Weekje vanaf Atlanta incl SM-NP

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
mvangils27
Amerikafan
Berichten: 228
Lid geworden op: 09 feb 2010, 14:16
Contacteer:

Weekje vanaf Atlanta incl SM-NP

Bericht door mvangils27 »

Hai allemaal,

eindelijk is het weer tijd om richting de VS te gaan. Eind april hebben we een weekje vrij en willen we met onze kinderen van 10&13 naar de VS.
In de eerste instantie zou het een dag of 5 NYC zijn, maar het liefst ontdek ik eens een deel waar ik nog niet eerder geweest ben. De mooiste herinneringen hebben we aan SF, Yosemite en de Canyons (Grand, Bryce, Antelope). Ik kijk nu in de richting van de GSM en wil jullie hulp vragen om vorm te geven aan een week in die omgeving zonder veel te hoeven verplaatsen. So please shoot :D ..
1999 Zuidwest USA rondreis
2008 Florida rondreis
2010 Zuidwest USA rondreis Http://www.lingetjes-at-westusa.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 West Canada en USA Http://www.lingetjesatcanadaandusa.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7754
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Weekje vanaf Atlanta incl SM-NP

Bericht door mtl »

Mooi plan. Maar wat zijn jullie interesses zoal? Natuur? Steden? Hebben jullie zelf al gekeken wat er te doen is in en rond Atlanta?
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Weekje vanaf Atlanta incl SM-NP

Bericht door harryh »

@mvangils27 Wij hebben intussen meer dan 35 staten gedaan en ik moet zeggen dat wij de GSM een van de minste NPs vonden. En Atlanta is ook niet zo bijzonder. Ik zou een andere bestemming zoeken voor die 5 dagen. Waarom niet de kust van SC bv Charleston, of Florida of andere delen van het zuid westen, bv Moab? Mijn kinderen vonden trouwens Washington DC geweldig, is dat geen optie voor een stedentrip?
Marielleh
Amerikafan
Berichten: 210
Lid geworden op: 19 aug 2018, 05:11
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Weekje vanaf Atlanta incl SM-NP

Bericht door Marielleh »

Idd, waar denk je zelf aan en wat zoek je?
Wellicht kun je wat ideeën halen uit ons blog. Wij waren ook in de omgeving Atlanta en GSM.
Ik deel Harry’s visie niet maar dat is ook een kwestie van smaak, zo veel mensen, zo veel meningen. Voor kids vond ik Atlanta juist erg leuke dingen te bieden hebben.
www.hamakyreis.wordpress.com

2000 Jaar au pair in CT en een trip van NY via Florida en het zuiden naar LA
2002 Noordoost VS Zuidoost Canada
2019 Zuidoosten
2020 ̶F̶l̶o̶r̶i̶d̶a̶
mvangils27
Amerikafan
Berichten: 228
Lid geworden op: 09 feb 2010, 14:16
Contacteer:

Re: Weekje vanaf Atlanta incl SM-NP

Bericht door mvangils27 »

Ik heb inderdaad al een vooronderzoek gedaan.. Ik koos voor de GSM omdat we allemaal de andere parken fantastisch vonden qua natuur. Al was ik ook wel een beetje bang dat GSM het niet zou halen bij de rest.
Vorig jaar zomer zouden we Atlanta-memphis-nashville- Chattanooga-GSM-Charleston-Savannah doen, maar toen kwam er iets met een C tussen.. In Mei hebben we niet zoveel dagen de tijd dus dacht ik; een weekje Yosemite zou ik ook fantastisch vinden dus waarom niet een weekje GMS.

Een combi NY-Wash zat ook in mijn achterhoofd en na jullie berichten (waarvoor dank) komt dat weer naar voren :D . En dan met de train heen en terug denk ik? Nog goede tips voor een account in washington als we er dan 2 nachten verblijven?

Groetjes :thumbup:
1999 Zuidwest USA rondreis
2008 Florida rondreis
2010 Zuidwest USA rondreis Http://www.lingetjes-at-westusa.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 West Canada en USA Http://www.lingetjesatcanadaandusa.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer