Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
North Cascades naar Coeur D’Alene.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 12
North Cascades naar Coeur D’Alene.
Hallo forumleden,
Wij zijn druk met onze volgende USA reis te plannen. We lopen vast op het stuk vanaf North Cascades naar Spokane of Coeur D’Alene. Vanwege de kinderen willen we geen lange rijdagen maken. Is er op dit stuk route iets leuks/moois onderweg te doen/zien? Zodat we het op kunnen knippen en een leuke tussenovernachting kunnen doen.
Dank alvast!!
Wij zijn druk met onze volgende USA reis te plannen. We lopen vast op het stuk vanaf North Cascades naar Spokane of Coeur D’Alene. Vanwege de kinderen willen we geen lange rijdagen maken. Is er op dit stuk route iets leuks/moois onderweg te doen/zien? Zodat we het op kunnen knippen en een leuke tussenovernachting kunnen doen.
Dank alvast!!
Re: North Cascades naar Coeur D’alene
Voor dit soort vragen gebruik ik graag de site van wanderlog.com.
Ik voer dan op google b.v. in: 'wanderlog.com what to see between.......and........' Soms is het wat om de goede plaatsen of bezienswaardigheden om in te voeren. Toen ik jouw vertrek- en aankomstpunt invoerde kwam ik dit tegen:
Ik voer dan op google b.v. in: 'wanderlog.com what to see between.......and........' Soms is het wat om de goede plaatsen of bezienswaardigheden om in te voeren. Toen ik jouw vertrek- en aankomstpunt invoerde kwam ik dit tegen:
Voor de leesbaarheid van tekst en zichtbaarheid van de kaart gebruik ik wanderlog het liefst op een wat groter scherm.
-
- Amerika-ontdekker
Re: North Cascades naar Coeur D’Alene.
Die kende ik nog niet, ik ga meteen kijken.
Bedankt!
Bedankt!
- gera_r
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
In navolging van de tip over wanderlog.com, wil ik hier www.myscenicdrives.com melden. Ik gebruik deze site om mijn routes te plannen. Je klikt ergens (in de buurt van je route) op de kaart, kiest vervolgens voor 'find nearby places of interest' en ziet gelijk alle interessante bezienswaardigheden in de omgeving...
Voor reisverslagen:
https://johanengerainamerika.blogspot.com/
https://johanengerainamerika.blogspot.com/
-
- Amerika-ontdekker
O super, dankjewel! Ik ga ermee aan de slag!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik heb er een jaar gewoond, maar het is niet het meest inspirerende stukje van Washington zullen we maar zeggen.
Ik woonde in de Yakima valley, je hebt er heel veel boomgaarden maar verder is er niet heel veel te beleven.
Ik woonde in de Yakima valley, je hebt er heel veel boomgaarden maar verder is er niet heel veel te beleven.
-
- Amerika-ontdekker
Dat dachten wel al. We konden online en via de vorige tips zo weinig vinden, dat we hebben besloten het stuk van Winthrop naar Coeur D’alene toch in 1 keer te rijden. Dank allemaal!
Je hebt daar wel het onvolprezen American Hop Museum

@Vosmos
De Coulee Dam is wel een interessante tussenstop. Wij hebben op Spring Canyon campground gezeten een paar jaar geleden en dat was echt een mooi plekje. Met kinderen lijkt dat ook -zelfs al is het maar als tussenstop ipv een overnachting- geen slechte optie omdat ze daar dan op het strand en in het water kunnen spelen. Als je nog tijd hebt zou ik een ommetje langs Banks Lake zeker aanraden. Wij zijn van Spring Canyon zo naar Lake Chelan gereden en dat was echt een supermooie rit.
-
- Amerika-ontdekker
Goeie tips, ik ga erachteraan!
Het is maar hoe je naar bepaalde dingen kijkt denk ik. Ik vond het echt de meest aangename verrassing van onze reis dat stuk. We waren omwille van het slechte weer plus de bosbranden van ons oorspronkelijk gepland traject afgeweken en hebben daar zeker geen spijt van gehad. Integendeel.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1512 Weergaves
-
Laatste bericht door nycave
-
- 13 Reacties