Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Deep South met de tent
Deep South met de tent
Vorig jaar hebben we met de tent het zuidwesten gedaan. Geweldig meegevallen. We zouden volgend jaar graag nog eens met de tent gaan (ook omdat dit een geweldige prijsdrukker is) maar dan naar de Deep South. Ik en mijn vrouw zijn grote muziekliefhebbers dus we willen onze reis hier naar oriënteren. Ik heb begrepen dat er in de Deep South niet zoveel nationale parken zijn als in het zuidwesten. Toch willen we zelfs in de buurt van Nashville en Memphis kamperen. Heeft iemand hier ervaring mee. En hoe hebben jullie dit dan gedaan? Tips over campings? Tips over natuurparken? Laat maar komen!!

- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Re: Deep South met de tent
Ook in het zuidoosten zijn genoeg mooie campings. Welke tijd van het jaar wil je gaan? Het lijkt me in de zomer misschien te benauwd om in een tentje zonder airco te zitten?
Wij hebben afgelopen maart een gedeelte van het zuidoosten met de camper gedaan. In ons verslag staan per dag de campings genoemd die wij bezocht hebben.
Wij hebben afgelopen maart een gedeelte van het zuidoosten met de camper gedaan. In ons verslag staan per dag de campings genoemd die wij bezocht hebben.
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
Re: Deep South met de tent
Er zijn genoeg campings. Misschien niet Nationale parken, maar kijk eens onder TN State Parks. Voordeel van deze en bv KOA is dat de meesten electra,water en badhuizen hebben. Niet alle Nationale Parken (GSMNP bv)
http://tnstateparks.com/
http://tnstateparks.com/
rijocaer
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 2173 Weergaves
-