Beste route 2019

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
theborgh
Amerikafan
Berichten: 261
Lid geworden op: 31 dec 2007, 15:44
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Axel (Zeeuws-Vlaanderen)
Contacteer:

Beste route 2019

Bericht door theborgh »

Plannen aan het maken voor 2019 heen 25 mei terug 14 Juni
Hopelijk hebben de forum bezoeker ook een idee.
Route met huurauto en hotel, motel, AirBnB.
Tips op route altijd welkom.
Welke route heeft de voor keur qua tijd van het jaar (mag persoonlijk zijn hoor :-);
1. Brussel - Washington - Blue Ridge Parkway - Nashville - Memphis - Chicago (vrienden) - Brussel
2. Brussel - Chicago (vrienden) - Memphis - Nashville - Blue Ridge Parkway - Washington - Brussel
3. Brussel - Washington - Blue Ridge Parkway - Nashville - Memphis - New Orleans - Houston - Brussel
4. Brussel - Houston - New Orleans - Memphis - Nashville - Blue Ridge Parkway - Washington - Brussel
Gebruikersavatar
jojostravelusa
Amerika-expert
Berichten: 2153
Lid geworden op: 12 mar 2014, 12:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Beste route 2019

Bericht door jojostravelusa »

Als ik jullie opties lees, dan denk ik dat je eerst moet bedenken of je bij de vrienden langs gaat of niet. Dat staat nl. aangegeven bij optie 1 en 2 en niet bij 3 en 4.
Omdat het allemaal nogal zuidelijk is en niet supervroeg in het seizoen, maakt niet zo heel veel uit qua weer. In het noorden is het niet meer te koud en in het zuiden nog niet overdreven heet.
Je kunt ook kijken wat het goedkoopst is om op te vliegen en daarop je keuze bepalen.
Ik weet niet hoe lang je in de verschillende steden wilt blijven. Kijk eens bij een aantal hotels of er verschil in prijs is aan het begin of aan het eind van je reis. Dan weet je al een beetje of je linksom of rechtsom moet gaan.
Ook kun je kijken of er langs de route evenementen zijn die je leuk zou vinden en dat meenemen in je keuze.

Ik denk dat ik, maar ik weet eerlijk gezegd niet goed waar ik dat op baseer, voor optie 4 zou gaan.

Succes met kiezen.
Rijko
Amerika-ontdekker
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 aug 2013, 23:48
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Beste route 2019

Bericht door Rijko »

Dat kun je toch alleen maar zelf beslissen?? Ik denk dat je je niet moet verlaten op de keuzes die anderen zouden maken. Alle 4 opties zijn in de praktijk te doen, het is maar wat je wilt. De USA is zo wie zo veel te groot en te divers om in een vakantie van 3-4 weken volledig te doen.

Zelf ben ik in 2013 na een rondreis in het zuid-westen met een binnenlandse vlucht (vanaf Salt Lake City) eerst naar Chicago gevlogen, en na een paar dagen stedentrip van daar terug naar Amsterdam. Een paar dagen Chicago is, in combinatie met bezoek aan vrienden, altijd interessant.

Bedenk wel dat als je de huurauto op een andere locatie inlevert dat dit extra geld kost.
Rijko

http://www.rijko.ebens.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer