Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Yellowstone is niet te boeken via de site
- Dr.Phlox
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Yellowstone is niet te boeken via de site
Hallo allemaal,
Op 1 mei 2017 zou volgens de onderstaande tekst (nieuwsbrief van Yellowstone) je kunnen boeken voor de zomer van 2018 in Yellowstone.
Het enige wat ik te zien krijgt is dat de kamers van de Old FailtFull Inn niet beschikbaar zijn voor Juli en van de Canyon Lodge Cabins staat Sold
Zouden ze nu al niet meet te boeken zijn of is er iets anders aan de hand?
Grz
Ton
Summer 2018 Yellowstone Reservations Open May 1
Looking to plan an adventure in Yellowstone next summer? It's never too early to start planning and make your reservations. Starting May 1 you can book online and over the phone (307-344-7311).
Also don't forget that reservations are now open for winter 2017-2018. Experience winter wonderland in Yellowstone!
De site is http://www.yellowstonenationalparklodges.com/
Op 1 mei 2017 zou volgens de onderstaande tekst (nieuwsbrief van Yellowstone) je kunnen boeken voor de zomer van 2018 in Yellowstone.
Het enige wat ik te zien krijgt is dat de kamers van de Old FailtFull Inn niet beschikbaar zijn voor Juli en van de Canyon Lodge Cabins staat Sold
Zouden ze nu al niet meet te boeken zijn of is er iets anders aan de hand?
Grz
Ton
Summer 2018 Yellowstone Reservations Open May 1
Looking to plan an adventure in Yellowstone next summer? It's never too early to start planning and make your reservations. Starting May 1 you can book online and over the phone (307-344-7311).
Also don't forget that reservations are now open for winter 2017-2018. Experience winter wonderland in Yellowstone!
De site is http://www.yellowstonenationalparklodges.com/
Reisverslagen en foto's van Florida 2004, 2008, 2011, Californie 2013, rondreis West-USA 2015. rondje Denver - Denver 2018 en een week New York 2019 zijn te zien op : http://www.don-damen.nl
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Yellowstone is niet te boeken via de site
Van diezelfde site:
MarianneOn May 1, 2017 we begin taking reservations for Summer 2018. We expect extremely high call volumes and website usage on May 1 and 2, so guests should anticipate long hold times and impacts to website responsiveness. We suggest calling and/or using the online service after mid-day on these days. Thank you for your understanding.
Wellicht nog niet vrijgegeven? Het is ook midden in de nacht, volgens mij is het pas boekbaar vanaf 07.00 lokale tijd oid.
Toen ik in 2015 boekte was dat ook pas in de middag
Toen ik in 2015 boekte was dat ook pas in de middag
Ik denk dat het inderdaad door het tijdsverschil komt en dat je later vandaag wel kunt boeken.
Zelfde ervaring had ik met het reserveren van campings in Yellowstone (exact een half jaar vantevoren kun je pas boeken). Pas in de loop van de middag kon ik toen reserveren.
Zelfde ervaring had ik met het reserveren van campings in Yellowstone (exact een half jaar vantevoren kun je pas boeken). Pas in de loop van de middag kon ik toen reserveren.
Staten bezocht: CA, NE, UT, AR, CO, WY, ID
- Dr.Phlox
- Amerikafan
- Contacteer:
Bedankt voor de reacties.
Tot nu toe nog niks. Maar zal vanavond verder kijken.
Grz
Ton
Tot nu toe nog niks. Maar zal vanavond verder kijken.
Grz
Ton
Reisverslagen en foto's van Florida 2004, 2008, 2011, Californie 2013, rondreis West-USA 2015. rondje Denver - Denver 2018 en een week New York 2019 zijn te zien op : http://www.don-damen.nl
Heb je ook vanaf 16.00 uur geprobeerd?
Reserveringssite geeft nu: The service is unavailable.
Reserveringssite geeft nu: The service is unavailable.
-
Ron Notenboom
- Amerikakenner
- Partner van: Sjaan
- Contacteer:
Helaas dezelfde melding als Hinko.
Reisverslag 2018: https://www.pindat.com/reis/dagboek/not ... s-usa-2018
2010: New York + California
2011: Florida
2014: Florida
2015: Zuid West USA
2018: Utah-Nevada-Wyoming-Colorado
2020: Oregon + Washington
- josea
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Inmiddels ben ik wel op de reserveringssite geweest, kamers geselecteerd, tot aan "secure payment".
Daar moet je echter een ZIP/postal code ingeven bij de gegevens van je creditcard?? En de Nederlandse postcode accepteert hij niet.... Hoe nu verder??
Of kunnen we alleen maar telefonisch gaan boeken?
Dit is trouwens de eerste keer dat we dat meemaken....!
Daar moet je echter een ZIP/postal code ingeven bij de gegevens van je creditcard?? En de Nederlandse postcode accepteert hij niet.... Hoe nu verder??
Of kunnen we alleen maar telefonisch gaan boeken?
Dit is trouwens de eerste keer dat we dat meemaken....!
-
Ron Notenboom
- Amerikakenner
- Contacteer:
Op de website inmiddels het volgende bericht:
MAKE YOUR RESERVATION
Our online reservation system is undergoing maintenance and is not accessible at this time. For reservation information, please call us at 1-307-344-7311 daily between the hours of 8am and 5:00pm MST. Thank you for your patience and understanding.
MAKE YOUR RESERVATION
Our online reservation system is undergoing maintenance and is not accessible at this time. For reservation information, please call us at 1-307-344-7311 daily between the hours of 8am and 5:00pm MST. Thank you for your patience and understanding.
Het is mij ook nog niet gelukt. Heb ook alle bovenstaande foutmeldingen voorbij zien komen en ook telefonisch kwam ik er niet doorheen. Morgen weer een poging. Bij het betaalscherm, voor degenen die zover komen, hoef je geen postcode in te typen. (Sterker nog, Internationale gasten moeten deze leeg laten) Niet dat dat hielp maar misschien een volgende keer dan toch..
succes allen
- Dr.Phlox
- Amerikafan
- Contacteer:
Re: Yellowstone is niet te boeken via de site (NU WEL)
Hallo allemaal.
Heb net online de reserveringen gedaan. Gisterenavond stond er nog op de site dat deze tijdelijk under construction was.
Succes met boeken en bedankt voor de reacties en meedenken.
Grz
Ton
Heb net online de reserveringen gedaan. Gisterenavond stond er nog op de site dat deze tijdelijk under construction was.
Succes met boeken en bedankt voor de reacties en meedenken.
Grz
Ton
-
Ron Notenboom
- Amerikakenner
- Contacteer:
Het is mij inmiddels ook gelukt. Helaas niet meer volledig onze 1e voorkeur, maar in elk geval iets.
Voor mensen die nog willen boeken: In het betaalscherm waar je de gegevens van je creditcard moet opgeven is het van belang om achter de 4 cijfers van je postcode een extra 0 in te geven. Dus totaal 5 cijfers.
Voor mensen die nog willen boeken: In het betaalscherm waar je de gegevens van je creditcard moet opgeven is het van belang om achter de 4 cijfers van je postcode een extra 0 in te geven. Dus totaal 5 cijfers.
- josea
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Inderdaad is het inmiddels gelukt. Nadat site "under construction" is geweest, stond er inderdaad bij dat internationale klanten de zipcode leeg konden laten. Dan kwam je nog niet verder, maar dat kwam omdat de site kennelijk overbelast was....
Inmiddels is de site beter bereikbaar en kun je wel een reservering erdoor krijgen.
Anyway: het is gelukt!! Twee nachten Snow Lodge cabin en een nacht Lake Hotel cabin. Hèhè, pak van mijn hart
Inmiddels is de site beter bereikbaar en kun je wel een reservering erdoor krijgen.
Anyway: het is gelukt!! Twee nachten Snow Lodge cabin en een nacht Lake Hotel cabin. Hèhè, pak van mijn hart
- Dr.Phlox
- Amerikafan
- Contacteer:
Hoi Ron,Ron Notenboom schreef:Voor mensen die nog willen boeken: In het betaalscherm waar je de gegevens van je creditcard moet opgeven is het van belang om achter de 4 cijfers van je postcode een extra 0 in te geven. Dus totaal 5 cijfers.
Ik heb deze niet moeten ingeven. Er stond een melding dat indien je van buiten de USA komt je deze leeg kan laten.
Grz
Ton
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1645 Weergaves
-
Laatste bericht door Roosuithoorn
-
- 5 Reacties