Reis sanne.eversdijk: ideeën? Camperreis november + baby.

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
dirkmuis
Amerikakenner
Berichten: 540
Lid geworden op: 26 mei 2009, 22:08
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Reis sanne.eversdijk: ideeën? Camperreis november + baby.

Bericht door dirkmuis »

Mocht je toch ooit reizen met een auto i.p.v. camper (dat hebben wij dus gedaan met onze toen 1 jaar oude baby) dan kun je ook een babyfoon meenemen die een bereik heeft van 3KM. Kost nog geen 50 euro. Wij hebben hier veel plezier van gehad. Dit zorgt ervoor dat je tijdens de middagslaap gewoon buiten kunt zitten en 's avonds in de lobby ofzo.
Nee, je kunt natuurlijk niet je kind op bed leggen en als een onverantwoorde ouder lekker uit eten gaan binnen een straal van 3km. Tenminste dat is mijn mening :D
Gebruikersavatar
sanne.eversdijk
Amerika-ontdekker
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 sep 2017, 22:17

Re: Reis sanne.eversdijk: ideeën? Camperreis november + baby.

Bericht door sanne.eversdijk »

Marcopstal schreef:Is het niet krap om een maxicosi op die achterbank te plaatsen ? Moet je de voorzetel hiervoor niet meer naar voren schuiven ?
Past makkelijk! Mijn man is 1,90 en kan zowel als chauffeur als als bijrijder heel comfortabel zitten.
De MaxiCosi staat achter de bijrijdersstoel en de twee zitplaatsen naast hem zijn opgeklapt voor de bagage. Mijn man en ik hebben beiden een GROTE koffer en daarnaast hebben we nog 2 handbagagekoffers voor o.a. de baby. Past allemaal in de "auto", dus in het campergedeelte hebben we geen extra dingen liggen. Er zit een kast in waar we onze kleding in hebben gedaan, zodat je niet telkens in de koffers hoeft te zijn. Dan is er ook nog een kastje voor je boodschappen.
Het is echt -in onze ogen- de perfecte oplossing!
dirkmuis schreef:Mocht je toch ooit reizen met een auto i.p.v. camper (dat hebben wij dus gedaan met onze toen 1 jaar oude baby) dan kun je ook een babyfoon meenemen die een bereik heeft van 3KM. Kost nog geen 50 euro. Wij hebben hier veel plezier van gehad. Dit zorgt ervoor dat je tijdens de middagslaap gewoon buiten kunt zitten en 's avonds in de lobby ofzo.
Nee, je kunt natuurlijk niet je kind op bed leggen en als een onverantwoorde ouder lekker uit eten gaan binnen een straal van 3km. Tenminste dat is mijn mening :D


Haha nou ik denk dat wij het nooit meer anders zullen doen dan met een camper. We hebben iedere dag momenten dat we tegen elkaar zeggen; "Je zou maar op een hotelkamer zitten..!" :roll:
Gisterenavond heerlijk bij een kampvuur buiten gezeten, onderweg overal even schoon kunnen plassen, al je eten en drinken gekoeld uit de koelkast kunnen pakken, zelf 's ochtends pancakes bakken en die in de zon opeten terwijl de kleine binnen slaapt.... En dan nog te bedenken dat we hier telkens voor $30 op de prachtigste plekken in de natuur kunnen overnachten op een camping.
Nee... Wij doen het zo, óf blijven met een tent in Europa :D

Mochten mensen toch liever met een auto en hotels reizen, dan is zo'n babyfoon met groot bereik wel zeker een handig apparaatje inderdaad!
dirkmuis
Amerikakenner
Berichten: 540
Lid geworden op: 26 mei 2009, 22:08
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Reis sanne.eversdijk: ideeën? Camperreis november + baby.

Bericht door dirkmuis »

Tja, ik ben geen camper-type. Je camper is duurder dan een auto en verbruikt meer benzine. Hier is al voldoende over geschreven. Zolang je niet overal de bruidssuite neemt kun je qua prijs met een hotel even duur uit zijn.

Nu moet ik eerlijk zeggen dat wij ook niet veel op een hotelkamer 'zitten'. Meestal was het bij ons een stuk reizen, iets ondernemen, weer stukje reizen. De kleine sliep dan in de auto. Vervolgens weer iets ondernemen en dan op naar het hotel. Daar de kleine op bed, zelf mooi de tijd om te douchen of opfrissen. En dan tijd voor avondeten.

Maar goed, het is maar wat je zelf het prettigste vind. Een voordeel is dat onze dochter zich na 4 weken USA prima gedraagt in restaurants :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer