Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
What To Do in Swansboro?
-
ericedens
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
What To Do in Swansboro?
In juni/juli vertrekken wij (m 56, v 54) voor rondrit vanuit Washington DC naar GSM- Deep South- OuterBanks. Voordat we via Ocracoke de OuterBanks op gaan (met af en toe veerboot neem ik aan) hebben we een stay in Swansboro (North Carolina). We komen dan vanuit Charleston (Mount Pleasant) en gaan door naar Kill Devil Hills. Vroeg me even af of jullie tips hebben om wat te ondernemen in Swansboro.
En.. Op 4th of July zijn we te Kill Devil Hills, iemand ervaring met fireworks aldaar? Where's The Place To Be?
En.. Op 4th of July zijn we te Kill Devil Hills, iemand ervaring met fireworks aldaar? Where's The Place To Be?
-
Gast
Re: What To Do in Swansboro?
Swansboro ken ik niet, maar andere stadjes in de buurt zijn New Bern, Morehead City, Atlantic Beach, en Beaufort. Daar heb je ook Fort Macon, uit de tijd van de burgeroorlog.