Schade door Idalia in Georgia?

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
jootjekadootje
Amerika-ontdekker
Berichten: 21
Lid geworden op: 20 mar 2015, 17:34
Aantal x V.S. bezocht: 3

Schade door Idalia in Georgia?

Bericht door jootjekadootje »

Hallo allemaal, we hebben voor in december een camping geboekt in het zuiden van Georgia.
Op dit moment is de camping gesloten en nemen ze geen boekingen aan i.v.m. schade door Idalia.
Ik wil ze eigenlijk liever niet lastig vallen met de vraag hoe groot de schade is en hoe lang ze verwachten bezig te zijn met het herstel.
Is er iemand in de buurt van Valdosta ( of geweest de afgelopen dagen) die me kan vertellen of ik redelijker wijs kan verwachten hier in de kerstvakantie weer te kunnen kamperen?
Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
BonnyR
Amerika-expert
Berichten: 1632
Lid geworden op: 31 jan 2015, 15:34
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Schade door Idalia in Georgia?

Bericht door BonnyR »

Ik denk.toch dat de enige, die daar echt zicht op heeft de camping zelf is. Ik zou ze gewoon een berichtje sturen, sterkte wensen met de herstelwerkzaamheden en vragen of als ze zicht hebben op het herstel je graag een update ontvangt ivm je reservering.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
kastelke
Amerika-expert
Berichten: 18758
Lid geworden op: 02 feb 2005, 08:56
Locatie: Oakville, Ontario
Contacteer:

Re: Schade door Idalia in Georgia?

Bericht door kastelke »

Ik begrijp dat je misschien zelf een beetje ongeduldig bent, dat je wilt weten of je je plannen moet wijzigen of niet. Maar als je ze nu niet lastig wilt vallen, wat waarschijnlijk best is, dan kan je misschien een week of 2-3 wachten, aangezien je pas in December gaat reizen.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
jootjekadootje
Amerika-ontdekker
Berichten: 21
Lid geworden op: 20 mar 2015, 17:34
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Schade door Idalia in Georgia?

Bericht door jootjekadootje »

Ik zie net dat de camping de melding van hun site heeft afgehaald en reserveren is nu ook weer mogelijk. :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer