Overnachten in New Orleans

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Gast

Re: Overnachten in New Orleans

Bericht door Gast »

Best western St Christopher is ook een aanrader, helaas alleen valet parking a $25 per dag, maar ook een prachtig hotel.

Wij hebben overigens steeds walkin/coupons gebruikt voor zowel Provincial als St Christopher, te verkrijgen bij het Visitor Center in het oude railway station vlakbij French Quarter.

Vond nu even snel deze link:

http://www.neworleanscoupons.com/places-to-stay.html
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Overnachten in New Orleans

Bericht door sanook »

Wij zijn er in het weekend van 19-21 mei, ik kom in French Quarter of directe omgeving niks schappelijks tegen onder de 180 euro per nacht (excl parking) helaas. Veel van de coupons zijn alleen voor sun-thu, en wij hebben precies fri/sat :x
Gast

Re: Overnachten in New Orleans

Bericht door Gast »

St Christopher via eigen site is op genoemde data $161 per nacht....dat moet goedkoper kunnen via andere site....

Walk in met coupon, is lastiger omdat je dan kans hebt niets te krijgen, maar wel maar $79 in weekend, via de link die ik postte.
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Overnachten in New Orleans

Bericht door sanook »

Welke code gebruik je dan bij BW ? Ik zie hem voor 210 dollar staan per nacht ex taxes....
Gast

Re: Overnachten in New Orleans

Bericht door Gast »

Coupon is gebaseerd op Walk in, zoals meeste coupons....

http://www.neworleanscoupons.com/coupon ... opher.html

Site voor hotel is

http://www.stchristopherhotel.com
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Overnachten in New Orleans

Bericht door sanook »

Grappig, als ik op de website van st Christopher 19-21 mei invoer dan springt ie naar BW website en inderdaad 160 dollar per nacht ex taxes, maar de datum is versprongen van 19-21 naar 18-20. Maak ik daar 19-21 van dan komen we vrolijk op de 210 dollar per nacht ex taxes.
Ik blijf lekker bij Jefferson Inn & Suites voor 85 euro per nacht (incl taxes)
Gast

Re: Overnachten in New Orleans

Bericht door Gast »

Bizar idd....ik had dat niet gezien....heel vreemd....ik ging er idd in mijn post van uit dat de data gewoon klopten...nu zie ik ook dat de data verspringen. :blink:

Excuses...
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Overnachten in New Orleans

Bericht door sanook »

hehe kan jij niks aan doen, ik zou er ook in trappen... Maar je zal maar niet opletten en dit boeken dan ben je mooi in de aap gelogeerd als je aankomt...
Gast

Re: Overnachten in New Orleans

Bericht door Gast »

Ik ben begin juni in New Orleans, en ga sowieso eerst op de bonnefooi proberen een goede prijs te krijgen..maar heb wel gezien dat weekend en midweekse rates enorm verschillen.... weet nog niet exact op welke dag we er zullen zijn...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer