Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hulp planning Olympic NP
Hulp planning Olympic NP
Hi all,
Onze vakantie planning is bijna helemaal rond, maar ik kom er nu achter dat ik een vergissing begaan heb in het laatste deel van de reis. Ik heb een dag 'over' en de beschikbaarheid van hotels is inmiddels zo beperkt dat ik er zelf niet meer uit kom.
Dag 15 01-08 Beginpunt Eureka, eindpunt Klamath
Dag 16 02-08 Beginpunt Klamath, eindpunt Depoe Bay
Dag 17 03-08 Beginpunt Depoe bay, eindpunt Ocean Shores
Dag 18 04-08 Beginpunt Ocean Shores, eindpunt ???
Dag 19 05-08 Beginpunt ???, eindpunt Forks
Dag 20 06-08 Beginpunt Forks, eindpunt Port Angeles
Dag 21 07-08 Beginpunt Port Angeles, eindpunt Sequim
Dag 22 08-08 Beintpunt Sequim, eindpunt Seattle vliegveld
Het probleem is dus dag 19, waarop ik geen overnachting heb. Eigenlijk heb ik hem ook niet nodig, ik denk dat we ook direct naar Forks kunnen rijden. Maar ons hotel heeft volgens booking geen beschikbaarheid meer en het enige hotel wat er wel nog is bedraagt inmiddels €150, wat ruim boven ons budget is (ons gemiddelde staat nu op €85 per nacht).
Hebben jullie advies voor mij? Bellen naar het hotel in Forks om te vragen of ze in hun eigen systeem wel beschikbaarheid hebben, of een extra stop toevoegen aan de kust van Oregon en de overnachting in Oceam Shores een dag verplaatsen?
Bedankt, ik hoor het graag!
Onze vakantie planning is bijna helemaal rond, maar ik kom er nu achter dat ik een vergissing begaan heb in het laatste deel van de reis. Ik heb een dag 'over' en de beschikbaarheid van hotels is inmiddels zo beperkt dat ik er zelf niet meer uit kom.
Dag 15 01-08 Beginpunt Eureka, eindpunt Klamath
Dag 16 02-08 Beginpunt Klamath, eindpunt Depoe Bay
Dag 17 03-08 Beginpunt Depoe bay, eindpunt Ocean Shores
Dag 18 04-08 Beginpunt Ocean Shores, eindpunt ???
Dag 19 05-08 Beginpunt ???, eindpunt Forks
Dag 20 06-08 Beginpunt Forks, eindpunt Port Angeles
Dag 21 07-08 Beginpunt Port Angeles, eindpunt Sequim
Dag 22 08-08 Beintpunt Sequim, eindpunt Seattle vliegveld
Het probleem is dus dag 19, waarop ik geen overnachting heb. Eigenlijk heb ik hem ook niet nodig, ik denk dat we ook direct naar Forks kunnen rijden. Maar ons hotel heeft volgens booking geen beschikbaarheid meer en het enige hotel wat er wel nog is bedraagt inmiddels €150, wat ruim boven ons budget is (ons gemiddelde staat nu op €85 per nacht).
Hebben jullie advies voor mij? Bellen naar het hotel in Forks om te vragen of ze in hun eigen systeem wel beschikbaarheid hebben, of een extra stop toevoegen aan de kust van Oregon en de overnachting in Oceam Shores een dag verplaatsen?
Bedankt, ik hoor het graag!
Re: Hulp planning Olympic NP
We hebben besloten een extra nacht toe te voegen in de Redwoods! (Ik krijg het topic niet verwijderd
)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 5955 Weergaves
-
Laatste bericht door Tessaatje88
-