Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ranch bij Cody
Ranch bij Cody
Goedemorgen,
Wij willen in de buurt van Cody graag op een ranch slapen(zomer 2024). We zijn op zoek naar een ranch die ook activiteiten aanbieden.
Leuk om op deze manier het cowboy leven te leren kennen. Max 2 nachten. Wie heeft leuke ervaringen?
Ik heb 3 kids van 15, 14 en 12. De jongste alleen kan paardrijden.
Groet Romy
Wij willen in de buurt van Cody graag op een ranch slapen(zomer 2024). We zijn op zoek naar een ranch die ook activiteiten aanbieden.
Leuk om op deze manier het cowboy leven te leren kennen. Max 2 nachten. Wie heeft leuke ervaringen?
Ik heb 3 kids van 15, 14 en 12. De jongste alleen kan paardrijden.
Groet Romy
- Mr. Patrick
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Re: Ranch bij Cody
Ik moet bij deze vraag (nul ervaring overigens) wel meteen denken aan de Dude Ranches, daarvan liggen er ook bij Cody: https://duderanch.org/.
Heb daar eens ooit naar gekeken in een ander gebied als een sjieke belevenis, maar was voor ons te veel van het goede. Als ik het verhaal van TS zo lees, waarschijnlijk voor haar doel ook.
Heb daar eens ooit naar gekeken in een ander gebied als een sjieke belevenis, maar was voor ons te veel van het goede. Als ik het verhaal van TS zo lees, waarschijnlijk voor haar doel ook.
West-Canada (2023)
Deep South (2022)
Colorado-South Dakota-Wyoming-Utah (2019)
Zuid-Westen (2017)
New York (2009)
Deep South (2022)
Colorado-South Dakota-Wyoming-Utah (2019)
Zuid-Westen (2017)
New York (2009)
-
- Amerika-ontdekker
Re: Ranch bij Cody
Niet wijzelf verbleven op een ranch bij Cody , maar iemand in onze naaste omgeving vertelde hierover het volgende:
Logeerden op de Bill Cody Ranch..in heel leuke houten huisjes. er zijn veel paarden op de ranch. Er kan paard worden gereden en men kan er rijtochten maken. Gezellig restaurant, met prima eten. Aardig personeel. De Bill Cody Ranch ligt aan weg 14 richting Cody vanuit Yellowstone N.P. vóór Wapiti . Erg mooi gebied in Shoshone gebied. Misschien zinvol om even aan jullie door te geven?
Logeerden op de Bill Cody Ranch..in heel leuke houten huisjes. er zijn veel paarden op de ranch. Er kan paard worden gereden en men kan er rijtochten maken. Gezellig restaurant, met prima eten. Aardig personeel. De Bill Cody Ranch ligt aan weg 14 richting Cody vanuit Yellowstone N.P. vóór Wapiti . Erg mooi gebied in Shoshone gebied. Misschien zinvol om even aan jullie door te geven?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht