Reis ajmschoenmaker: advies route zuidelijke staten.

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
ajmschoenmaker
Amerika-ontdekker
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 okt 2018, 14:27
Aantal x V.S. bezocht: 4

Reis ajmschoenmaker: advies route zuidelijke staten.

Bericht door ajmschoenmaker »

Hallo allemaal,

Na 3 eerdere reizen in Amerika willen we nu graag wat van de muzieksteden zien, en zoeken een leuke combinatie van stad en natuur. We hebben twee meiden van dan 17 en 14 mee, dus voor hen (en voor onszelf) willen we niet alleen maar kilometers maken en hebben we Charleston en Savannah al geschrapt.

Tot nu toe heb ik bedacht:
dag 1 aankomst bv Atlanta
dag 2 + 3 Atlanta
dag 4 naar Gatlinburg (smokey mountains)
dag 5 Gatlinburg
dag 6 naar Chattanooga (1 nacht voldoende of 2 inplannen?)
dag 7 Chattanooga
dag 8 naar Nashville
dag 9 Nashville
dag 10 naar Memphis
dag 11 Memphis
dag 12 naar Vicksburg
dag 13 naar Natchez
dag 14 naar New Orléans
dag 15 New Orléans
dag 16 naar Pensacola of ergens anders aan de kust
dag 17 Pensacola
dag 18 richting Atlanta. Onderweg overnachten? Zo ja waar? Of overnachten bij luchthaven Atlanta?
dag 19 naar huis
Wat vinden jullie van het plan? Is er iets wat minder leuk is voor pubers of juist iets wat we missen? We willen 2,5e week ongeveer reizen en zien liever iets rustig aan als dat we van hot naar her reizen om alles maar te kunnen zien.
Komen de meiden in Nashville wel een tent binnen waar muziek wordt gespeeld gezien hun leeftijd? Ze zijn allebei dol op muziek en zouden dat natuurlijk geweldig vinden.....
Gast

Re: Advies route zuidelijke staten

Bericht door Gast »

Welke tijd van het jaar ga je?
winterpark
Amerikakenner
Berichten: 1219
Lid geworden op: 29 jan 2017, 23:16
Aantal x V.S. bezocht: 50

Re: Advies route zuidelijke staten

Bericht door winterpark »

Ik zou geen overnachting in Vicksburg plannen, Natchez vonden wij een stuk leuker. Bij Lake Martin hebben we een mooie swamp tour gemaakt, dat ligt tussen Natchez en New Orleans. Ik zou denk ik kiezen voor een nacht extra in Gatlinburg voor de GSM en een nacht minder in Chattanooga, of die nacht van Vicksburg daar gebruiken.
Pensacola vonden wij een mooie stad. Stuk vanaf de kust naar Atlanta hebben wij in 1x gereden, er is niet zoveel de moeite waard op dat stad.
ajmschoenmaker
Amerika-ontdekker
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 okt 2018, 14:27
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis ajmschoenmaker: advies route zuidelijke staten.

Bericht door ajmschoenmaker »

We gaan in juli of augustus, de hitte dus in..... helaas met schoolgaande kids niet anders maar in Florida hebben we daar ook geen last van gehad. Bedankt voor de tips!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer