In de zomer van 2016 zijn mijn man en ik op huwelijksreis geweest in West-Amerika. We hebben daar 3,5 week rondgetrokken en enorm genoten; vooral van het stuk wat we met een camper afgelegd hebben. We hadden die reis grondig voorbereid en waren ontzettend blij met alle keuzes die we gemaakt hadden en de voorbereidingen die getroffen waren. De reis is perfect verlopen! Komende november hebben we een kleine maand vrij en het kriebelt weer om naar Amerika te gaan. Alleen november is al snel. Heel snel. Iets minder goede voorbereiding dus....

We hebben ondertussen een baby gekregen die in november 8 maanden zal zijn en een trip met een camper leek ons dus weer perfect. We houden van kamperen en onze baby is heel makkelijk. In het westen zijn we dus al (meerdere malen) geweest en ook vanwege het weer (zo rond de 20 graden vinden wij super), kwamen we uit op "de zuidelijke staten". Het gebied rond San Diego zou ook nog een optie kunnen zijn. Maar dan.... Dit is nog steeds een behoorlijk groot gebied! Wie vindt het leuk om mee te denken en ons een beetje op weg te helpen aan een mooie route?
Nog even de wensen op een rijtje:
- Reis met camper
- Temperatuur van het gebied: 'T-shirt weer'
- Duur: Ongeveer 3 weken. We hoeven absoluut niet iedere dag te reizen! Liever een klein gebied grondig, dan veel highlights.
- Natuur / cultuur (steden) afwisselend.
* Cultuur: Het lijkt mij heel gaaf om meer te leren over de apartheid/plantages/burgeroorlog. Country/muziek vinden we ook machtig interessant.
* Natuur: Een mooie hike vinden we leuk (Angel's Landing, Zion was geweldig), maar we zijn geen typische wandelaars. Een dagje niksen aan een mooi meer vinden we ook fijn.
Alvast super bedankt!