Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Rondreis Scotlandyard November 10 dagen
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Rondreis Scotlandyard November 10 dagen
Goedemiddag allemaal,
Onverwachts hebben we nog 10 dagen vakantie in November. 31/10- 10/11.
We zijn al eerder in deze periode naar de usa geweest.
1 x new york
1 x westkust
1 x Florida
We houden van wandelen, natuur, sportieve activiteiten, beetje cultuur.
Nu dacht ik eerst om terug naar de west kust te gaan, Yosemite hebben we nog niet bezocht en ook San Diego, maar de afstanden en de korter reisperiode is toch niet ideaal. In Florida hebben we ook een hele leuke vakantie gehad met nog bikini weer in het Zuiden van de staat.
Nu was mijn oog gevallen op regio New Orleans, maar de meeste rondreizen gaan richting het Noorden en of zijn langer.
New Orleans spreekt ons aan, ook een kayaktocht/ swamp tour + 1 plantage ( oak alley?), het vliegdeck schip in mobile, eventueel Naval air station.
Heeft er iemand ervaring met deze regio in November?
Nog leuke andere plekken in die regio qua natuur?
Alvast bedankt!!
Onverwachts hebben we nog 10 dagen vakantie in November. 31/10- 10/11.
We zijn al eerder in deze periode naar de usa geweest.
1 x new york
1 x westkust
1 x Florida
We houden van wandelen, natuur, sportieve activiteiten, beetje cultuur.
Nu dacht ik eerst om terug naar de west kust te gaan, Yosemite hebben we nog niet bezocht en ook San Diego, maar de afstanden en de korter reisperiode is toch niet ideaal. In Florida hebben we ook een hele leuke vakantie gehad met nog bikini weer in het Zuiden van de staat.
Nu was mijn oog gevallen op regio New Orleans, maar de meeste rondreizen gaan richting het Noorden en of zijn langer.
New Orleans spreekt ons aan, ook een kayaktocht/ swamp tour + 1 plantage ( oak alley?), het vliegdeck schip in mobile, eventueel Naval air station.
Heeft er iemand ervaring met deze regio in November?
Nog leuke andere plekken in die regio qua natuur?
Alvast bedankt!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 1332 Weergaves
-
Laatste bericht door Robbie&Irene
-