Hoi,
Ben mij een beetje aan het inlezen voor Alaska en lees leuke berichten over de Salmon Creek Lodge. Heb maar even contact gezocht met hen en geïnformeerd naar vrije data in 2025 (!)…. Ik kreeg de keuze uit 2 dagen, de rest zo goed als vol ! En het is toch niet dat die helemaal gratis is Kortom, heb je plannen voor 2025 (of later) om die kant op te gaan, wees er snel bij!
Zeker doen, want het is er fantastisch. Inderdaad goed aan de prijs, maar 7 jaar na dato zitten we nog te glimmen als we eraan terugdenken. https://jojosyukonalaska2017.blogspot.c ... ge_60.html
en de volgende ochtend.
Laatst gewijzigd door jojostravelusa op 15 mei 2024, 10:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoi,
Ben mij een beetje aan het inlezen voor Alaska en lees leuke berichten over de Salmon Creek Lodge. Heb maar even contact gezocht met hen en geïnformeerd naar vrije data in 2025 (!)…. Ik kreeg de keuze uit 2 dagen, de rest zo goed als vol ! En het is toch niet dat die helemaal gratis is Kortom, heb je plannen voor 2025 (of later) om die kant op te gaan, wees er snel bij!
Wij gaan er binnenkort naartoe. Was 1 van de eerste dingen die we geboekt hebben (in oktober voor juni) en de gewenste datum was ook volzet. Gelukkig was ons schema flexibel en gaan we nu gewoon 2 dagen naar Seward na de lodge ipv ervoor.
Wij hebben in 2018 Dave rechtstreek gemaild met de vraag wat er nog vrij was in juni 2019. Op basis daarvan hebben we onze reis naar Alaska gepland. Deze plek was zo mooi. Ik denk zelfs dat het de mooiste plek/reis was die wij ooit hebben mogen maken! In onze blog hebben we er meer over geschreven.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.