Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Alaska reisorganisatie

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
Plaats reactie
houbi
Amerikafan

Alaska reisorganisatie

Bericht door houbi »

Beste allemaal,
ik overweeg een self drive reis naar Alaska. Heb me nog een beetje ingelezen hier op het forum.
Overwegend wordt gesuggereerd om zelf alles te regelen en boeken.
Toch had ik graag willen weten of iemand ervaring heeft met een reisorganisatie die zo'n reis regelt, dwz een prive reis met huurauto langs accommodaties, geen groepsreis.
Met welke reisburo en hoe was jouw ervaring?
Bedankt!
biebyip
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Alaska reisorganisatie

Bericht door biebyip »

ALaska is bij uitstek geschikt om zelf te boeken, aangezien er niet extreem veel keuze is in locaties en er een boekwerk als de Milespost is waar alles instaat. EN, eerlijk gezegd, de kennis hier volgens mij die van menig reisbureau overtreft.

Dat gezegd hebbende, wij hebben onZe eerste reis in Amerika ooit geboekt bij beleefamerika.nl, en die hebben ook voor mijn ouders ooit een reis naar Canada op maat gemaakt. Terwijl mijn vader rolstoelafhankelijk was, en alles geregeld wilde hebben. Doordat je daar veel inspraak hebt, zou dat nog een idee kunnen Zijn.
jojostravelusa
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door jojostravelusa »

Wij zijn altijd erg voor "zelluf doen", maar misschien past deze organisatie bij jullie?
https://www.canadareizen.eu/regios/amerika/alaska/
Een van de eigenaren (Robbert) heeft jaren bij ons om de hoek gewoond en later hebben we hem wel eens op de vakantiebeurs gesproken. Hij is heel enthousiast en zijn collega Manuel heeft alles zelf uitgeprobeerd in Alaska en Canada, dus weet waarover hij praat.
ingrid14
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door ingrid14 »

Ik regel de reizen ook lievere zelf maar ik spiek wel eens voor de route bij reisorganisaties.
Deze hebben een goede indeling voor een Alaska trip: https://www.askja.be/bestemming/alaska/475/home

Groetjes,

Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
houbi
Amerikafan

Bericht door houbi »

Dank jullie wel!
Suzanne1978
Amerika-ontdekker

Bericht door Suzanne1978 »

Hoi!

Wij zijn net terug uit Alaska. We hebben het deels georganiseerd gedaan (een cruise, extreem georganiseerd dus :lol: ) en deels op eigen houtje. Je kunt ook overwegen om in de VS of Alaska zelf te boeken. Dat zijn vaak locals die veel meer kennis hebben dan organisaties hier in Nederland. Wij hebben vrijwel alles in de VS geregeld (m.u.v. de vlucht) en dat ging perfect.

Heel veel plezier, wij vonden Alaska echt prachtig en onvergetelijk.

Groetjes,
Suzanne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer