Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis schrijfmap: wat vinden jullie van deze route? Tips / aanvullingen welkom!
-
- Amerika-newbie
Reis schrijfmap: wat vinden jullie van deze route? Tips / aanvullingen welkom!
Periode: eind juni.
Seattle 1 nacht
Olympic National Park 2 nachten
Mount Rainier 2 nachten
Newport 2 nachten
Coos Bay 1 nacht
Crater Lake 2 nachten
Medford 1 nacht
Mount Shasta 1 nacht
Lake Tahoe 2 nachten
Sacramento 1 nacht
Sequoia / Kings Canyon (bedoeling was 2 nachten, maar welk hotel is dan het geschikt? Iemand een tip?)
Barstow 1 nacht
Las Vegas 2 nachten
Dit is de route zoals wij hebben gepland, we hebben al eerder een rondreis gemaakt, SF, Yosemite, etc hebben we al gezien. Hoor het graag!
Seattle 1 nacht
Olympic National Park 2 nachten
Mount Rainier 2 nachten
Newport 2 nachten
Coos Bay 1 nacht
Crater Lake 2 nachten
Medford 1 nacht
Mount Shasta 1 nacht
Lake Tahoe 2 nachten
Sacramento 1 nacht
Sequoia / Kings Canyon (bedoeling was 2 nachten, maar welk hotel is dan het geschikt? Iemand een tip?)
Barstow 1 nacht
Las Vegas 2 nachten
Dit is de route zoals wij hebben gepland, we hebben al eerder een rondreis gemaakt, SF, Yosemite, etc hebben we al gezien. Hoor het graag!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis schrijfmap: wat vinden jullie van deze route? Tips / aanvullingen welkom!
Ik heb het idee dat jullie relatief veel tijd uittrekken voor het stuk tussen Mt Rainier en Lake Tahoe. Waarom Medford? En is twee nachten Crater Lake noodzakelijk? Voor grotere en veelzijdigere parken als Olympic en Sequoia/Kings Canon trek je net zoveel tijd uit.
Voor Sequoia vind ik Grant Grove Village mooi om te overnachten. Ga niet buiten het park zitten want dan rij je heel veel heen en weer. Een extra dag zou ook mooi zijn als je ook naar Cedar Grove wilt. Zie hier en de volgende dagen voor een van onze verslagen met verblijf in Sequoia/Kings Canyon.
Ik zie dat je al eerder een vergelijkbare route hebt gepland. In dat topic heb je ook al tips gekregen.
Marianne
Voor Sequoia vind ik Grant Grove Village mooi om te overnachten. Ga niet buiten het park zitten want dan rij je heel veel heen en weer. Een extra dag zou ook mooi zijn als je ook naar Cedar Grove wilt. Zie hier en de volgende dagen voor een van onze verslagen met verblijf in Sequoia/Kings Canyon.
Ik zie dat je al eerder een vergelijkbare route hebt gepland. In dat topic heb je ook al tips gekregen.
Marianne
Re: Reis schrijfmap: wat vinden jullie van deze route? Tips / aanvullingen welkom!
Die is alweer van 5 jaar geleden. Al zijn de reacties nog wel bruikbaar voor nu.
Al vraag ik me af of @schrijfmap deze reis destijds ook gemaakt heeft?
Al vraag ik me af of @schrijfmap deze reis destijds ook gemaakt heeft?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Waarom helemaal naar LV ? Blijf in het noordwesten, er is veel te doen en te zien. En je hebt relatief weinig tijd… gewoon Seattle-Seattle zou al mooi zijn, maar als je per se een one way wil doen zou je vanaf SFO terug kunnen vliegen. Ik mis de regio Bend, de kust bij Canon Beach, columbia River regio, Mount hood, painted Hills etc etc….
Kortom: helemaal tot Seki en dan ook nog eens onderlangs naar LV is vooral heel veel (onnodige) kilometers maken ….
Kortom: helemaal tot Seki en dan ook nog eens onderlangs naar LV is vooral heel veel (onnodige) kilometers maken ….
-
- Amerika-newbie
Bedankt voor alle reacties! We hadden de reis geboekt voor 2020 maar door corona konden we de reis niet maken.
M.b.t. de route, we willen eindigen in LV omdat we dat nog graag voor een tweede keer willen zien.
Ik ga jullie tips goed tot me nemen, mijn dank is groot!
M.b.t. de route, we willen eindigen in LV omdat we dat nog graag voor een tweede keer willen zien.
Ik ga jullie tips goed tot me nemen, mijn dank is groot!
Ik snap die wens mbt LV, maar dan zou ik dat niet combineren met noord west…. Als je het reizen in de USA leuk vindt kom je hier ooit vast nog wel eens, dit is echt zonde van alle uren in de auto….
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
En anders splitsen en een binnenlandse vlucht nemen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 34 Reacties
- 4869 Weergaves
-
Laatste bericht door AVDam
-
- 12 Reacties