Muziekrondreis 2018

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
PaulavD
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 aug 2017, 13:13
Aantal x V.S. bezocht: 3

Muziekrondreis 2018

Bericht door PaulavD »

Hallo allemaal,

Wij zijn een muzieksteden reis aan het plannen voor volgend jaar.
De route hebben we al zo goed als rond, maar mijn vraag is:
Wat is handiger/goedkoper/minder stressvol: alles van te voren vastleggen of alleen vliegtickets en autohuur vastleggen?
Vorig jaar zijn we naar Alaska geweest en daar stond alles vast.
We zijn ook een aantal x met een camper geweest en toen hadden we alleen vlucht+camper huur+ eerst overnachting geregeld.
Maar ik weet niet hoe deze streek is.
Ik hoor graag jullie reacties.

Warme groet,
Paula
babarage
Amerikakenner
Berichten: 1263
Lid geworden op: 29 mar 2011, 22:37
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Muziekrondreis 2018

Bericht door babarage »

Welke maand ga je? Welke route ongeveer?
Uitgaande van Tennessee kun je in de zomer op zich op de bonnefooi, risico dat je wat duurder of slechter komt te zitten of wat harder moet zoeken. Mn in de weekenden en zeker in de steden. Wij kiezen er vaak voor om halfweg de week de vrijdag en zaterdag vast te leggen en regelen meestal verder het hotel voor de volgende avond maar soms besluiten we pas op de dag zelf waar we slapen. Maar niet in de weekenden dus. Das in de zomer toch vaak overal knap druk.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
PaulavD
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 aug 2017, 13:13
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Muziekrondreis 2018

Bericht door PaulavD »

Dank voor je reactie.
Wij gaan waarschijnlijk juni/juli dat staat nog niet vast.
We beginnen in Chicago voor een paar dagen en dan vliegen we door naar New Orleans.
We gaan daar een rondje rijden, Clarksdale, Memphis, Nashville en dan weer richting New Orleans.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer