Over iets meer dan 2 weken vertrekken wij voor 30 dagen naar amerika.
Dit is onze 3de grote reis door amerika, dus we hebben The Big Trip 1.0 en 2.0 al gehad (Florida/CA-NV-AZ).
Dit is wat we tot nu toe een beetje als planning hebben:
Dag 1: Aankomst Atlanta (14:10)
Dag 2: Atlanta
Dag 3: Atlanta
Dag 4: Reserve/reisdag
Dag 5: Nashville
Dag 6: Reserve/reisdag
Dag 7: Memphis
Dag 8: Memphis
Dag 9: Birmingham
Dag 10: Biloxi
Dag 11: New Orleans
Dag 12: New Orleans
Dag 13: New Orleans
Dag 14: New Orleans
Dag 15: Natchez
Dag 16: Dallas
Dag 17: Dallas
Dag 18: Fort Worth
Dag 19: Reserve/reisdag
Dag 20: Austin
Dag 21: San Antonio
Dag 22: San Antonio
Dag 23: Reserve/reisdag
Dag 24: Houston
Dag 25: Houston
Dag 26: Vliegen naar NY (10:45 aankomst)
Dag 27: New York
Dag 28: New York
Dag 29: New York
Dag 30: New York ( vertrek 21:35 naar AMS)
Hele lijst als ik het zo overtik. haha.
Wat ons idee is bij deze reis is dat wel vrij gaan reizen, we hebben een auto gehuurd, we hebben het eerste en het laatste hotel geboekt en verder zien we wel waar we uit gaan komen. Vorige reis hadden we elk hotel geplant, maar daardoor waren we op sommige plekken te kort en andere plekken wisten we niet wat we moesten doen met onze tijd.
We zijn niet echt natuur mensen, houden van city trippen en bezoeken graag van alles, behalve musea.(tenzij auto)
We houden van Amerikaanse auto's, hoop nog ergens een mooie meeting te vinden, of een mooi museum.
We gaan in Atlanta dus ook zeker naar CNN en Coca Cola,
In Memphis willen we Sun Studio, naar Grace land, lijkt me geweldig.
uiteraard naar Jack Daniels in Tennessee.
Nachtje in Hard Rock Hotel in Biloxi om lekker bij te komen en een kaatje te leggen aan de tafels.
Dan hebben we nog New Orleans en Texas, wouw, ik heb er zin in.
Omdat New York voor ons de ultieme City Trip is hebben we die er nog even aan vast geplakt voor een paar dagen,
hier zijn we al een aantal keer eerder geweest en willen ons nu vooral richten om alles behalve Manhatten.
Nou ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik heb net al een deel van dit topic van EvelienK gelezen, mooie tips allemaal, leuk!