Tips voor klein rondje in de Appalachians vanuit noordelijk VA/DC?

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Tips voor klein rondje in de Appalachians vanuit noordelijk VA/DC?

Bericht door roelb »

Hoi allemaal,

Laat ik eens wat hulp vragen: volgende week (vanaf zondag) hebben we ongeveer een week de tijd voor een klein rondje vanuit DC. Ik heb in ieder geval een dag of 2 à 3 rond Shenandoah gepland. Old rag naar boven op een dag, nog wat kleinere hikes op de andere dagen. Dat park ken ik verder wel en ik wil er ook niet meer dan die 2 tot 2,5 dagen zijn.

Maar verder hebben we nog niets gepland en ben eigenlijk een beetje op zoek naar goede ideeën om die week vol te maken. Moet uiteindelijk weer in de buurt van DC uitkomen op zondag de 5e. Tripje richting Great Smoky Mountain NP wellicht? Of is er misschien dichterbij nog wat interessants?
We zoeken met name mooie natuur en een beetje uitdagende hikes. De mogelijkheid om black bear te spotten is wat ons betreft een pre ;-). Ergens wat Bourbon proeven ook, althans voor mijzelf.
Gast

Re: Tips voor klein rondje in de appalachians vanuit noordelijk VA/DC?

Bericht door Gast »

Wij zijn ooit per toeval door het MONONGAHELA NATIONAL FOREST gereden...prachtig gebied, met name rond het plaatsje Snowshoe.

Je kunt hier niet alleen goed hiken en geo-cachen maar ook off-road rijden met Polaris 4x4 karretjes...dat was geweldig.

https://www.snowshoemtn.com/

Ook het gebied rond Spruce Knob is de moeite waard.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer