en shuttle en kosten) ik overzie het op een of andere manier nog niet. ( fiets huren op de trail of toch in Wallace/ elektrische fietshuur is vrij prijzig en dan is die shuttle weer niet mogelijk etc etc) en de vraag is eigenlijk ook niet “hoe moet dat nou”maar wat en hoe heb je dat gedaan en hoe vond je het?
En alle tips rondom deze trail/plek zijn ook welkom.( En eventuele andere stoptips op dat stukje van Montana naar Washingthon door Idaho)(Maar ik moet ook nog in verschillende reisverslagen hier duiken) We reizen in Juli/ aug 2026 met z’n 2 van Denver naar Seattle. (we huren een pick up truck dus de fietsen kunnen evt. achterin)
ik heb eea uitgezocht, YouTube filmpjes gekeken, ChatGPT gevraagd en ik kom een heel eind, maar hoe ik t nu precies moet regelen
( fietshuur, permit en shuttle en kosten) ik overzie het op een of andere manier nog niet. ( fiets huren op de trail of toch in Wallace/ elektrische fietshuur is vrij prijzig en dan is die shuttle weer niet mogelijk etc etc) en de vraag is eigenlijk ook niet “hoe moet dat nou”maar wat en hoe heb je dat gedaan en hoe vond je het?
En alle tips rondom deze trail/plek zijn ook welkom.( En eventuele andere stoptips op dat stukje van Montana naar Washingthon door Idaho)(Maar ik moet ook nog in verschillende reisverslagen hier duiken) We reizen in Juli/ aug 2026 met z’n 2 van Denver naar Seattle. (we huren een pick up truck dus de fietsen kunnen evt. achterin)
1997, 2015&2017 Fl/2010 & 2016 NY/2018 ZW USA/2019 TX-NM-OK/2024 Mei DC-MD-WV-PA-VA & okt GA-TN-AL-MS-AR/ 2025 NV-AZ-UT-CO-WY-ID-MT/ 2026 april: FL & juli: Denver -Seattle
- Bravy
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Re: Hiawatha trail Idaho
Niet vorig jaar, maar in 2022 hebben wij die trail gefietst.
Je kan ons verslag daarvan hier vinden: https://bravy.nl/vakantie/nw-amerika/dag-08.htm.
Informatie over de Hiawatha trail zelf: https://www.ridethehiawatha.com/the-trail.
Mocht je dan nog vragen heb dan hoor ik dat wel.
Je kan ons verslag daarvan hier vinden: https://bravy.nl/vakantie/nw-amerika/dag-08.htm.
Informatie over de Hiawatha trail zelf: https://www.ridethehiawatha.com/the-trail.
Mocht je dan nog vragen heb dan hoor ik dat wel.
Groet,
René
---
Verslagen: www.bravy.nl
2009: ZW Amerika + Oahu
2015: Hawaï
2016: Zuid-Afrika
2017: IJsland
2018: NO Australië
2019: China
2020: ---
2021: Noorwegen
2022: NW Amerika
2023: Peru & Ecuador
2024: South Pacific
2025: W Australië
2026: Alaska
René
---
Verslagen: www.bravy.nl
2009: ZW Amerika + Oahu
2015: Hawaï
2016: Zuid-Afrika
2017: IJsland
2018: NO Australië
2019: China
2020: ---
2021: Noorwegen
2022: NW Amerika
2023: Peru & Ecuador
2024: South Pacific
2025: W Australië
2026: Alaska
Re: Hiawatha trail Idaho
Dank je, leuk om te lezen!( Ik snap nu ook waarom ik t niet ‘ overzag’ ; de prijzen zijn nog niet bekend/ ingevuld) ik zag inmiddels wel op Instagram hoe populair deze route is en de wachtrijen om terug te kunnen met de Shuttle

1997, 2015&2017 Fl/2010 & 2016 NY/2018 ZW USA/2019 TX-NM-OK/2024 Mei DC-MD-WV-PA-VA & okt GA-TN-AL-MS-AR/ 2025 NV-AZ-UT-CO-WY-ID-MT/ 2026 april: FL & juli: Denver -Seattle
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 15 Reacties
- 8189 Weergaves
-
Laatste bericht door Tantelotje
-
- 6 Reacties