Reis SpaceAce & Njit: rondje zuidelijke staten incl Orlando / JUN-17

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Gebruikersavatar
SpaceAce
Amerika-expert
Berichten: 3604
Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:15
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: Reis SpaceAce & Njit: rondje zuidelijke staten incl Orlando / JUN-17

Bericht door SpaceAce »

@trails, ik had die State Parks al uit jouw verzameltopic gehaald met de vele linkjes naar jullie verslag met foto's :)
Edit: zie nu dat dat topic helemaal niet van jou is :o :lol: (maar van Sunshine State)

Meteen die dagen bij mijn favo's gezet. Binnenkort eens goed kijken welke SP's onze voorkeur hebben... Al zijn al jullie foto's echt prachtig. Wordt nog moeilijk kiezen. allemaal zal helaas niet gaan...

Die met die spieeeerwitte stranden, inderdaad. Echt prachtig. En het witte eekhoorntje. Cool!
Laatst gewijzigd door SpaceAce op 16 dec 2016, 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Trails
Amerikakenner
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 apr 2011, 09:57
Aantal x V.S. bezocht: 19

Re: Reis SpaceAce & Njit: rondje zuidelijke staten incl Orlando / JUN-17

Bericht door Trails »

Die sub heet trouwens de USS Drum, niet de USS Nunn.

Alle state parks doen is echt niet nodig hoor. Onze favorieten: Big Lagoon SP, Naval Live Oaks Nature Preserve, Fred Gannon Rocky Bayou SP (alles in de buurt van Pensacola). En Fort Pickins dus, die weg ernaar toe is geweldig, net of je door de sneeuw rijdt. En ook daar hebben we een leuk klein wandelingetje gedaan langs een watertje.
Helaas wordt de Panhandle meestal vergeten (snel doorheen gescheurd) en het is er zooooo mooi, veel rustiger ook dan in midden Florida.
Maar ja, zoals Jacky net al zegt, alles (op een enkele teleurstelling na) was erg mooi. Succes met uitzoeken. :wink: Ben benieuwd welke jullie gaan uitkiezen.

Oh ja, bij Fort Clinch SP (bij Fernandina Beach aan de Atlantische kant) is de Willow Pond & Magnolia Loop Trail heel bijzonder.
Ing
Amerikakenner
Berichten: 833
Lid geworden op: 28 jun 2010, 20:33
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Rotterdam

Re: Reis SpaceAce & Njit: rondje zuidelijke staten incl Orlando / JUN-17

Bericht door Ing »

Oh ja, bij Fort Clinch SP (bij Fernandina Beach aan de Atlantische kant) is de Willow Pond & Magnolia Loop Trail heel bijzonder.
Gaat erbij op mijn lijstje! Wij slapen 2 nachten op Amelia Island en daarna 2 nachten in Panama City Beach, om toch ook wat mee te krijgen van de Florida Panhandle. Ik ga jouw website eens goed doorspitten, Trails!
44 states done, 6 to go (AK, HI, KS, NE, ND, IA)!

Up next
November 2023: Texas & Caribbean
Zomer 2024: Canada & Alaska
Robiknobi
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jun 2016, 00:35
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Reis SpaceAce & Njit: rondje zuidelijke staten incl Orlando / JUN-17

Bericht door Robiknobi »

Ik woon in Baton Rouge niet ver Blue Bayou Dixie Landin. Als je wil gaan shoppen je hebt in Gonzales een groot Outlet center tussen New Orleans en Baton rouge op de I-10, Tanger Outlet Gonzales. Houmas House Plantation and Gardens is er ook niet zo ver van, mooi plantage huis en prachtige tuin!
In Baton rouge zelf is Your Mom's Restaurant & Bar of Burgersmith 1 van de beste hamburger restaurants. Goed Sushi restaurant met een uitzicht over de Mississippi dan moet je naar Tsunami's gaan.

Moest je tussen september en december gaan dan is een match college American football zeker de moeite in het groot LSU TIGER stadium met Tailgate feest vooraf.

Have Fun and save travels.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer