Welke tour 'CNN Studios' kiezen?

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
frouke
Amerikakenner
Berichten: 806
Lid geworden op: 03 mar 2012, 16:02
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Welke tour 'CNN Studios' kiezen?

Bericht door frouke »

Graag hadden wij een tour gedaan in het gebouw van de CNN studios (Atlanta). Ik twijfel tussen de "behind the scenes tour" van 50 minuten of de "VIP tour"... Wie heeft reeds een tour gedaan daar en kan mij zeggen welke de meest interessante is? we gaan met 3 kinderen van 16,14 en 12 jaar.
Voor ons hoeft de tour niet té gedetailleerd te zijn, maar we zouden toch wel graag een 'fatsoenlijke' rondleiding krijgen met de belangrijkste 'must sees' van het gebouw.

Alvast bedankt!

Frouke
Gebruikersavatar
Duklo
Amerika-ontdekker
Berichten: 79
Lid geworden op: 05 jul 2015, 11:31
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Welke tour 'CNN Studios' kiezen?

Bericht door Duklo »

Hi Frouke,

Wij hebben in 2011 de 50 minuten tour gedaan. Erg leuk om een keer achter de schermen te kijken. Op het moment dat wij de tour hadden was er een persconferentie in het Witte Huis over het al dan niet vrijgeven van de foto's van een dode Bin Laden. Er werd op dat moment veel geschakeld tussen Atlanta en Washington en dat kregen we allemaal mee.

Een linkje naar ons blog over die dag; https://dukloinallestaten.wordpress.com ... -tinnetam/

'S Morgens zijn we eerst naar Coca Cola geweest en na de lunch zijn we overgestoken naar CNN. Ik zie dat helaas de foto's van dat blog verdwenen zijn :oops: Dus die zul je er even bij moeten denken :D
Gebruikersavatar
Kokopelli
Amerikakenner
Berichten: 1008
Lid geworden op: 02 jul 2007, 21:55
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Re: Welke tour 'CNN Studios' kiezen?

Bericht door Kokopelli »

Ook wij hebben de 50 minuten tour gedaan. In 2010. Ik weet niet of er toen ook al een VIP tour was. Geen idee wat je extra krijgt bij de VIP tour. In ieder geval vonden wij de 50 minuten tour erg leuk. Zeker een aanrader.
In september naar het Zuidwesten, te volgen via www.noord-amerika.com/reisverslagen/
frouke
Amerikakenner
Berichten: 806
Lid geworden op: 03 mar 2012, 16:02
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Welke tour 'CNN Studios' kiezen?

Bericht door frouke »

Ok, dankjulliewel! :thumbup:
We zouden er tòch op een zondag zijn en ik zie dat er dan geen VIP tours gegeven worden, dus wordt het sowieso de standaard tour van 50 minuten.
Heb je aan 1 dag trouwens genoeg om CNN en Coca Cola op het gemakje te combineren?

Groetjes, Frouke
Gebruikersavatar
Kokopelli
Amerikakenner
Berichten: 1008
Lid geworden op: 02 jul 2007, 21:55
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Re: Welke tour 'CNN Studios' kiezen?

Bericht door Kokopelli »

Ja hoor, Coca Cola en CNN zijn heel te doen op een dag.
In september naar het Zuidwesten, te volgen via www.noord-amerika.com/reisverslagen/
frouke
Amerikakenner
Berichten: 806
Lid geworden op: 03 mar 2012, 16:02
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Welke tour 'CNN Studios' kiezen?

Bericht door frouke »

Ok, dankjewel!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer