Reis Bryan K: rondreis Miami - Miami.

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
Bryan K
Amerika-ontdekker
Berichten: 63
Lid geworden op: 30 jul 2019, 10:32
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Miami

Reis Bryan K: rondreis Miami - Miami.

Bericht door Bryan K »

Dag allemaal,

Ik roep graag om jullie hulp. Ik heb het volgende reisplan samengesteld maar ik zit met één plek waar ik niet lekker uitkom. Misschien hebben jullie een goed idee.

Miami - St augustine
St augustine - Charleston
Charleston - Asheville
Asheville - Atlanta
Atlanta - ??
?? - (Tampa?)
(Tampa?) - Miami

We zullen meer dagen besteden overal. Dit is slechts de plekken die we willen bezoeken. We willen niet meer dan 4 uur per dag rijden, maar zitten een beetje klem met hoe we via een andere weg dan dat we al hebben gereden terug komen in Miami vanaf Atlanta.
Katja
Amerika-expert
Berichten: 3080
Lid geworden op: 18 apr 2009, 12:32
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Rondreis Miami - Miami

Bericht door Katja »

Ik zou overwegen om vanaf Miami eerst naar Tampa te rijden en dan St. Augustine.
Vanaf Atlanta misschien naar Savannah? Dan dan door naar Orlando en vanuit Orlando weer terugvliegen?
Gebruikersavatar
jojostravelusa
Amerika-expert
Berichten: 2153
Lid geworden op: 12 mar 2014, 12:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Reis Bryan K: rondreis Miami - Miami.

Bericht door jojostravelusa »

Je kunt van Atlanta naar Thomasville, Georgia en daar naar de Pebble Hill Plantation en de Big Oak en Big Oak Cam. Dan naar Tallahassee naar de 2 capitoolgebouwen en naar de Florida State University. Evt. een omweg via Tate's Hell State Forest. Van daaruit, of als je dit overslaat vanuit Tallahassee, naar Orlando. Het het niet heel veel in prijs scheelt, dan zou ik niet weer terugrijden naar Miami, maar vanuit Orlando terugvliegen.
Bryan K
Amerika-ontdekker
Berichten: 63
Lid geworden op: 30 jul 2019, 10:32
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Miami

Re: Reis Bryan K: rondreis Miami - Miami.

Bericht door Bryan K »

Top! Klinkt al beter dan ik zelf had gedacht. Dan de volgende update en graag jullie aanvullingen/ dingen die ik absoluut moet zien.

Ik hoef trouwens niet heen en weer te vliegen :D. Ben al in Miami! Echter heb ik bij lange na niet de kennis over de prachtige plekken die Amerika te bieden heeft.

Sept 19
Miami - St Augustine

Sept 20
St Augustine - Charleston

City market Charleston
Middleton Place

Sept 21
Charleston - Asheville

Sept 22
Asheville - Atlanta

Sept 23
Atlanta - Tallahassee

Pebble Hill Plantation
The big oak

Sept 24
Tallahassee - Tampa

Sept 28
Tampa - Miami

3 Dagen extra te besteden (25,26 en 27). Waar kunnen we die het beste besteden en als jullie deze plekken zien, wat kunnen we dan echt niet missen? Miami kennen we door en door en ook de everglades kennen we goed echter de andere plekken nauwelijks.
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis Bryan K: rondreis Miami - Miami.

Bericht door IngridZw »

Als je op 21 sept naar Asheville rijdt zou ik meer tijd besteden voor Great Smokey Mountains NP. Je zit er dan immers dichtbij. Wij hadden hiervoor 2 overnachtingen in Gatlinburg. Dit is een prima uitvalsbasis voor het park en ook een leuk stadje. Cherokee waar je langs komt vanuit Asheville is ook leuk voor een tussenstop en vandaaruit rijdt je via een mooie route het park binnen.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Gast

Re: Reis Bryan K: rondreis Miami - Miami.

Bericht door Gast »

Sla je Savannah en de kust daar bewust over?
Bryan K
Amerika-ontdekker
Berichten: 63
Lid geworden op: 30 jul 2019, 10:32
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Miami

Re: Reis Bryan K: rondreis Miami - Miami.

Bericht door Bryan K »

Oké naar aanleiding van jullie reacties is het schema aangepast en ziet er nu als volgt uit:

19 sept Miami - Augustine
20 sept Augustine - Savannah
21 sept Savannah - Charleston
22 sept Charleston - GSM
23 sept GSM
24 sept GSM
25 sept GSM - Atlanta
26 sept Atlanta - Tallahassee
27 sept Tallahassee - Tampa
28 sept Tampa - Miami

Als jullie tips hebben mbt bezienswaardigheden, restaurants, oid hoor ik het graag. Natuurlijk speur ik het forum ook al af voor deze zaken!
Bryan K
Amerika-ontdekker
Berichten: 63
Lid geworden op: 30 jul 2019, 10:32
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Miami

Re: Reis Bryan K: rondreis Miami - Miami.

Bericht door Bryan K »

Vraagje!

We zijn aan het nadenken om een plantage te bezoeken. Maar we weten niet meteen welke het beste is.

We twijfelen op dit moment aan middleton place of bloone hall. Iemand ervaring met deze twee en kan me de voor/nadelen uitleggen van de 2?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer