Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ferry Friday harbor

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
Mebi
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Ferry Friday harbor

Bericht door Mebi »

:?: IHeeft iemand ervaring met de ferry naar Friday harbor. We hebben een kleine truckcamper. Als ik naar de prijzen kijk, dan schrik ik. Voor een retourtje vanuit Anacortes betaal ik bijna 300 dollar. Klopt dat of kijk ik niet goed. Weet iemand hoe ik aan het juiste tarief kom.
Alvast bedankt
Bertus
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Ferry Friday harbor

Bericht door Bertus »

Je moet kijken op de site van WSDOT en je moet onthouden dat alleen de ferry heen naar Friday Harbor geld kost terug naar Anacortes is gratis.
Dus alleen lengte van het voertuig opgeven in ft incl chauffeur iedere andere passagier is extra
Vrgr Bertus
Mebi
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Ferry Friday harbor

Bericht door Mebi »

Hallo Bertus, dank je wel voor je antwoord. Ik dacht dat de hoogte ook mee telde. De hoogte is 12ft. Volgens mij vallen we dan in het duurdere tarief zonder chauffeur. Wel goed te weten dat we maar 1 keer het tarief moeten betalen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer