Hotels vantevoren boeken of ter plekke?

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
De Eltinkjes
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 sep 2018, 19:01
Aantal x V.S. bezocht: 0

Hotels vantevoren boeken of ter plekke?

Bericht door De Eltinkjes »

Hallo,
Wij, gezin met twee tieners, gaan volgend jaar april-mei een tour doen; Orlando-Charleston-Nashville-Memphis-New Orleans en terug naar Orlando.
Wij zijn de details van de diverse tussenstops nog aan het uitwerken, en nu hoorde we dat je in Amerika in plaats van alles vantevoren boeken, ook door middel van coupons bij bijvoorbeeld tank stations of hotels je volgende slaap bestemming kunt regelen.
Dit zou dan met die coupons, we blijven toch hollanders...., een stuk goedkoper uitvallen. De meeste coupons geven rond de 25 % korting.
Heeft er hier iemand ervaring met deze manier van hotels boeken of iemand tips hierover??
Ruudzaan
Amerikafan
Berichten: 120
Lid geworden op: 13 aug 2018, 20:42
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Hotels vantevoren boeken of ter plekke?

Bericht door Ruudzaan »

Coupons die 25% korting geven, ben ik nog niet veel tegengekomen. Heb je wat voorbeelden?

Vele jaren geleden kreeg je nog van die boekjes met coupons als je de lokale en regionale VVV's bezocht. Maar dat is met internet allemaal niet meer aan de orde. Kortingen kun je nu vinden door via verschillende sites naar hotels te zoeken.
winterpark
Amerikakenner
Berichten: 1219
Lid geworden op: 29 jan 2017, 23:16
Aantal x V.S. bezocht: 50

Re: Hotels vantevoren boeken of ter plekke?

Bericht door winterpark »

Volgens mij is dat couponsysteem nogal nineties. Ik ken iig niemand die het nog gebruikt. Zeker met twee kinderen erbij zou ik alles gewoon van te voren boeken. Wel annuleerbaar, zodat je je plannen nog kunt wijzigen als dat moet.
Gebruikersavatar
tosca
Amerika-expert
Berichten: 3208
Lid geworden op: 01 feb 2010, 16:30

Re: Hotels vantevoren boeken of ter plekke?

Bericht door tosca »

Er zijn nog wel wat forumleden die dat doen hoor! Bij de staatsgrens boekjes halen en die coupons gebruiken, lijkt prima te werken.

Wij reizen sowieso altijd met geboekte hotels, het is maar net wat je voorkeur heeft. En soms ook in welke periode je reist, vakantieperiodes zullen drukker zijn dan buiten de vakantie.
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19591
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Hotels vantevoren boeken of ter plekke?

Bericht door PSVwally »

Soms liggen in wat lokale restaurantjes/eettentjes ook nog wel eens coupons. Ik kan me zo geen 25% kortingscoupons herinneren, maar vaak een aantal dollars korting op een hotelkamer of eettentje
Ruudzaan
Amerikafan
Berichten: 120
Lid geworden op: 13 aug 2018, 20:42
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Hotels vantevoren boeken of ter plekke?

Bericht door Ruudzaan »

Zojuist toch nog op een rest area in Virginia een couponboekje gevonden.
Snel even wat prijzen uit het boekje vergeleken met prijzen op Trivago.
Soms is de ene goedkoper, soms de andere.
Zal ook aan data liggen.
Meeste coupons gelden alleen bij walk-inn. Je kunt dus niet reserveren en dan met je coupon aankomen. Misschien dat ze het toch doen, dat weet je nooit. Bij special events doen ze niet aan coupon korting. In het weekenden soms een extra bedrag. Wel zie ik vaker dan niet 'gratis ontbijt' staan. Niet dat je dan je handen juichend in de lucht kunt gooien, maar een donut die je niet in de shop hoeft te kopen, is toch mooi meegenomen.

Denk dat je het risico misschien kan lopen om met een coupon een hotel binnen te lopen en te kijken of er een kamer beschikbaar is voor die gunstige prijs. Maar ik zou zeker van tevoren via sites kijken of je niet goedkoper uit bent online. Zeker als je de verschillende kortings-codes gebruikt.
Als je mobiel internet hebt, kun je altijd nog in de buurt kijken of er iets anders te vinden is.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer