Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Minonbos: Seattle e.o. accommodatie.
Reis Minonbos: Seattle e.o. accommodatie.
Goedenavond,
- Aankomst: Seattle-Tacoma International Airport (16:05 uur)
- Huurauto ophalen
- 2 overnachtingen voor Seattle e.o.
- Nà Seattle gaan we naar Mount Rainier N.P. (Ashford)
Wij willen de high lights van Seattle zien (o.a. Pike Place Market, PIoneer Square, Starbucks Reserve Roastery & Tasting Room, Central Public Library, De Gum Wall)
!! Heeft iemand een tip voor accommodatie in Seattle e.o.of en route richting Ashford —> graag niet te ver van Seattle Downtown !!
Wat ik zelf vind op internet: zijn accommodaties in Seattle duur + hygiëne (?) / buurt met zwervers.
Voor ons de eerste keer in Seattle dus we hebben echt geen idee hoe en wat.
Alvast dank voor jullie tips/info!
- Aankomst: Seattle-Tacoma International Airport (16:05 uur)
- Huurauto ophalen
- 2 overnachtingen voor Seattle e.o.
- Nà Seattle gaan we naar Mount Rainier N.P. (Ashford)
Wij willen de high lights van Seattle zien (o.a. Pike Place Market, PIoneer Square, Starbucks Reserve Roastery & Tasting Room, Central Public Library, De Gum Wall)
!! Heeft iemand een tip voor accommodatie in Seattle e.o.of en route richting Ashford —> graag niet te ver van Seattle Downtown !!
Wat ik zelf vind op internet: zijn accommodaties in Seattle duur + hygiëne (?) / buurt met zwervers.
Voor ons de eerste keer in Seattle dus we hebben echt geen idee hoe en wat.
Alvast dank voor jullie tips/info!
Re: Seattle e.o. accommodatie
Tja.. lastig.
Ik ben zelf een aantal keer in het Renassance verbleven.
Hotel is vaak heel redelijk geprijsd als je met punten betaalt (en dat is waar voor de meeste Marriotts in grote steden, de rates op punten zijn vaak heel acceptabel, in tegenstelling tot Hilton).
Ligt op prima loopafstand van de binnenstad. Vlak bij het winkelgebied, en ruim minder dan een mijl naar Pike Place Market. Openbare parkeergarage met normale parkeertarieven om de hoek. Als je een Amex kaart hebt kun je Amex punten overboeken naar Marriott. Je noemt geen datum, maar tarieven hier liggen rond de 35-50k punten. Als je sec naar de cash waarde van Amex punten kijkt dan kost dat op punten dus 110 tot 150 euro. Cash rate ligt meestal ruim boven de $200.
Ik ben zelf een aantal keer in het Renassance verbleven.
Hotel is vaak heel redelijk geprijsd als je met punten betaalt (en dat is waar voor de meeste Marriotts in grote steden, de rates op punten zijn vaak heel acceptabel, in tegenstelling tot Hilton).
Ligt op prima loopafstand van de binnenstad. Vlak bij het winkelgebied, en ruim minder dan een mijl naar Pike Place Market. Openbare parkeergarage met normale parkeertarieven om de hoek. Als je een Amex kaart hebt kun je Amex punten overboeken naar Marriott. Je noemt geen datum, maar tarieven hier liggen rond de 35-50k punten. Als je sec naar de cash waarde van Amex punten kijkt dan kost dat op punten dus 110 tot 150 euro. Cash rate ligt meestal ruim boven de $200.
- Almere vak V
- Amerika-expert
Definitie van duur is voor iedereen verschillend.
Je hebt eigenlijk 2 opties. Of je verblijft rondom SeaTac. Hotels minder duur. Geen/minder zwervers. Maar wel zul je jezelf moeten verplaatsten van en naar de stad. Is overigens meer dan prima te doen met het openbaar vervoer.
Andere optie is downtown. Downtown is dan grofweg van alles ten noorden van Lumen Field tot Pike Place. En alles ten zuiden van de Space Needle tot Pike Place. Van zowel Lumen Field als de Space Needle is het ongeveer een half uurtje lopen tot Pike Place. Zolang je een beetje op de "normale" weg blijft is er niet zo heel veel aan de hand. Ten zuiden van Lumen Field begint het wel wat schimmiger te worden en zul je zodra het donker gaat worden wat ander pluimage tevoorschijn zien komen. Hotels over het algemeen wat duurder.
Alle hotels rondom of tussen deze genoemde gebieden zijn over het algemeen prima te doen. Afhankelijk natuurlijk van wat je zoekt in prijs/kwaliteit. Let wel op dat de prijzen rondom SeaTac en Lumen Field/Downtown enorm omhoog kunnen schieten voor 1 of 2 nachten als de Seahawks thuis spelen. Ditzelfde kan je ook rond de Space Needle hebben als de Kraken thuis spelen, wellicht in iets mindere mate. De Pledge Arena ligt zo ongeveer onder de Space Needle.
Ik weet niet waar je verder nog gaat komen. Maar de zwervers problematiek is in Seattle bijvoorbeeld een stuk minder dan in Portland.
- Bravy
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
In 2022 hebben wij 2 nachten gezeten in het Holiday Inn Seattle Downtown Lake Union, vlakbij de Space Needle. Van daaruit hebben we lopend zo'n beetje alle bezienswaardigheden aangedaan die jij ook in je lijstje hebt. En méér.
Maar... in 2022 kostte die kamer $ 200 per nacht, en nu zit je al gauw op $ 350... Het is er allemaal niet goedkoper op geworden.
Maar... in 2022 kostte die kamer $ 200 per nacht, en nu zit je al gauw op $ 350... Het is er allemaal niet goedkoper op geworden.
Groet,
René
---
Verslagen: www.bravy.nl
2009: ZW Amerika + Oahu
2015: Hawaï
2016: Zuid-Afrika
2017: IJsland
2018: NO Australië
2019: China
2020: ---
2021: Noorwegen
2022: NW Amerika
2023: Peru & Ecuador
2024: South Pacific
2025: W Australië
2026: (Alaska)
René
---
Verslagen: www.bravy.nl
2009: ZW Amerika + Oahu
2015: Hawaï
2016: Zuid-Afrika
2017: IJsland
2018: NO Australië
2019: China
2020: ---
2021: Noorwegen
2022: NW Amerika
2023: Peru & Ecuador
2024: South Pacific
2025: W Australië
2026: (Alaska)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Twee jaar geleden (zomer 2022) zaten wij twee nachten in het Moore Hotel. We betaalden rond de 200 dollar per nacht voor 2 volwassen + 1 kind. Zeer centraal gelegen hotel, bijna tegenover Pike Place Market. De kamers zijn prima, sommige met een complete keuken. Wel even goed kijken welke kamer je precies boekt, want volgens mij zijn er ook kamers zonder een eigen badkamer. Sowieso wordt er geen ontbijt geserveerd, maar in de omgeving zijn voldoende mogelijkheden.
- Helmkes
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Wij gaan over een week naar het Edgewater hotel. Iemand ervaring daarmee? We kunnen nu namelijk nog kostenloos anuleren
Als we er zijn geweest zal ik hier onze ervaringen in ieder geval delen.
Als we er zijn geweest zal ik hier onze ervaringen in ieder geval delen.
- Tantelotje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Afgelopen zomer verbleven we in de downtown Suites. Op 5 minuten lopen van de Monorail bij Westlake, zodat eigenlijk alle highlights 'beloopbaar' waren. Omdat m'n moeder last had van hielspoor, deden we dat niet en reden we steeds met de auto nar de volgende parkeergarage
Dit hotel heel vroeg geboekt voor €200,- per kamer (meer een suite) per nacht. Ik hield de prijzen in de gaten en die ging spectaculair omhoog. Het goedkoopste wat ik daarna heb gezien was 380 per nacht. Toppunt was 520!
Ik zou hier zo nog eens verblijven maar niet voor 380 per nacht.
In 2019 kozen we een vliegveld hotel. Je kunt dan in principe easy met OV naar het centrum. Wij parkeerden auto voor 20$ voor de dag bij de Spaceneedle en gingen van daaruit de stad in. Ook prima re doen en meer hotel voor je geld.
Dit hotel heel vroeg geboekt voor €200,- per kamer (meer een suite) per nacht. Ik hield de prijzen in de gaten en die ging spectaculair omhoog. Het goedkoopste wat ik daarna heb gezien was 380 per nacht. Toppunt was 520!
Ik zou hier zo nog eens verblijven maar niet voor 380 per nacht.
In 2019 kozen we een vliegveld hotel. Je kunt dan in principe easy met OV naar het centrum. Wij parkeerden auto voor 20$ voor de dag bij de Spaceneedle en gingen van daaruit de stad in. Ook prima re doen en meer hotel voor je geld.
@Tantelotje
Allereerst thx voor je reactie!
Vraag:
Hoe is OV geregeld vanaf vliegveld naar Downtown Seattle?
Net zoals bijv. NYC?
Allereerst thx voor je reactie!
Vraag:
Hoe is OV geregeld vanaf vliegveld naar Downtown Seattle?
Net zoals bijv. NYC?
@Almere vak V
Thx voor je reactie!
Nu een beter beeld van Seattle
Thx voor je reactie!
Nu een beter beeld van Seattle
@Helmkes
Veel plezier in Seattle en hopelijk bevalt het hotel.
Ben benieuwd
Veel plezier in Seattle en hopelijk bevalt het hotel.
Ben benieuwd
@roelb
@Bravy
@JaapofJake
Ook jullie bedankt, alle input wordt gewaardeerd!
@Bravy
@JaapofJake
Ook jullie bedankt, alle input wordt gewaardeerd!
@Tantelotje
Hi Charlotte,
Heb net ff snel je blog doorgenomen “ 2024: Met z'n vieren van Seattle naar Denver”
Vragen:
1. Heb jij een link van jullie hotel in Seattle? (Je reactie van 11:11: downtown Suites —> Heb op internet gezocht maar word hier niet wijzer van )
2. Welke accommodatie in Port Angeles + jouw review?
3. Welke accommodatie in Vancouver + jouw review?
4. Welke accommodatie in Grand Teton + jouw review?
Jullie reis was toch stiekem heel wat km’s …
Wel heel mooi, delen herken ik van onze rondreis 2023
Ons opzetje reis VS/Canada:
1. AMS: 14:35 uur - SEA (= Seattle): 16:05 uur
2. Seattle
3. Seattle - Mount Rainier N.P.
4. Mount Rainier N.P.
5. Mount Rainier N.P.
6. Mount Rainier N.P. - Olympic N.P.
7. Olympic N.P.
8. Olympic N.P. - Victoria
9. Victoria
10. Victoria - Vancouver
11. Vancouver
12. Vancouver - Whistler
13. Whistler - Wells Gray Provincial Park
14. Wells Gray Provincial Park
15. Wells Gray Provincial Park - Jasper
16. Jasper
17. Jasper
18. Jasper - Banff
19. Banff
20. Banff
21. Banff
22. Banff - Kaslo
23. Kaslo - Nelson
24. Nelson - Lake McDonald Lodge (Glacier N.P.)
25. Lake McDonald Lodge (Glacier N.P.)
26. Lake McDonald Lodge (Glacier N.P.)
27. Lake McDonald Lodge (Glacier N.P.)
28. Lake McDonald Lodge (Glacier N.P.) - West Yellowstone
29. West Yellowstone
30. West Yellowstone
31. West Yellowstone
32. West Yellowstone - Grand Teton N.P.
33. Grand Teton N.P.
34. Grand Teton N.P.
35. Grand Teton N.P.
36. Grand Teton N.P. - Logan
37. Logan - Moab
38. Moab
39. Moab
40. Moab - Monument Valley
41. Monument Valley - Springdale
42. Springdale
43. Springdale - LAS (= Las Vegas): 16:10 uur
44. LAS - AMS: 11:15 uur
Hi Charlotte,
Heb net ff snel je blog doorgenomen “ 2024: Met z'n vieren van Seattle naar Denver”
Vragen:
1. Heb jij een link van jullie hotel in Seattle? (Je reactie van 11:11: downtown Suites —> Heb op internet gezocht maar word hier niet wijzer van )
2. Welke accommodatie in Port Angeles + jouw review?
3. Welke accommodatie in Vancouver + jouw review?
4. Welke accommodatie in Grand Teton + jouw review?
Jullie reis was toch stiekem heel wat km’s …
Wel heel mooi, delen herken ik van onze rondreis 2023
Ons opzetje reis VS/Canada:
1. AMS: 14:35 uur - SEA (= Seattle): 16:05 uur
2. Seattle
3. Seattle - Mount Rainier N.P.
4. Mount Rainier N.P.
5. Mount Rainier N.P.
6. Mount Rainier N.P. - Olympic N.P.
7. Olympic N.P.
8. Olympic N.P. - Victoria
9. Victoria
10. Victoria - Vancouver
11. Vancouver
12. Vancouver - Whistler
13. Whistler - Wells Gray Provincial Park
14. Wells Gray Provincial Park
15. Wells Gray Provincial Park - Jasper
16. Jasper
17. Jasper
18. Jasper - Banff
19. Banff
20. Banff
21. Banff
22. Banff - Kaslo
23. Kaslo - Nelson
24. Nelson - Lake McDonald Lodge (Glacier N.P.)
25. Lake McDonald Lodge (Glacier N.P.)
26. Lake McDonald Lodge (Glacier N.P.)
27. Lake McDonald Lodge (Glacier N.P.)
28. Lake McDonald Lodge (Glacier N.P.) - West Yellowstone
29. West Yellowstone
30. West Yellowstone
31. West Yellowstone
32. West Yellowstone - Grand Teton N.P.
33. Grand Teton N.P.
34. Grand Teton N.P.
35. Grand Teton N.P.
36. Grand Teton N.P. - Logan
37. Logan - Moab
38. Moab
39. Moab
40. Moab - Monument Valley
41. Monument Valley - Springdale
42. Springdale
43. Springdale - LAS (= Las Vegas): 16:10 uur
44. LAS - AMS: 11:15 uur
- Tantelotje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: Reis Minonbos: Seattle e.o. accommodatie.
Ik had de naam niet helemal goed genoteerd, het ging om Springhill Suites Seattle Downtown. Te snel getypt zonder te checken
Qua OV: je hebt de lighttrain of lightrail, weet even niet precies hoe het heet, maar dat zou volgens mij min of meer vergelijkbaar moeten zijn met de BART in SF. Maar wij hebben het dus nooit gebruikt, en eerlijk: ik ben van gemak en
mooi weer dus die 20 dollar om een hele dag in het centrum te parkeren zou ik de volgende keer weer doen.
Wij sliepen in Port Angeles in het Royal Victorian Motel. Niet bepaald royal naar onze mening en de badkamer was kleiner dan klein. Ik heb op Booking een 6 gegeven. Was het verder heel.erg? Nou nee. Wij waren die dag op walvis tocht geweest. Dus vrij laat bij het hotel. En de volgende morgen op tijd weer weg. Maar weet dus dat het niet heel fancy is.
Vanvouver was Vanvouver WA. Uiteindelijk hebben we die geskipt en zijn we doorgereden naar Bend vanwege onze plannen bij Mnt St Helens die ook niet door konden gaan.
In Grand Teton sliepen we in Colter Bay waar we een cabin met 2 slaapkamers hadden. Ieder met een double en een single bed. We deelden toen met z'n vieren een badkamer. Het fijne aan die cabin was dat de kamers tegenover elkaar liggen en de badkamer in het halletje in het midden.
Wij vinden Colter Bay een leuke plek om te verblijven, had best een nacht willen ruilen voor Jackson maar dat was zo vreselijk duur dat de overnachting in Colter Bay goedkoper was!
Het was inderdaad hier en daar een lang stuk rijden. Sommige bewust voor gekozen, anderen omdat er een stuk weg afgezet was. Toch hebben we nooit het idee 'dat we alleen maar in de auto zitten' omdat er ook op een rijdag meestal wel een leuke stop wordt ingelast.
Veel succes met voorbereiden!
Qua OV: je hebt de lighttrain of lightrail, weet even niet precies hoe het heet, maar dat zou volgens mij min of meer vergelijkbaar moeten zijn met de BART in SF. Maar wij hebben het dus nooit gebruikt, en eerlijk: ik ben van gemak en
mooi weer dus die 20 dollar om een hele dag in het centrum te parkeren zou ik de volgende keer weer doen.
Wij sliepen in Port Angeles in het Royal Victorian Motel. Niet bepaald royal naar onze mening en de badkamer was kleiner dan klein. Ik heb op Booking een 6 gegeven. Was het verder heel.erg? Nou nee. Wij waren die dag op walvis tocht geweest. Dus vrij laat bij het hotel. En de volgende morgen op tijd weer weg. Maar weet dus dat het niet heel fancy is.
Vanvouver was Vanvouver WA. Uiteindelijk hebben we die geskipt en zijn we doorgereden naar Bend vanwege onze plannen bij Mnt St Helens die ook niet door konden gaan.
In Grand Teton sliepen we in Colter Bay waar we een cabin met 2 slaapkamers hadden. Ieder met een double en een single bed. We deelden toen met z'n vieren een badkamer. Het fijne aan die cabin was dat de kamers tegenover elkaar liggen en de badkamer in het halletje in het midden.
Wij vinden Colter Bay een leuke plek om te verblijven, had best een nacht willen ruilen voor Jackson maar dat was zo vreselijk duur dat de overnachting in Colter Bay goedkoper was!
Het was inderdaad hier en daar een lang stuk rijden. Sommige bewust voor gekozen, anderen omdat er een stuk weg afgezet was. Toch hebben we nooit het idee 'dat we alleen maar in de auto zitten' omdat er ook op een rijdag meestal wel een leuke stop wordt ingelast.
Veel succes met voorbereiden!
Laatst gewijzigd door Tantelotje op 13 okt 2024, 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij vinden Colter Bay ook mooi voor Grand Teton. Jackson is ook leuk, maar verschrikkelijk duur. In 2015 en 2017 hadden we een overnachting in Jackson en in 2015 ook in Colter Bay. Zie daarvoor hier.
Je hebt nu aardig veel tijd voor Grand Teton. Gaan jullie veel wandelen of andere activiteiten ondernemen? Ik zou zelf nog een extra nacht Yellowstone wel mooi vinden, Yellowstone is veel groter en veelzijdiger dan Grand Teton. Wil je niet in het park overnachten? Vanuit West Yellowstone is het elke keer wel een eind rijden naar de verschillende bezienswaardigheden. zie ook hiervoor ons 2015-verslag; wij overnachtten toen op meerdere locaties.
Je weet ook dat je bij Glacier niet aan de mooiste kant van het park zit? Het zou niet gek zijn als je ook nog aan de oostkant een overnachting had, bijvoorbeeld in St Mary. Dan heb je ook ene kortere rit naar Yellowstone.
Marianne
Je hebt nu aardig veel tijd voor Grand Teton. Gaan jullie veel wandelen of andere activiteiten ondernemen? Ik zou zelf nog een extra nacht Yellowstone wel mooi vinden, Yellowstone is veel groter en veelzijdiger dan Grand Teton. Wil je niet in het park overnachten? Vanuit West Yellowstone is het elke keer wel een eind rijden naar de verschillende bezienswaardigheden. zie ook hiervoor ons 2015-verslag; wij overnachtten toen op meerdere locaties.
Je weet ook dat je bij Glacier niet aan de mooiste kant van het park zit? Het zou niet gek zijn als je ook nog aan de oostkant een overnachting had, bijvoorbeeld in St Mary. Dan heb je ook ene kortere rit naar Yellowstone.
Marianne
@Martin & Marianne
Hi Marianne,
Voorgaande jaren geregeld contact gehad met elkaar en heb jouw feedback vaak kunnen gebruiken
Vorig jaar zijn wij 4 dagen in Yellowstone N.P. en 4 dagen Grand Teton N.P. geweest.
Wij hebben hier zo genoten van de hikes en natuur/wildlife —> daarom weer in onze reis opgenomen.
Wat betreft accommodatie in West Yellowstone is een must voor ons, zelfde als vorig jaar: zulke lieve eigenaren en accommodatie was heerlijk!
Voor Grand Teton N.P. verbleven we vorig jaar: https://hatchetresort.com/
Willen nu toch iets dichter bij Grand Teton N.P. én Jackson (vonden wij ook gezellig!)
Denk idd dat Colter Bay een goede optie is.
Ik begrijp dat je mijn opzet bekeken hebt (3 berichten )
St. Mary had ik ook in gedachten, zal deze tip van je meenemen.
Hebben jullie ook een accommodatie in St. Mary gehad?
Wat vind je verder van mijn opzet?
Alvast dank voor je input?
Hi Marianne,
Voorgaande jaren geregeld contact gehad met elkaar en heb jouw feedback vaak kunnen gebruiken
Vorig jaar zijn wij 4 dagen in Yellowstone N.P. en 4 dagen Grand Teton N.P. geweest.
Wij hebben hier zo genoten van de hikes en natuur/wildlife —> daarom weer in onze reis opgenomen.
Wat betreft accommodatie in West Yellowstone is een must voor ons, zelfde als vorig jaar: zulke lieve eigenaren en accommodatie was heerlijk!
Voor Grand Teton N.P. verbleven we vorig jaar: https://hatchetresort.com/
Willen nu toch iets dichter bij Grand Teton N.P. én Jackson (vonden wij ook gezellig!)
Denk idd dat Colter Bay een goede optie is.
Ik begrijp dat je mijn opzet bekeken hebt (3 berichten )
St. Mary had ik ook in gedachten, zal deze tip van je meenemen.
Hebben jullie ook een accommodatie in St. Mary gehad?
Wat vind je verder van mijn opzet?
Alvast dank voor je input?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben ooit eens in St Mary overnacht, maar dat was in 1991, dus niet heel recent. Ik had het toevallig net opgezocht, maar het hotel staat niet ons reisverslag (zie hier).
Marianne
Marianne
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je in downtown Seattle moet zijn, dan zou ik gewoon de light rail nemen. Werkt als 'n speer.
Met de light rail zou je ook kunnen overwegen om iets ten noorden van downtown accommodatie te zoeken. Het gebied boven Lake Union is meer dan prima. Je zou bijvoorbeeld ook rond Northgate een hotel kunnen zoeken. Daar is een light rail-station, dus heel gemakkelijk te doen vanaf het vliegveld.
Ron (in Seattle, WA)
=======
Don't believe everything you think.
=======
@dutch_in_seattle
Thx voor tip Light Rail!
Vraag:
Weet jij hoe de buurt is bij Interlaken Park (21st Ave E)?
Thx voor tip Light Rail!
Vraag:
Weet jij hoe de buurt is bij Interlaken Park (21st Ave E)?
Wij zijn in Seattle verbleven bij de Red Lion hotel airport. Op loopafstand van het vliegveld en van de lightrail. De lightrail is echt heel eenvoudig, gaat heel vaak en is goedkoop. Geloof is van 6 dollar of zo. Je bent in een kwartiertje downtown Seattle.
Afgelopen jaar in Yellowstone geweest. Let vanaf West- Yellowstone goed op de tijden dat je het park in wil. Rond 8-9 uur staat er gewoon een uur file. Vorig jaar was dat lang niet zo erg. Wij hadden het geluk in het park te verblijven maar moesten even wat boodschappen doen in West Yellowstone. We schrokken echt van de drukte daar.
Afgelopen jaar in Yellowstone geweest. Let vanaf West- Yellowstone goed op de tijden dat je het park in wil. Rond 8-9 uur staat er gewoon een uur file. Vorig jaar was dat lang niet zo erg. Wij hadden het geluk in het park te verblijven maar moesten even wat boodschappen doen in West Yellowstone. We schrokken echt van de drukte daar.
2009 Australië (3 mnd)
2012 Canada (west)
2015 rondreis Florida
2017 Australië (6 wkn)
2018 Costa Rica
2023 Seattle naar Salt Lake city
2024 Rondje Denver
2012 Canada (west)
2015 rondreis Florida
2017 Australië (6 wkn)
2018 Costa Rica
2023 Seattle naar Salt Lake city
2024 Rondje Denver
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Helemaal niks mis mee. Heb je daar een hotel gevonden? Vlak bij de Arboretum en Volunteer Park (met het mooie Seattle Asian Art Museum of SAAM en ook een prima uitzicht op downtown Seattle). Prima locatie, lijkt mij.
Nog een tip: kanoën of kajakken op Lake Washington bij het University of Washington Waterfront Activities Center (WAC) bij Husky Stadium (da's bij mij om de hoek). Niet duur en erg leuk.
Ron (in Seattle, WA)
=======
=======
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties