Nederlanders in ATL

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
Juvenile
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 okt 2017, 20:18
Aantal x V.S. bezocht: 5

Nederlanders in ATL

Bericht door Juvenile »

Hallo mensen :P

Waar komen de Nederlanders in ATL samen?
Ik wil graag wat nieuwe mensen leren kennen van Nederland in America!

Ideeën of suggesties zijn welkom :thumbup:

Rico
Juvenile
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 okt 2017, 20:18
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Nederlanders in ATL

Bericht door Juvenile »

Bruh...
rickelodeon
Amerika-newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 nov 2017, 22:35
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Nederlanders in ATL

Bericht door rickelodeon »

Juvenile schreef:Hallo mensen :P

Waar komen de Nederlanders in ATL samen?
Ik wil graag wat nieuwe mensen leren kennen van Nederland in America!

Ideeën of suggesties zijn welkom :thumbup:

Rico
Met ATL bedoel je Atlanta?
Gebruikersavatar
Rudolfje
Amerikafan
Berichten: 399
Lid geworden op: 01 apr 2009, 19:40
Locatie: Roswell, GA

Re: Nederlanders in ATL

Bericht door Rudolfje »

Er wonen vrij veel Nederlanders in en rond Atlanta, er zijn een aantal geregelde samenkomsten waarvan ik weet en soms ook zelf deelneem.

Voor vrouwen is er een groep genaamd De Kletskoppen die maandelijks een evenement organiseren. Er is geloof ik een blog dat ze bijhouden.
Er is een Nederlandse club, de Atlanta Holland club die regelmatig evenementen organiseren. Google helpt je op weg.
Er voetballen een aantal 40+ nederlanders op maandagavond op terrein van Atlanta Silverbacks, teamnaam is Dutch United. Erg gezellig en aansluitend is er tijd voor een biertje.
Recent is een groep Nederlanders gestart met een maandelijkse borrel in Mac McGee in Roswell. Vaak een groep van 15 to 20 man/vrouw in deze gezellige Ierse pub. Komende vrijdag is er weer 1 gepland, start om 7 uur en meestal op bovenste verdieping.
Voor zakelijke bijeenkomsten is er de Nederlands Amerikaanse chamber waar regelmatig bijeenkomsten voor worden georganiseerd, dit is de website. http://www.naccse.org/
Er is een Nederlandse school, de Molenwiek waar een groot aantal leerlingen op zitten en die organiseren ook regelmatig evenementen zoals Sinterklaas en Koningsdag.
KnurfDutch
Amerika-ontdekker
Berichten: 95
Lid geworden op: 23 nov 2016, 19:02
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Nederlanders in ATL

Bericht door KnurfDutch »

Kan iemand mij vertellen in de regio Atlanta waar nu deze meetings plaatsvinden. Ik wil graag eens een drankje komen doen.

Thanks
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer