Dat is heel persoonlijk, de museums zijn heel verschillend . Ik vond bijvoorbeeld het verhaal ban Buffalo Bill heel interessant, maar dat hoeft niet voor iedereen zo te zijn.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Dat is heel persoonlijk, de museums zijn heel verschillend . Ik vond bijvoorbeeld het verhaal ban Buffalo Bill heel interessant, maar dat hoeft niet voor iedereen zo te zijn.
Ik heb er geen ervaring mee, maar zoek eens op het forum, ik weet dat er forumleden zijn die het wel hebben gedaan.
Oh dat is wel een leuke tip! Dat zouden we dag 2 kunnen doen, als we in de ochtend Mount Washburn Trail lopen.jojostravelusa schreef: ↑22 mei 2023, 12:47Als het in jullie planning past, dan zou ik proberen om aan het eind van de middag in Mammoth Hot Springs te zijn. Vaak komen de elk daar dan het dorp in.
Ah goede tip! Dacht dat de Old Faithful Geyser degene was waar je 20min moest wachten.Martin & Marianne schreef: ↑22 mei 2023, 13:02Bij het geisergebied zou ik tijd inruimen voor de Great Fountain Geyser. Check van te voren hoe laat hij uit gaat barsten.
Dit zagen we ook al op de foto’s en vinden we best jammer. Maar het uitzicht op de foto’s ziet er inderdaad prachtig uit. Daarnaast hopen we in Grand Teton wat uitdagende trails te kunnen lopen.
De Slough Creek Trail ziet er inderdaad prachtig uit en makkelijk te belopen. Alleen om hem helemaal te lopen gaan we qua tijd bestek niet redden, dus dat wordt een stukje van de trail haha. Trout Lake Trail staat inmiddels op het lijstjeFelicitas schreef: ↑22 mei 2023, 14:30Als je echt rustig wilt wandelen is Lamar Valley een aanrader. Mooie langere wandelingen zijn daar bijvoorbeeld de Specimen Ridge Trail (het begin is gelijk aan de door Marianne genoemde Yellowstone Picnic Area Trail) en de Slough Creek Trail. Een leuke korte wandeling is de hike rondom Trout Lake.
Ik weet niet precies hoe je dit bedoelt; OF is zeer betrouwbaar qua uitbarstingen, hij gaat om de 1,5 uur ongeveer en bij het visitor center weten ze het aardig nauwkeurig aan te geven (bij het OF visitor cneter hangt een lijst met de verwachte tijden van de uitbarstingen, en bij de nadere visitor centers zijn ze ook op te vragen).Seyst schreef: ↑22 mei 2023, 14:10Ah goede tip! Dacht dat de Old Faithful Geyser degene was waar je 20min moest wachten.Martin & Marianne schreef: ↑22 mei 2023, 13:02Bij het geisergebied zou ik tijd inruimen voor de Great Fountain Geyser. Check van te voren hoe laat hij uit gaat barsten. Hier een van onze ervaringen.
Zojuist onze bestaande boeking in Old Faithful Inn online gewijzigd naar twee nachten Old Faithful Inn. Ik moet zeggen dat ik zelfden zo gemakkelijk bij een brekingsmaatschappij een extra nacht aan mijn verblijf heb toegevoegd. Alles werd heel gemakkelijk verrekend en binnen twee minuten was de boeking omgezetMartin & Marianne schreef: ↑22 mei 2023, 19:58Ik vind twee nachten Old Faithful wel mooi. Grant ken ik niet, maar de ligging bij WestThumb is natuurlijk wel mooi en het lijkt me prachtig om daar tegen de avond of vroeg in de ochtend naar toe te gaan. Maar dat is bij Old Faithful ook mooi, en je heb dan iets meer tijd voor de verschillende geiser bassins.
Marianne