Plantage bezoeken met peuter

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
IngridZw
Amerika-expert
Berichten: 1924
Lid geworden op: 14 jan 2015, 14:41
Aantal x V.S. bezocht: 4

Plantage bezoeken met peuter

Bericht door IngridZw »

Over 6 weken gaan we weer naar Amerika. Ditmaal starten we in New Orléans en eindigen we in Miami. Voor ons een compleet nieuw gebied maar we hebben er erg veel zin in. N.a.v. onze reis heb ik een aantal vragen:
Onderweg van New Orléans naar Natchez willen we uiteraard graag een plantage bezoeken. Onze voorkeur ging uit naar Whitney Plantation, maar van wat ik heb gelezen kan je deze alleen bezoeken met een gids en de tour schijnt vrij lang te zijn. Voor ons geen probleem, maar we hebben een peuter van amper 2 jaar bij ons. Wij vrezen dat hij tijdens de tour een stoorzender zal zijn omdat hij zich waarschijnlijk gaat vervelen. Dat is niet leuk voor de gids en de andere gasten. Wij zoeken daarom een plantage waarbij je vrijblijvend kan rondwandelen eventueel in combinatie met een korte tour met gids. Iemand een suggestie ?. (misschien Oak Alley Plantation?)

De laatste dagen verblijven we in zuid Florida. We willen daar graag 1 of meer State Parks bezoeken in de buurt van Key West/Key Largo en/of Miami etc. Welke kunnen jullie ons aanbevelen.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
Hard Rock Cafe.
Amerikafan
Berichten: 262
Lid geworden op: 26 jul 2017, 10:33
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Plantage bezoeken met peuter

Bericht door Hard Rock Cafe. »

Oak Alley is mooi om gewoon rond te wandelen, de slavenhuisjes te bekijken en vooral lekker koffie drinken. :thumbup:
Let vooral op de poezen zonder staart.
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4964
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Plantage bezoeken met peuter

Bericht door hemmie »

Wij deden lang geleden Houmas House een dag voor de 1e verjaardag van oudste, en afgelopen winter Evergreen met een 5-jarige. Beide was geen probleem, al is 2 jaar misschien ook wel net de lastigste leeftijd. Maar een korte tour kan wellicht best, daar zou je eens op kunnen zoeken. Zover ik me herinner was Houmas House niet heel lang, en buiten kon je gewoon vrij rondlopen. De tour bij Evergreen was wat langer, maar ook deels buiten, en daardoor wellicht ook wel te doen.
Terug in Texas!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer