Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis nycave: onze route Seattle-Salt Lake City.
Re: Reis nycave: onze route Seattle-Salt Lake City.
Kijk, hier hebben we wat aan… leuk verslag(je), benieuwd naar de uitgebreide versie. Hoop herkenbare dingen die wij in juni ook gehad hebben. Jullie hebben flink lange dagen gemaakt ! Die mooie douches op st Mary niet kunnen vinden (maar wij stonden op C, die waren dicht… hadden we dus ff naar beneden moeten lopen/rijden…). Zo te lezen een prima reis geweest….
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Heel fijn dit verslag. Ik ga niet met een camper maar wel kamperen en kan er toch wel veel goede tips uit halen. Bedankt!
Ook misschien een goed idee voor anderen, een dergelijke to-the-point samenvatting op het forum (vooral verslagen van de tentkampeerders lees ik graag
Ook misschien een goed idee voor anderen, een dergelijke to-the-point samenvatting op het forum (vooral verslagen van de tentkampeerders lees ik graag

- Almere vak V
- Amerika-expert
Als iemand in Mount Rainier komt en daar nog NP Tokens weet te bemachtigen? Bij ons waren ze allemaal uitverkocht. 2 van mijn meiden sparen ze. Ze zijn 99 dollarcent pstuk. Ik zou graag 2 willen. (bij meerdere variaties dan per variaties).
Ik betaal natuurlijk de tokens en de verzendkosten.
Ik betaal natuurlijk de tokens en de verzendkosten.
2009 Australië (3 mnd)
2012 Canada (west)
2015 rondreis Florida
2017 Australië (6 wkn)
2018 Costa Rica
2023 Seattle naar Salt Lake city
2024 Rondje Denver
2012 Canada (west)
2015 rondreis Florida
2017 Australië (6 wkn)
2018 Costa Rica
2023 Seattle naar Salt Lake city