Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Steden die je niet mag missen in het Zuiden?

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
Suzanne85
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Steden die je niet mag missen in het Zuiden?

Bericht door Suzanne85 »

Hoi hoi allemaal

sinds mijn reis naar Amerika afgelopen zomer ben ik verliefd geraakt op het land =). Daarom ben ik al weer een vakantie aan het plannen voor aankomende zomer.

Ik zal in principe de meeste tijd bij een vriendin logeren in Mobile, Alabama. Vanuit daar gaan we samen een dagje New Orleans doen , en gaan we naar Atlanta een andere vriendin opzoeken.

Nu wil ook een paar daagjes lekker in mijn eentje ergens heen. Ik ga sowieso naar Memphis, graceland. Dat moet ik gewoon gezien hebben :). Ik ben van plan om eerst met de greyhound naar jackson te reizen, en dan vanaf jackson met amtrak naar memphis. (10 uur in een greyhoundbus lijkt me niet wat.

Maar omdat ik ook wel wat meer wil zien vraag ik mij af jullie nog leuke kleine of grote plaatsen/bezienswaardigheden weten in de buurt van Memphis. Het gaat dan vooraal om de terugreis van Memphis naar Mobile. Little Rock lijkt me ook wel een mooie stad, maar liggen er nog leuke steden op de reis van little rock / memphis richting Mobile?!

ik hoor het graag!

liefs,
Suzanne
Texas Boy
Amerika-expert

Re: Steden die je niet mag missen in het Zuiden?

Bericht door Texas Boy »

Suzanne85 schreef:Hoi hoi allemaal

sinds mijn reis naar Amerika afgelopen zomer ben ik verliefd geraakt op het land =). Daarom ben ik al weer een vakantie aan het plannen voor aankomende zomer.

Ik zal in principe de meeste tijd bij een vriendin logeren in Mobile, Alabama. Vanuit daar gaan we samen een dagje New Orleans doen , en gaan we naar Atlanta een andere vriendin opzoeken.

Nu wil ook een paar daagjes lekker in mijn eentje ergens heen. Ik ga sowieso naar Memphis, graceland. Dat moet ik gewoon gezien hebben :). Ik ben van plan om eerst met de greyhound naar jackson te reizen, en dan vanaf jackson met amtrak naar memphis. (10 uur in een greyhoundbus lijkt me niet wat.

Maar omdat ik ook wel wat meer wil zien vraag ik mij af jullie nog leuke kleine of grote plaatsen/bezienswaardigheden weten in de buurt van Memphis. Het gaat dan vooraal om de terugreis van Memphis naar Mobile. Little Rock lijkt me ook wel een mooie stad, maar liggen er nog leuke steden op de reis van little rock / memphis richting Mobile?!

ik hoor het graag!

liefs,
Suzanne
Ben benieuwd hoe New Orleans bevalt, je hoort tegenwoordig alleen van die ellendeverhalen, ben er zelf een paar jaar geleden tijdens Mardi Gras geweest, gave stad. Veel plezier
Pete99
Amerikafan

Bericht door Pete99 »

Misschien langs de Mississippi afzakken richting New Orleans, dat moet wel een heel mooi stuk zijn. Ik ken alleen het stuk van Natchez naar Baton Rouge en dat is in ieder geval mooi!

Of anders naar Nashville, dat is ook een leuke stad. Leuker dan Memphis vind ik zelf! Of via Tupelo, de geboorteplaats van Elvis?!?
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Vicksburg en Natchez mag je eigenlijk ook niet overslaan.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Suzanne85
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Suzanne85 »

Heej dankjewel!
Ik zal ze is even opzoeken, en kijken of het mij leukt lijkt of niet :)
Gast

Bericht door Gast »

Vergeet ook de oostkust niet, Savannah en Charleston.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Je zou naar Branson Missouri kunnen gaan (5 uur van Memphis) en vandaar naar little rock (3 uur), hot springs AR en dan verder naar beneden
Lewisweathers89
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Lewisweathers89 »

En the A-town natuurlijk 8)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer