Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Alaska: Salmon Creek Lodge 2025
Alaska: Salmon Creek Lodge 2025
Hoi,
Ben mij een beetje aan het inlezen voor Alaska en lees leuke berichten over de Salmon Creek Lodge. Heb maar even contact gezocht met hen en geïnformeerd naar vrije data in 2025 (!)…. Ik kreeg de keuze uit 2 dagen, de rest zo goed als vol ! En het is toch niet dat die helemaal gratis is Kortom, heb je plannen voor 2025 (of later) om die kant op te gaan, wees er snel bij!
Ben mij een beetje aan het inlezen voor Alaska en lees leuke berichten over de Salmon Creek Lodge. Heb maar even contact gezocht met hen en geïnformeerd naar vrije data in 2025 (!)…. Ik kreeg de keuze uit 2 dagen, de rest zo goed als vol ! En het is toch niet dat die helemaal gratis is Kortom, heb je plannen voor 2025 (of later) om die kant op te gaan, wees er snel bij!
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Re: Alaska: Salmon Creek Lodge 2025
Zeker doen, want het is er fantastisch. Inderdaad goed aan de prijs, maar 7 jaar na dato zitten we nog te glimmen als we eraan terugdenken.
https://jojosyukonalaska2017.blogspot.c ... ge_60.html
en de volgende ochtend.
https://jojosyukonalaska2017.blogspot.c ... ge_60.html
en de volgende ochtend.
Laatst gewijzigd door jojostravelusa op 15 mei 2024, 10:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Wij gaan er binnenkort naartoe. Was 1 van de eerste dingen die we geboekt hebben (in oktober voor juni) en de gewenste datum was ook volzet. Gelukkig was ons schema flexibel en gaan we nu gewoon 2 dagen naar Seward na de lodge ipv ervoor.paulr schreef: ↑13 mei 2024, 23:08Hoi,
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
DOEN DOEN DOEN
sorry.
Wij hebben in 2018 Dave rechtstreek gemaild met de vraag wat er nog vrij was in juni 2019. Op basis daarvan hebben we onze reis naar Alaska gepland. Deze plek was zo mooi. Ik denk zelfs dat het de mooiste plek/reis was die wij ooit hebben mogen maken! In onze blog hebben we er meer over geschreven.
sorry.
Wij hebben in 2018 Dave rechtstreek gemaild met de vraag wat er nog vrij was in juni 2019. Op basis daarvan hebben we onze reis naar Alaska gepland. Deze plek was zo mooi. Ik denk zelfs dat het de mooiste plek/reis was die wij ooit hebben mogen maken! In onze blog hebben we er meer over geschreven.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 1636 Weergaves
-
Laatste bericht door BorL
-