Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hulp met one way

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
paulr
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 17

Re: Hulp met one way

Bericht door paulr »

hahaha, ik had ook niets geschreven over Vancouver Island erbij doen..., dat gaat niet passen inderdaad ! :)
Het is of/of...
Dus een one way via de USA, of het ''gewone'' rondje Canada (of beter, one way)

Mét VI is het inderdaad de ''standaard one way'': dag of 5-6 VI, dan via noord- of zuidroute naar de Rockies en laatste week Jasper-Banff/LL.
Em zelfs dan heb je tijd onvoldoende denk ik. Wij hebben gemerkt dat we in de USA veel sightseeing doen, met wat wandelen en fietsen. Canada nodigt nog meer uit voor andere aktiviteiten: 1 of 2 boot/wildlife tours op VI, fietsen Kettle Valley Rail Trail, wijnproeverij, een keer een stoeltjeslift, beren excursie Blue River, etc etc
jill1234
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door jill1234 »

Na wat onderling beraad besloten om voor een one way Calgary-Vancouver te gaan, inclusief Vancouver Island in ruim 3 weken. Noord West USA komt dan een andere keer; dan willen we Mount Rainier, Olympic, North Cascades etc combineren met Glacier NP en misschien terug naar Yellowstone/Grand Teton. Wellicht is een ony way Salt Lake City-Seattle dan handig.
Maar nu dus eerst West Canada; maar dit zal zomer 2025 zijn,dus voorpret en inleestijd genoeg :D . Ik zal tzt een topic openen in het draadje 'andere regio's/landen'
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
2025: camperreis Las Vegas-San Diego
paulr
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door paulr »

Verstandig :) en een one way in 3 weken zoals nu nu voor ogen hebt wordt een prachtige reis.
Tip: ga zo vroeg mogelijk als je kan, minder last van bosbranden volgens mij als ik zo de laatste jaren bekijk…. De ergste waren allemaal van augustus, met voor die tijd iets minder (alhoewel wij dit jaar bij aankomst half juni in Calgary ook al wat zagen, maar lang niet zo erg als later in de zomer…)
jill1234
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door jill1234 »

De schoolvakantie in onze regio is dan vroeg waardoor we 5 juli zouden kunnen vertrekken; dat is inderdaad het idee. Hopelijk scheelt dat. Het is wat met bosbranden en ander natuurgeweld; deze zomer was het in Europa ook flink raak; meerdere collega's die hun vakantie in het water hebben zien vallen.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
2025: camperreis Las Vegas-San Diego
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer