Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Kdeleus: wat moeten we absoluut bezichtigen?
-
Kdeleus
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Wat moeten we absoluut bezichtigen?
Dank je wel voor jullie reactie, Marianne en Hetty!
Ik heb alles al eens in google maps gezet.
Las Vegas wil ik niet meer doen omdat we daar al geweest zijn.
Amerika is zo mooi dat het me een beetje dom lijkt om alweer naar Las Vegas te gaan. Ik heb al verschillende site's bekeken waaronder de site ontdekt-Amerika.nl. Ben al in reisbureaus geweest voor brochures, ben ook al in de bib op bezoek geweest. Ik ben er echt constant mee bezig, ik vind het ook leuk om te doen!
De kant tegen Canada leek me ook de moeite, vandaar dat ik Seattle opgaf als vertrek. Maar nu ik merk dat de route niet mogelijk is, en als ik men tickets kan omboeken gaat men voorkeur uit naar Denver.
Ik heb alles al eens in google maps gezet.
Las Vegas wil ik niet meer doen omdat we daar al geweest zijn.
Amerika is zo mooi dat het me een beetje dom lijkt om alweer naar Las Vegas te gaan. Ik heb al verschillende site's bekeken waaronder de site ontdekt-Amerika.nl. Ben al in reisbureaus geweest voor brochures, ben ook al in de bib op bezoek geweest. Ik ben er echt constant mee bezig, ik vind het ook leuk om te doen!
De kant tegen Canada leek me ook de moeite, vandaar dat ik Seattle opgaf als vertrek. Maar nu ik merk dat de route niet mogelijk is, en als ik men tickets kan omboeken gaat men voorkeur uit naar Denver.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Las Vegas zou je puur kunnen doen als aankomst- of vertreklocatie, je hoeft er dan geen tijd aan te besteden (hoewel de omgeving ook wel wat te bieden heeft, ben je bijvoorbeeld al eens in Valley of Fire geweest?).
Met jouw wensen is Denver - SLC wel mooi, dan zou je zoiets kunnen doen:
1 naar Denver
2 Denver - Colorado Springs
3 Colorado Springs - Great sand dunes NP
4 Great sand dunes NP - Durango
5 Durango - Grand Junction
6 Grand Junction - Moab
7 Moab
8 Moab
9 Moab - Monument Valley
10 Monument Valley - Hanksville/Torrey (via de UT 95, Little Egypt)
11 Hanksville/Torrey (Capitol Reef, Goblin Valley)
12 Torrey - Salt Lake City
13 Salt Lake City
14 Salt Lake City - Craters of the Moon
15 Craters of the Moon - Grand Teton
16 Grand Teton - Yellowstone
17 Yellowstone
18 Yellowstone
19 Yellowstone - Salt Lake City
20 Salt Lake City
Wil je naar Seattle dan ben je 2 extra reisdagen kwijt.
Je kunt natuurlijk nog schuiven, bijvoorbeeld als je Page toe wil voegen. Dat zou vanaf Monument Valley kunnen. Maar ik vind het dan wel gehaast worden. Als je dat gebied uitgebreid wilt bekijken dan zou ik Yellowstone laten vallen en dat deel eens later in het seizoen bekijken.
De volle dag SLC zou je ook kunnen gebruiken voor meer tijd in Idaho. Maar voor de Sawtooth Mountains zul je ook te vroeg in het seizoen zijn denk ik.
Fossil beds (John Day neem ik aan?) heb ik er nu niet in meegenomen; dat is leuk als je er in de buurt bent maar ik zou er niet voor omrijden.
Marianne
Met jouw wensen is Denver - SLC wel mooi, dan zou je zoiets kunnen doen:
1 naar Denver
2 Denver - Colorado Springs
3 Colorado Springs - Great sand dunes NP
4 Great sand dunes NP - Durango
5 Durango - Grand Junction
6 Grand Junction - Moab
7 Moab
8 Moab
9 Moab - Monument Valley
10 Monument Valley - Hanksville/Torrey (via de UT 95, Little Egypt)
11 Hanksville/Torrey (Capitol Reef, Goblin Valley)
12 Torrey - Salt Lake City
13 Salt Lake City
14 Salt Lake City - Craters of the Moon
15 Craters of the Moon - Grand Teton
16 Grand Teton - Yellowstone
17 Yellowstone
18 Yellowstone
19 Yellowstone - Salt Lake City
20 Salt Lake City
Wil je naar Seattle dan ben je 2 extra reisdagen kwijt.
Je kunt natuurlijk nog schuiven, bijvoorbeeld als je Page toe wil voegen. Dat zou vanaf Monument Valley kunnen. Maar ik vind het dan wel gehaast worden. Als je dat gebied uitgebreid wilt bekijken dan zou ik Yellowstone laten vallen en dat deel eens later in het seizoen bekijken.
De volle dag SLC zou je ook kunnen gebruiken voor meer tijd in Idaho. Maar voor de Sawtooth Mountains zul je ook te vroeg in het seizoen zijn denk ik.
Fossil beds (John Day neem ik aan?) heb ik er nu niet in meegenomen; dat is leuk als je er in de buurt bent maar ik zou er niet voor omrijden.
Marianne
-
Kdeleus
- Amerika-ontdekker
Marianne
Dit lijkt me de perfecte route!
Dank je wel!!!
Valley of fire hebben we nog niet gedaan. Ik heb het net even opgezocht en dat lijkt me ook de moeite.
Denver aankomen en Las Vegas eindigen.
Ik check eens of dat mogelijk is met de tickets. Ik neem aan dat ik dan bel naar de luchtvaart maatschappij.
Katrien
Dit lijkt me de perfecte route!
Dank je wel!!!
Valley of fire hebben we nog niet gedaan. Ik heb het net even opgezocht en dat lijkt me ook de moeite.
Denver aankomen en Las Vegas eindigen.
Ik check eens of dat mogelijk is met de tickets. Ik neem aan dat ik dan bel naar de luchtvaart maatschappij.
Katrien
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik denk dat je contact op moet nemen met de organisatie waar je de tickets gekocht hebt. Dat kan de luchtvaartmaatschappij zijn, maar ook een reisbureau of een internetsite. Of je de tickets zonder (hoge) kosten kunt veranderen hangt af van de voorwaarden. Bij goedkope tickets is dat in het algemeen niet mogelijk. Echter, niet geschoten is altijd mis.
Ik wens je veel succes.
Ik wens je veel succes.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
Jessicat
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
The roads between the North and the Northeast Entrances are open year-round to automobile travel. Roads to many of the park's most popular features are open to auto travel from late April through early November (spring, summer, fall).
Als ik dit zo lees, moet Yellowstone NP tweede helft van mei te doen zijn... dus aan het eind van jullie trip. Wij zijn 2 x in juni geweest, met een verschil van 10-15 graden tussen de eerste en tweede keer. De keer met de laagste temperaturen hebben we het meeste wildlife gezien.
Als ik dit zo lees, moet Yellowstone NP tweede helft van mei te doen zijn... dus aan het eind van jullie trip. Wij zijn 2 x in juni geweest, met een verschil van 10-15 graden tussen de eerste en tweede keer. De keer met de laagste temperaturen hebben we het meeste wildlife gezien.
Oost-Canada '16
New York '15
Alaska & Yukon ‘15
Alaska & Canada ‘14 http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag267
VS '13 Seattle-Denver (verslag270)
VS '12 Atlanta-Boston
Canada & VS '11 West (verslag268)
New York '10
Canada '08
VS '05 West
New York '15
Alaska & Yukon ‘15
VS '12 Atlanta-Boston
New York '10
Canada '08
VS '05 West
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
2016 Spring Road Opening Dates
April 15: Mammoth to Old Faithful; Madison to West Entrance; Norris to Canyon.
May 6: Canyon Junction to Lake; Lake to East Entrance (Sylvan Pass).
May 13: Lake to South Entrance; Tower Junction to Tower Fall.
May 27: Tower Fall to Canyon Junction (Dunraven Pass); Beartooth Highway
Bron: http://www.nps.gov/yell/planyourvisit/parkroads.htm
Zo te zien is alleen het Tower-Canyon stuk een probleem. En afhankelijk van het weer kan er natuurlijk nog meer afgesloten zijn.
Hou daar rekening mee met het boeken van de accommodatie (waar ik zo snel mogelijk zou doen als de vluchten bekend zijn).
Marianne
April 15: Mammoth to Old Faithful; Madison to West Entrance; Norris to Canyon.
May 6: Canyon Junction to Lake; Lake to East Entrance (Sylvan Pass).
May 13: Lake to South Entrance; Tower Junction to Tower Fall.
May 27: Tower Fall to Canyon Junction (Dunraven Pass); Beartooth Highway
Bron: http://www.nps.gov/yell/planyourvisit/parkroads.htm
Zo te zien is alleen het Tower-Canyon stuk een probleem. En afhankelijk van het weer kan er natuurlijk nog meer afgesloten zijn.
Hou daar rekening mee met het boeken van de accommodatie (waar ik zo snel mogelijk zou doen als de vluchten bekend zijn).
Marianne
-
Jessicat
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
De Beartooth Highway was bij 1 van onze 2 bezoeken aan Yellowstone ook gesloten en toen was het iets van half juni. Je moet het weer een beetje mee hebben en jullie zijn voor dit deel inderdaad te vroeg...
Laatst gewijzigd door Hinko op 27 aug 2015, 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Oost-Canada '16
New York '15
Alaska & Yukon ‘15
VS '12 Atlanta-Boston
New York '10
Canada '08
VS '05 West
New York '15
Alaska & Yukon ‘15
VS '12 Atlanta-Boston
New York '10
Canada '08
VS '05 West
- Iwan & Evelien
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Re: Reis Kdeleus: wat moeten we absoluut bezichtigen?
Hi Katrien,
Momenteel ben ik een zelfde soort reis aan het plannen. Alleen bij mij ligt er nog helemaal niets vast anders dan dat we waarschijnlijk in juni 2016 die kant op willen. Om een idee te krijgen van de mogelijkheden ben ik een kaartje gaan maken in Google Maps waarop ik alle interessante plaatsen voor mezelf markeer. Daarna heb ik de mensen hier op het forum gevraagd of ze interessante aanvullingen hebben.
Het resultaat is een kaartje met 81 suggesties. Dit is de link naar het interactieve kaartje.
Ik moet er wel bij zeggen dat het kaartje veel meer bevat dan alleen maar mooie plekjes. Wij willen ook typisch Amerikaanse dingen doen, meemaken en beleven, zoals een sportwedstrijd, factory tour, goud zoeken, muscle car racen etc. Hopelijk heb je iets aan mijn uitzoekwerk. Alle rode markers heb ik zelf bij elkaar gezocht, de anders gekleurde markers zijn geadviseerd door mede forumleden. Mocht je zelf nog dingen missen in mijn kaartje, laat het me dan even weten. Ik heb nu een topic over dit onderwerp op http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 16&t=61194.
Succes met plannen,
Iwan
Momenteel ben ik een zelfde soort reis aan het plannen. Alleen bij mij ligt er nog helemaal niets vast anders dan dat we waarschijnlijk in juni 2016 die kant op willen. Om een idee te krijgen van de mogelijkheden ben ik een kaartje gaan maken in Google Maps waarop ik alle interessante plaatsen voor mezelf markeer. Daarna heb ik de mensen hier op het forum gevraagd of ze interessante aanvullingen hebben.
Het resultaat is een kaartje met 81 suggesties. Dit is de link naar het interactieve kaartje.
Ik moet er wel bij zeggen dat het kaartje veel meer bevat dan alleen maar mooie plekjes. Wij willen ook typisch Amerikaanse dingen doen, meemaken en beleven, zoals een sportwedstrijd, factory tour, goud zoeken, muscle car racen etc. Hopelijk heb je iets aan mijn uitzoekwerk. Alle rode markers heb ik zelf bij elkaar gezocht, de anders gekleurde markers zijn geadviseerd door mede forumleden. Mocht je zelf nog dingen missen in mijn kaartje, laat het me dan even weten. Ik heb nu een topic over dit onderwerp op http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 16&t=61194.
Succes met plannen,
Iwan
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik was midden Mei 2013 in Yellowstone. Ik vond het geweldig. Niet overal enorme drukte die je in de zomermaanden hebt. Maar idd nog afgesloten wegen, oa de dunraven pass en beartooth hwy. Al kon je de laatste wel een stuk op rijden met aan beide kanten muren van sneeuw. Maar vergis je niet dat er ook diverse zaken opgeknapt worden op dat moment en je misschien niet overal kunt parkeren. Ook de meren waren toen ik er was nog voor een groot deel bevroren. Heel apart. Ik had met 2 volle dagen en zeg 3/4e dag vanuit Grand Teton eigenlijk nog tijd tekort.
-
Kdeleus
- Amerika-ontdekker
Hi Iwan,Iwan & Evelien schreef:Hi Katrien,
Succes met plannen,
Iwan
Ik had net hetzelfde in gedachten maar ben met beide voeten op de grond gezet. Het is totaal niet haalbaar om dit te doen op 20dagen.
Wij gaan dus enkel het bovenste stukje doen. Seattle, Oregon, Idaho, Wyoming, Montana, Seattle.
Jammer want Utah is zo'n mooie streek, maar dat zal dan voor een volgende keer zijn.
Groetjes
Katrien
- Iwan & Evelien
- Amerikafan
Hahaha......!Kdeleus schreef:Het is totaal niet haalbaar om dit te doen op 20dagen.
Katrien, ik hoop dat ik je niet de indruk heb gegeven om dit allemaal in één vakantie te proppen. Tenminste, niet een vakantie van drie weken. Mijn doel was om zoveel mogelijk mooie en leuke dingen bij elkaar te zoeken zodat je voor jezelf een reis kan samenstellen die het best bij je past. Zelf zou ik graag meer doen dan alleen maar drie weken natuur bezichtigen, want ik wil ook wat Amerikaanse cultuur beleven en wat gekke dingen doen en zien.
De kaart bevat inmiddels al 120+ items, dus er is vast wel een leuke route uit te stippelen die bij jullie wensen past. Ben benieuwd wat het gaat worden. Ga je dat hier nog vermelden, want nu ben ik wel extra nieuwsgierig geworden.
Veel succes met plannen,
Iwan
-
Kdeleus
- Amerika-ontdekker
Hoi
Ik mag zeggen dat er hele leuke dingen tussen staan.
Er is zoveel moois dat het moeilijk kiezen is.. ik had enorm veel in google gezet en hoopte om zoveel mogelijk te doen, maar het lijkt me toch beter om het te splitsen in 2 reizen. Dubbel plezier zeg maar.
Bedankt voor je link van google maps, ik heb er wel leuke ideeën uitgehaald. Ook wij willen er de sfeer opsnuiven, dan denk ik aan rodeo's, plaatselijke marktjes ed.. vooral niet al te toeristisch.
Eens ik rond ben met mijn planning zal ik vermelden.
Groetjes
Katrien
Ik mag zeggen dat er hele leuke dingen tussen staan.
Er is zoveel moois dat het moeilijk kiezen is.. ik had enorm veel in google gezet en hoopte om zoveel mogelijk te doen, maar het lijkt me toch beter om het te splitsen in 2 reizen. Dubbel plezier zeg maar.
Bedankt voor je link van google maps, ik heb er wel leuke ideeën uitgehaald. Ook wij willen er de sfeer opsnuiven, dan denk ik aan rodeo's, plaatselijke marktjes ed.. vooral niet al te toeristisch.
Eens ik rond ben met mijn planning zal ik vermelden.
Groetjes
Katrien
- Iwan & Evelien
- Amerikafan
Ja, die rodeo hebben wij er ook op staan. Daarnaast wil ik wel eens in zo'n hot spring liggen en lijkt het me gaaf om op een "claim" een keer naar goud te zoeken. Mijn vader ziet zo'n rondleiding door de Buck Knife fabriek wel zitten, en als fotograaf wil ik zeker de walvissen en bald eagles fotograferen.Kdeleus schreef:Bedankt voor je link van google maps, ik heb er wel leuke ideeën uitgehaald. Ook wij willen er de sfeer opsnuiven, dan denk ik aan rodeo's, plaatselijke marktjes ed.. vooral niet al te toeristisch.
Want 21 dagen lang alleen maar bergen, bomen en watervallen kijken, dat lijkt ons niks.
Cheers,
Iwan
-
Kdeleus
- Amerika-ontdekker
Wij hebben vorig jaar (Cocoa Beach) een plaatselijke fair bezocht, dat was geweldig! Bingo in de sporthal van de School, kermis ter voordele van een vereniging. Heel leuk om mee te maken. In 2012 (Utah) een 'garage sale' met rommelmarkt, standjes met fresh homemade limonade, curly fries ed.. echt tof!
Goud zoeken willen we ook doen, een resto bezoeken waar je mega hamburgers/stuk vlees kan eten (wall of fame of shame) moet ook de moeite zijn.
Ik heb nog enkele maanden de tijd om er een Topreis van te maken.
Wanneer plannen jullie om te gaan?
Groetjes
Goud zoeken willen we ook doen, een resto bezoeken waar je mega hamburgers/stuk vlees kan eten (wall of fame of shame) moet ook de moeite zijn.
Ik heb nog enkele maanden de tijd om er een Topreis van te maken.
Wanneer plannen jullie om te gaan?
Groetjes
Laatst gewijzigd door markro op 21 sep 2015, 06:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd; het is niet nodig om een direct bovenstaand bericht te quoten.
Reden: Quote verwijderd; het is niet nodig om een direct bovenstaand bericht te quoten.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij zijn al een aantal keren naar een Country Fair geweest, waar de kinderen van vrienden dan hun koeien showen. Een wereld apart, waarin duizenden dollars verdiende kunnen worden ten behoeve van hun studie. Als je per staat googlet op 'State Fair' of 'Country Fair' en 'calender' kom je een heel eind.
- Iwan & Evelien
- Amerikafan
Hi Katrien en de Nieuwenoordjes,
Wat een leuk idee van die Fair en de Garage Sale. Dat lijken me inderdaad van die evenementen waar je "het typische Amerikaanse leven" beleeft. Daar ga ik zelf ook eens op zoeken.
De datum voor onze reis staat nog niet vast, maar we mikken op juni. Dan zijn het de langste dagen van het jaar en heb je ook tijdens de verplaatsingen in de avond uren nog van alles te zien om je heen. De temperaturen zijn dan meestal al aangenaam, en zeker niet te heet.
Hadden jullie gezien dat je mijn Google-kaart met alle 130 items kunt kopiëren en aanpassen voor eigen gebruik ? Ik ga er zo ook de handleiding bij zetten om de gekozen punten van de kaart eenvoudig naar je TomTom over te zetten. Binnen één minuut kun je dan met je TomTom naar alle punten op je kaart navigeren. Als je naar deze link navigeert dan staan de berichten gelijk boven aan de pagina: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 4&start=57
Groetjes,
Iwan
Wat een leuk idee van die Fair en de Garage Sale. Dat lijken me inderdaad van die evenementen waar je "het typische Amerikaanse leven" beleeft. Daar ga ik zelf ook eens op zoeken.
De datum voor onze reis staat nog niet vast, maar we mikken op juni. Dan zijn het de langste dagen van het jaar en heb je ook tijdens de verplaatsingen in de avond uren nog van alles te zien om je heen. De temperaturen zijn dan meestal al aangenaam, en zeker niet te heet.
Hadden jullie gezien dat je mijn Google-kaart met alle 130 items kunt kopiëren en aanpassen voor eigen gebruik ? Ik ga er zo ook de handleiding bij zetten om de gekozen punten van de kaart eenvoudig naar je TomTom over te zetten. Binnen één minuut kun je dan met je TomTom naar alle punten op je kaart navigeren. Als je naar deze link navigeert dan staan de berichten gelijk boven aan de pagina: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 4&start=57
Groetjes,
Iwan
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
Jawel, ik had je kaart (heb er zelf ook al een gemaakt naar aanleiding van jouw voorbeeld!) al gezien en ja, we gaan hem ook in de TomTom zetten. Eerst inderdaad ook nog even de kaart van Amerika downloaden, SD kaartje ligt klaar. In onze oude TomTom zat die trouwens standaard, maar die ligt als reserve in Nederland.
-
Kdeleus
- Amerika-ontdekker
Ik had er geen idee van dat je het kon kopiëren. Heb zelf een mapje aangemaakt. Ook wel handig om te weten dat ik dat allemaal kan overzetten op een gps. Super handig!
Een country fair ga in ook eens opzoeken.
Bedankt voor de tips!
Groetjes
Een country fair ga in ook eens opzoeken.
Bedankt voor de tips!
Groetjes
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je erg gek bent van Utah ed zou ik serieus overwegen om op Denver in en uit te vliegen dat scheelt je zoveel kilometers en dagen rijden waar je veel Interstates neemt vanwege sneeuwkansen wellicht.
Koop of leen ergens het boek Photographing the Southwest Volume 1 (ja dan zit je niet in North West) door Martres. Er staan niet alleen fotografie tips in maar ook wandelingen die leuk zijn met indicatie van moeilijkheid enzo.
Die wellicht niet echt The Wave zijn maar wel erg mooi. Zoek ook eens op de site van http://www.ontdek-amerika.nl zij hebben veel mooie plekken zowel in Utah als de staten eromheen bezocht. Met kinderen zou ik je Great Sand Dunes np aanraden. Kinderen kunnen we naar harte lust spelen in het zand en naar beneden glijden op een stuk karton (meenemen uit supermarkt) en er zitten veel hertjes zowel op de camping als bij het hotel.Het is geweldig om op de hoge duinen te klimmen in de late middag. En in het voorjaar stroom er ook een riviertje door... water en zand.... Dan kun je ook Colorado Springs bezoeken waar van alles te doen is. Pikes Peak met Cog Railway. Great Sand Dunes ligt ruim onder Denver. Met Seattle in je pakket lukt dat niet denk ik.
zie onze 2012 reis (hieronder de link)
Koop of leen ergens het boek Photographing the Southwest Volume 1 (ja dan zit je niet in North West) door Martres. Er staan niet alleen fotografie tips in maar ook wandelingen die leuk zijn met indicatie van moeilijkheid enzo.
Die wellicht niet echt The Wave zijn maar wel erg mooi. Zoek ook eens op de site van http://www.ontdek-amerika.nl zij hebben veel mooie plekken zowel in Utah als de staten eromheen bezocht. Met kinderen zou ik je Great Sand Dunes np aanraden. Kinderen kunnen we naar harte lust spelen in het zand en naar beneden glijden op een stuk karton (meenemen uit supermarkt) en er zitten veel hertjes zowel op de camping als bij het hotel.Het is geweldig om op de hoge duinen te klimmen in de late middag. En in het voorjaar stroom er ook een riviertje door... water en zand.... Dan kun je ook Colorado Springs bezoeken waar van alles te doen is. Pikes Peak met Cog Railway. Great Sand Dunes ligt ruim onder Denver. Met Seattle in je pakket lukt dat niet denk ik.
zie onze 2012 reis (hieronder de link)
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
-
Kdeleus
- Amerika-ontdekker
Dank je wel voor je bericht.
We gaan ons toch wagen aan de Noord-West kant..
Utah zal voor een volgende vakantie zijn.
We gaan ons toch wagen aan de Noord-West kant..
Utah zal voor een volgende vakantie zijn.
Laatst gewijzigd door PSVwally op 14 okt 2015, 12:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, het hele bovenstaande bericht hoeft niet gequote te worden. Lees aub de forumregels
Reden: quote verwijderd, het hele bovenstaande bericht hoeft niet gequote te worden. Lees aub de forumregels
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 4098 Weergaves
-
Laatste bericht door Bravy
-
- 7 Reacties